آقای تاج در عین حال گفت که فرصت نکرده است که دلیل افزایش قیمت خودرو را بررسی کند
قیمت انواع خودرو طی۱۰ روز گذشته از دو تا ۴۰ میلیون تومان افزایش یافته است.
قیمت سکه در روز دوشنبه به دو میلیون و ۴۴۸ هزار تومان رسید و برخی گزارش‌ها حکایت از عبور آن از مرز دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دارد. قیمت یاد شده نسبت به یک هفته پیش ۴۰۰ هزار تومان بالاتر رفته است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
قیمت تمام سکه بهار آزادی نیز در روز یکشنبه با ۱۵۰ هزار تومان افزایش به دو میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسیده بود.
پس از رسیدن قیمت ارز به شش هزار تومان در روز ۲۰ فروردین، دولت حسن روحانی دستوراتی را برای کاهش نرخ ارز اعلام کرد و از نرخ دلار را به صورت "دستوری" ۴۲۰۰ تومان تعیین و نگهداری بیش از پنج هزار یورو را ممنوع کرد. با این حال از آن زمان، قیمت انواع ارزهای خارجی نه تنها کاهش نیافته است بلکه در روزهای اخیر رشد شتابان‌تری به خود گرفته است.
کامبیز افسری، تحلیلگر بازار ارز، در این زمینه به نزدیک شدن به مهلت تعیین شده از سوی آمریکا برای اعمال تحریم‌ها علیه شرکت‌های اروپایی همکار با ایران اشاره کرده و آن را از جمله دلایل افزایش قیمت ارز دانسته است. وی همچنین گفت که گروهی از مردم منتظر مشخص شدن وضعیت بازار بودند، اما به دلیل کاهش نیافتن قیمت، "زمان آن رسیده که ارز مورد نیاز خود را تامین کنند از این‌رو افزایش تقاضا در بازار رخ داد".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

در همین حال محمد کشتی آرای، رییس‌ اتحادیه کشوری طلا و جواهر، گفت که قیمت ‌جهانی طلا نسبت به هفته گذشته تغییر چندانی نداشته و تنها افزایش تقاضا در بازار بهای سکه و طلا را بالا برده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
افزایش قیمت ارز در ماه‌های گذشته همچنین باعث افزایش قیمت لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی و خودرو شده است. همچنین قیمت برخی از خودروها طی ۱۰ روز گذشته از دو تا ۴۰ میلیون تومان افزایش یافته است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
گزارش ها حاکی از این است که خروج برخی شرکت‌ها از جمله پژو، سیتروئن و هیوندایی از بازار ایران از جمله دلایل افزایش قیمت‌ها بوده، از جمله قیمت پژو ۲۰۰۸ ، اولین خودروی تولید مشترک پژو و ایران خودرو در قالب قرارداد مشترک ، ۲۵ میلیون تومان افزایش یافته است. از سوی دیگر عرضه محدود خودرو از سوی خودروسازان را دلیل دیگر افزایش قیمت‌ها اعلام کرده است.
با این حال مجتبی خسرو تاج، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران، اعلام کرده که "هیچ نوع مانعی برای انجام ثبت سفارش خودرو توسط نمایندگی‌ها وجود ندارد" که باعث افزایش قیمت خودرو شده باشد.
آقای تاج در عین حال گفت که فرصت نکرده است که دلیل افزایش قیمت خودرو را بررسی کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

فرهاد احتشام‌زاده رییس انجمن واردکنندگان خودرو پیش از این اعلام کرده بود که تعداد بسیار کمی از واردکنندگان خودرو توانسته‌اند ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی دریافت کنند. وی در عین حال گفته بود که حتی اگر تمامی واردکنندگان، ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی دریافت کنند، کماکان قیمت خودروی خارجی در ایران کاهش پیدا نمی‌کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, June 13, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به