محافظه‌کاران اظهار داشتند که افتخار می‌کنند در چنین زمان کوتاهی چنین پیشرفت بزرگی داشته‌اند.
ترجمه ایران استار - دولت انتاریو لایحه بحث برانگیز کوچک کردن شورای شهر تورنتو را روز سه‌شنبه تصویب کرد. قرار است طبق این لایحه تعداد نمایندگان شورای شهر از 47 نفر به 25 نفر تقلیل پیدا کند.
این قانون، یکی از دو لایحه‌ای بود که در طی نشست ماهانه، در اواخر ماه ژوئیه به طور غیرمنتظره‌ای اعلام شد،‌ این در حالی است که‌ انتاریو برای برگزاری انتخابات شهرداری‌ها آماده می‌شود. محافظه‌کاران انتاریو بعد از برنده شدن در انتخابات استانی‌ توانستند این لایحه را به همراه لایحه لغو پروژه انرژی سبز تصویب کنند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
محافظه‌کاران اعلام کردند که قصد دارند مجوز برنامه درسی آموزش جنسی را نیز باطل کرده و یک پروژه آزمایشی دیگر که براساس حداقل درآمد پایه برای خانوارها تنظیم شده است را نیز متوقف کند؛ حداقل قیمت آبجو را به یک دلار کاهش دهند و فروش ماری‌جوانا را به بخش خصوصی واگذار کنند.
در حالی که احزاب مخالف، دولت را متهم به لغو کردن برنامه‌ها بدون جایگزینی می‌کنند، ولی‌ محافظه‌کاران اظهار داشتند که افتخار می‌کنند در چنین زمان کوتاهی چنین پیشرفت بزرگی داشته‌اند.
"آندره هورث "‌رهبر حزب "ان‌دی‌پی" گفت: "دولت در نشست‌های مختلف، استان را به نحوی باورنکردنی به عقب رانده و در واقع این دولت است که در ماه‌های گذشته بیشترین زیان را دیده است".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

"جان فریزر" رهبر موقت لیبرال‌ها گفت: "تمام جلسات برای برچیدن، لغو کردن و نابود کردن تجارت‌ و کسب و کار انتاریو بوده و به جای آنها هم جایگزینی معرفی نشده است".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, August 15, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به