بجز آمریکا، عربستان، اسرائیل و بحرین تنها کشورهایی هستند که از فروپاشی برجام اظهار شعف کرده‌اند
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران که برای دیدار با مقامات اروپایی به بروکسل سفر کرده است روز سه‌شنبه پس از دیدار با فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، همراه با وزرای خارجه انگلستان، فرانسه و آلمان این ملاقات را "خوب و سازنده" خواند.
وزیر امور خارجه ایران پیش از سفر به بروکسل با همتایان خود در چین و روسیه هم دیدار کرده بود. آقای ظریف پس از دیدار با وزیر خارجه چین روز دوشنبه (۱۴ ماه مه) در مسکو با سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در ارتباط با خروج ایالات متحده از برجام و لزوم حمایت دیگر کشورهای امضا‌ء کننده از این توافق گفتگو کرد. وزیر خارجه روسیه در این دیدار با تاکید بر اینکه منفعت همه امضاء کنندگان  برجام در حفظ این توافق است گفت: "بنابراین همه ما باید از منافع مشروع خود دفاع کنیم".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه با آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان و رجب طیب اردوغان، رئی جمهوری ترکیه گفتگو و و درباره تصمیم دونالد ترامپ مبنی بر خروج از برجام ابراز نگرانی کرده است.
ظریف همچنین روز دوشنبه به یوکیا آمانو، دبیر کل سازمان انرژی هسته‌ای دیدار و بر لزوم پایبندی دیگر کشورها به توافق هسته‌ای با ایران با وجود خروج ایالات متحده تاکید کرد. آمانو و گوترش (دبیرکل سازمان ملل) با اعلان اینکه ایران به تعهدات خود به برجام عمل کرده است، از برجام حمایت کردند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

ایران معتقد است اروپا بایستی هرچه زودتر راه‌حل عملی و تضمینی برای حفظ برجام ارائه دهد و در این راستا دست به اقدامات دیپلماتیک وسیعی در همه‌ی ابعاد زده است. اصغر فرهادی که در جشنواره کن فرانسه حضور دارد نیز تصمیم ترامپ را ایجاد فشار واقعی به مردم ایران عنوان کرد. بجز آمریکا، عربستان، اسرائیل و بحرین تنها کشورهایی هستند که از فروپاشی برجام اظهار شعف کرده‌اند. حسن روحانی نیز روز چهارشنبه از کلیه جناح‌های داخلی و خارجی خواست که برعلیه اقدام خروج آمریکا از برجام متحد شوند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, May 16, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به