قیمت بلیت پروازهای داخلی در طول هفته‌های گذشته به شکلی جدی افزایش یافته
رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر روز سه‌شنبه خواستار تشکیل کارگروه ویژه‌ای برای بررسی قیمت بلیت هواپیما شدند. محمد محب خدایی پیشنهاد کرد که این کارگروه ویژه با حضور نمایندگان سازمان تعزیرات، سازمان هواپیمایی کشوری، وزارت کشور، سازمان راهداری و سازمان میراث‌فرهنگی تشکیل شود تا این موضوع حل و فصل شود.
وی با اعلام اینکه مخالف آزادسازی نرخ بلیت نیست، گفته بود که باید "سقفی برای این موضوع" قائل شویم.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
محب خدایی افزود: "دفاتر خدمات مسافرتی و ایرلاین‌ها با بالا رفتن هزینه‌ها در این بخش متضرر می‌شوند چرا که قدرت خرید مردم بالا نرفته است".
گزارش‌ها حاکی از این است که چند روز پس از شوک قیمتی به وجود آمده در بازار پروازهای داخلی، به نظر می‌رسد گرانی‌ها کار خود را کرده و دیگر شانس پُر شدن کامل یک پرواز در روزهای عادی وجود ندارد.
قیمت بلیت پروازهای داخلی در طول هفته‌های گذشته به شکلی جدی افزایش یافته و اگر تا پیش از این امکان پیدا کردن نرخی در مرز ۱۰۰ هزار تومان نیز بود، امروز "هیچ ایرلاینی برای مسیرهای پروازی خود قیمتی کمتر از ۲۵۰ هزار تومان (برای پرواز یک طرفه) ارائه نمی‌کند".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

بر اساس این گزارش، در روزهای گذشته، شرکت‌های هواپیمایی ایرانی که حدود ۶۰ درصد از هزینه‌های خود را با ارز انجام می‌دهند، مجبور شدند دلار را به جای ۴۲۰۰ تومان، حدود ۹۰۰۰ تومان بخرند و به این ترتیب بخش قابل توجهی از هزینه‌های شرکت‌های ایرانی حدودا دو برابر شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
در این ارتباط، علی اصغر مونسان، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، از دستور حسن روحانی به وزیر صنعت، معدن و تجارت برای "حل مشکل افزایش بی‌رویه قیمت بلیت هواپیما" خبر داد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, August 22, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به