در جریان تظاهرات مسالمت آمیز فلسطینیان بیش از 67 فلسطینی کشته و هزاران نفر مجروح شدند. در میان کشته شدگان یک کودک چند ماهه و در میان زخمی شدگان یک امدادگر کانادایی نیز مشاهده می‌شوند
ایالات متحده آمریکا روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت (۱۴ مه)، سفارت خود را به طور رسمی در بیت‌المقدس افتتاح کرد. این اقدام ایالات متحده با تظاهرات اعتراضی فلسطینی‌ها همراه شد که نتیجه آن کشته و زخمی شدن صدها نفر بود.
بنیامین نتانیاهو،‌ نخست وزیر اسرائیل و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا انتقال سفارت به بیت‌المقدس را مثبت خواندند و آن را آغاز راهی برای نزدیکی و اتحاد بیشتر میان دو کشور نامیدند. انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به بیت‌المقدس همزمان با هفتادمین سالگرد اعلام استقلال اسرائیل و یک روز پیش از روز نکبت بود. این اقدام ایالات متحده واکنش‌های متفاوتی را در جهان برانگیخت. بسیاری از کشورهای جهان نسبت به این اقدام معترض بودند و دیپلمات‌های آنها برای شرکت در مراسم افتتاح سفارت حاضر نشدند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
در جریان تظاهرات مسالمت آمیز فلسطینیان بیش از 67 فلسطینی کشته و هزاران نفر مجروح شدند. در میان کشته شدگان یک کودک چند ماهه و در میان زخمی شدگان یک امدادگر کانادایی نیز مشاهده می‌شوند.
نتانیاهو این حمله را دفاع از خود خواند و گفت حماس مردم را تهییج به کشته شدن می‌کند، یک نماینده فلسطینی این اظهار نظر را دروغگویی و حیله و سفسطه خوانده است.
وزیر امور خارجه کانادا و جاستین ترودو خشونت اسرائیل علیه غیرنظامیان، روزنامه‌نگاران و کودکان غیرقابل انکار و غیر قابل قبول نامید.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

ظریف در توییت خود نوشت: رژیم اسرائیل با خونسردی تمام فلسطینی‌های بیشمار را قتل‌عام می‌کند، کسانی که در بزرگترین زندان درگشوده جهان تظاهرات می‌کنند
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
لاوروف اظهار داشت: «من نمی توانم با این سخن که دهها تظاهرکننده مسالمت آمیز از جمله کودکان و شیرخواران کشته شده در این حوادث تروریست بودند، موافق باشم. این سخنان بی حرمتی است
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد‌: متأسفانه ایالات‌متحده متکبرانه در کنار دولت اسرائیل که غیرنظامیان را می‌کشد ایستاد و شریک این جنایت علیه بشریت شد.
اتحادیه کشورهای عرب اعلان کردند که جهان باید در برابر این تصمیم ناعادلانه و ادامه اشغال بیت‌المقدس از سوی اسرائیل بیایستد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

اتحادیه اروپا تاکید کرد که: اسرائیل باید به حق تظاهرات صلح آمیز احترام بگذارد... و حماس نباید از تظاهرکنندگان به منظورهای دیگر بهره‌برداری کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, May 16, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به