بر خلاف سخنرانی‌های قبلی نخست وزیران در مجلس، نه صحبتی در مورد تدریس و وضعیت زبان فرانسه در انتاریو انجام شد و نه مطلبی در خصوص مردم بومی وجود داشت.
ترجمه ایران استار - "داگ فورد" رئیس دولت جدید محافظه‌کار‌ هشدار داد که انجام تغییرات، آسان نخواهد بود، او اعلام کرد با انجام اصلاحات چشمگیر‌ به سمت آینده حرکت خواهد کرد.
سخنرانی روز پنجشنبه در مجلس قانونگذاری توسط "الیزابت دودزلل"‌ فرماندار ارشد با عنوان "دولت برای مردم" قرائت شد، و طی آن عنوان گردید دولت جدید کمیسیون تحقیقات در مورد هزینه‌های دولت قبل را تشکیل می‌دهد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
در این سخنرانی آمده: دولت دست پلیس را در مبارزه با افراد تحت سوءظن باز می‌گذارد‌، هزینه‌های قراردادهای مربوط به "انرژی سبز" دیگر قابل پرداخت نخواهد بود و همچنین دولت فروش آبجو و شراب را به فروشگاه‌های کوچک و بزرگ گسترش خواهد داد.
در این سخنرانی، به صورت خاص به 6 میلیارد دلار کاهش هزینه‌ای که فورد در دوره انتخابات وعده داده بود اشاره‌ای نشده‌ بود ولی بطور کل نشان‌دهنده انجام محدودیت‌های زیادی در آینده است.
در سخنرانی آمده بود که: ما نمی‌توانیم دو دلی یا تاخیر را قبول کنیم، برای فائق آمدن به مشکلات باید از مصالح قدیمی دست برداریم و ‌تغییرات را بپذیریم، جاده پیش رو آسان نیست، اما مسیر روشن است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

در خصوص آموزش و پرورش، دولت فورد برنامه تحصیلی آموزش جنسی سال 2015، که بر اساس مشاوره واقعی با والدین است را‌ جایگزین برنامه فعلی خواهد کرد. ضمنا قرار است برنامه آموزش ریاضی سنتی که بر پایه آموزش اصول ریاضی است جایگزین طرح شکست خورده "ریاضی را کشف کنید" شود‌. ریاضی را کشف کنید، بر این اساس طراحی شده بود که آموزگار مسئله‌ای را مطرح کند و دانش‌آموزان راه حلی را خودشان برای موضوع پیدا کنند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
"آندرا هوروث" رهبر حزب "ان‌دی‌پی" گفت: "بر اساس این سخنرانی ما در تونل زمان به قرن گذشته بر‌می‌گردیم، و در آخر خانواده‌ها نمی‌دانند که چگونه می‌توانند روی این دولت حساب کنند".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
"جان فِریزر" رهبر موقت لیبرال‌ها گفت: "تأثیر تصمیمات دولت بر روی مدارس باعث نگرانی عمیق است".
"مایک اسکرینر" رهبر حزب سبز در مخالفت با فورد‌ گفت: "او جنگ بر علیه دنیای مدرن را شروع کرده؛ منظور این است که بدون داشتن برنامه‌ای مشخص، تغییر آب و هوا و برنامه درسی جنسی استان همگی به عقب و به سال 1998 باز خواهند گشت".
"چارلز مک‌ویتی" رهبر محافظه‌کار فرقه "اوانجلیکا" که به عنوان مهمان دعوت شده بود در یک سخنرانی گفت: "دانش‌آموزان لااقل اکنون می‌توانند یاد بگیرند که چطور بند کفش‌های خود را ببندند، حساب کنند و خواندن و نوشتن بیاموزند، به جای آنکه (مانند دوره کاتلین وین) چیز‌هایی را در سن کودکی بیاموزند که در واقع بایستی در دوره‌های آموزش عالی با آن آشنا شوند {مانند سکس}."
بر خلاف سخنرانی‌های قبلی نخست وزیران در مجلس، نه صحبتی در مورد تدریس و وضعیت زبان فرانسه در انتاریو انجام شد و نه مطلبی در خصوص مردم بومی وجود داشت.
اگر چه کاهش مالیات بر درآمدی که فورد وعده آن را داده بود تا دو سال انجام نخواهد شد ولی در این سخنرانی قول داده شده که کمک مالی ضروری و معقولی برای والدین، شرکت‌های کوچک و کارگران فقیر فراهم گردد. در متن سخنرانی آمده شما نباید مجبور باشید که کار بیشتری کنید تا دولت راحت‌تر کار کند، در عوض دولت باید سخت‌تر، هوشمندانه‌تر و کارآمدتر کار کند تا شما‌ زندگی بهتر‌ی داشته باشید.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, July 18, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به