پس ازاینکه شنای کودک تمام می‌شود‌، سوزش و سرخی در اطراف چشم‌ها، بینی‌، دهان و گوش‌هایشان‌ را بررسی کنید‌. اینها می‌تواند نشانی از کلر باشد
با اینکه شنا یکی از لذت‌بخش و مفرح‌ترین ورزش‌هاست و آبتنی در استخر می‌تواند تسکین و آرامش مورد نیاز در مقابل با گرمای تابستان را فراهم کند. متخصصان هشدار می‌دهند که‌ ممکن است کودکان در صورت قورت دادن آب کلردار استخر بیمار شوند. این مساله بسیار متداول است که آب استخر درحین بازی و شور و هیجانات کودکان، وارد دهانشان شود‌. حتا ممکن است برخی از کودکان علیرغم هشدار والدینشان از آب استخر بنوشند.
آب یک محیط بسیار مناسب برای رشد و انتقال میکروب‌ها و موجودات ذره‌بینی است و می‌تواند عامل بیماری‌هایی مانند هپاتیت، تب تیفوییدآ، اسهال آمیبی و باسیلی، تبخال، ورم ملتحمه چشم و زرد زخم که این قبیل موجوات میکروسکوپی محیط‌های گرم و مرطوب همراه با غذای کافی را ترجیح می‌دهند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
امروزه یکی از متداول‌ترین روش‌های استریل کردن آب استخرهای سرپوشیده فرآیند کلرزنی است .اما این روش کم هزینه و کارآمد، معایبی نیز دارد که یکی از این مشکلات می‌تواند:
  • تاثیر مضر آن بر سلامتی کودکان سن 7 تا 8 ساله باشد. استفاده طولانی مدت و مدام از این استخرها می تواند در سیستم تنفسی و عصبی آنان تاثیر نامطلوبی بگذارد.
  • احتمال دارد که کودکان مشکلاتی در بینایی‌شان احساس کرده و همچنین تورم و سوزش در چشم‌ها‌، گلو‌، بینی و گوش‌هایشان پدید آید و نیز تاثیر منفی بر سیستم‌ تنفسی آنان بگذارد.
  • کودکان مشکلات تنفسی را تجربه کرده و سرفه‌های مکرر و سخت از قفسه سینه خواهند داشت .آنها همچنین تب و لرزهای ناگهانی وغیر قابل کنترلی خواهند داشت.کودکانی که هر یک از این نشانه‌ها را داشته باشند باید سریع‌تر به اورژانس منتقل شوند.
پس ازاینکه شنای کودک تمام می‌شود‌، سوزش و سرخی در اطراف چشم‌ها، بینی‌، دهان و گوش‌هایشان‌ را بررسی کنید‌. اینها می‌تواند نشانی از کلر باشد.
Davisیک پزشک اورژانس در بیمارستان مرکزی میدولند Meadowlands درنیوجرسی برای کمک به والدین جهت حفاظت از فرزندانشان توصیه کرده است که والدین به علایم و نشانه‌هایی که از چند ساعت تا 72 ساعت پس از شنا ممکن است بروز کند‌، توجه کنند.

اولین نشانه بروز مشکل معمولا شامل:  ناراحتی معده و استفراغ، سرفه‌های مداوم‌، آشفتگی، تنگی نفس و کوفتگی می‌باشد
بیمه‌های تکمیلی‌، ابتدایی‌ترین پوشش‌های مورد نیاز در خصوص دارو‌، درمان‌، دندان‌، چشم‌ و آنچه بیمه بهداشت استانی پوشش نمی‌دهد نظیر آمبولانس، ماساژتراپی‌، کایروپراکتور، فیزیوتراپی‌، وسایل پزشکی و بیمارستانی‌، مشاور روانشناس‌ را در اختیار بیمه شده قرار می‌دهد این بیمه به شکل‌های مختلف فردی و گروهی با تنوع پوشش‌، درصد مشارکت جهت فرد بیمه شده قابل اختیار است.

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

از طرفی دیگر در بیمه‌های مسافرتی‌، همچنین بیمه‌های ویزیتور به کانادا در انواع و اقسام آن‌، پوشش اضطراری برای موارد چشم پزشکی دارد. در این خصوص می‌توانید به policy word    بیمه ویا با نماینده بیمه تماس گرفته و جویای اطلاعات بیشتر شوید.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
مشاور علمی پزشکی شرکت بیمه‌، آقای دکتر پژمان حنیفی مقدم (ایمونولوژیست)
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل می‌آوریم که تجربه‌های خوب وبد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع‌رسانی می‌باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصین مربوطه نمی‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, August 1, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به