مهار آتش از آنجایی مشکل‌تر شده بود که نزدیکترین شیر آتش‌نشانی کم‌فشار بود که با این مزرعه 600 متر فاصله داشت‌
ترجمه ایران استار - یک آتش‌سوزی عظیم و با سرعتی زیاد در نزدیکی شهر نیاگارا و در منطقه "نیاگارا آن‌دِلیک" ده‌ها وسیله نقلیه را سوزاند و بیش از یک میلیون دلار خسارت به بار آورد.
طبق گفته "راب گریم‌وود" رئیس پلیس نیاگارا آن‌دِ‌لیک ، آتش‌سوزی در مزرعه‌ای دِرو شده که از آن به عنوان پارکینگ جشنواره "‌لَوندر"‌ استفاده می‌شد آغاز گردید و به سرعت 34 وسیله نقلیه را سوزاند. او گفت:‌ "این آتش‌سوزی یکی از سریع‌ترین مواردی بود که من در عمر حرفه‌ای خود دیده بودم".‌ وی اضافه کرد که او در کمتر از 5 دقیقه در صحنه حضور پیدا کرده بود ولی تا آن زمان حداقل پنج اتومبیل درون شعله‌های آتش قرار گرفته بودند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
گریم‌وود گفت: "19 وسیله نقلیه کاملا تخریب شده و 15 وسیله دیگر نیز آسیب دیدند. او تخمین کل خسارت را بر اساس مدل خودرو‌ها بین 1.2 تا 1.5 میلیون دلار محاسبه کرد.
گریم‌وود گفت: "مقامات نمی‌دانند که دلیل اصلی ایجاد آتش‌سوزی چیست، اما با توجه به خشک بودن زمین و وجود یونجه و چوب‌های خشک‌، انداختن ته سیگار و یا تماس اگزوز داغ خودرو‌ با این مواد می‌تواند باعث شروع آتش‌سوزی گردد".
در اثر این آتش‌سوزی،هیچ یک از شهر‌وندان دچار سوختگی نشد ولی بعضی از آتش‌نشانان در اثر ‌دود شدید، مصدوم شدند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

"دنیس ون" یکی از بازدیدکنندگان جشنواره گفت: "او متوجه شد که دود کوچکی از روی پارکینگ بلند می‌شود ولی این دود به زودی به دود بزرگ و غلیظی تبدیل شد. و ابر ضخیم از دود سیاه و سفید هوا را پُر کرد این دود از کیلومتر‌ها دورتر دیده می‌شد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
ون‌ گفت‌: "من دیدم که یک ماشین داخل آتش می‌سوخت و در عرض چند دقیقه آتش به سرعت حدود 20 خودرو را در بر گرفت، سرعت پرش آتش به ماشین‌های مجاور آنقدر سریع بود که به من احساس وحشت شدید دست داده بود".
طبق گفته ون، مردم هراسان در حال فرار بودند، خانواده ون یکی از اولین افرادی بودند که از پارکینگ خارج شدند؛ او گفت: اگر آنها سریع به پارکینگ نرفته بودند خودروی آنها هم در عرض چند دقیقه سوخته بود.
به گفته گریم‌وود مهار آتش از آنجایی مشکل‌تر شده بود که نزدیکترین شیر آتش‌نشانی کم‌فشار بود که با این مزرعه 600 متر فاصله داشت‌ در این آتش‌سوزی گرما، رطوبت زیاد و سرعت گسترش آتش، و خلاصه همه چیز چالش‌ برانگیز بود. در این مهار این آتش سوزی 40 آتش نشان شرکت داشتند. ‌او گفت: "آنها یک کار فوق‌العاده انجام دادند، اگر سریع اقدام نمی‌کردند 50 ماشین دیگر نیز در آتش سوخته بود".
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, July 11, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به