کندریک گفت که گری‌هاند کانادا همچنان به مذاکره با اتاوا برای بهبود حمل و نقل در مناطق شمالی ادامه خواهد داد.
ترجمه ایران استار- اتوبوسرانی "گری‌هاند" کانادا که برای چندین دهه ارتباط میان شهرهای کوچک کشور و مناطق دورافتاده با مراکز بزرگتر شهری در استان‌های انتاریو - شمال، آلبرتا، ساسکاچوان، مانیتوبا و بریتیش کلمبیا را برقرار می‌کرد، دیگر این کار را انجام نخواهد داد. این در حالی است که فعالان و رهبران بومی نگران وضعیت سلامتی و رفاه کسانی هستند که در این ‌مناطق دور افتاده زندگی می‌کنند.
این تصمیم شرکت از 31 اکتبر عملی می‌شود. انتاریو و کبک، تنها مناطقی هستند که گری‌هاند را همچنان می‌توان در بزرگراه‌های آنها دید. این شرکت روز دوشنبه اعلام کرد برای صرفه‌جویی بیشتر، حمل و نقل در مسیر طولانی بین "ونکوور" و "سیاتل" توسط شعبه آمریکایی این شرکت انجام خواهد گرفت.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
"استیوارت کندریک" معاون ارشد گری‌هاند کانادا گفت از گرفتن این تصمیم متاسف است و با این واقعیت که بسیاری از شهرک‌های کوچک در حال از دست دادن خدمات و امکانات خود هستند، همدردی می‌کند اما واقعیت این است که گری‌هاند نمی‌توانیم در مناطق روستایی کانادا، به ویژه مناطق شمال غربی به خدمت رسانی ادامه دهد.
"شیلا نورث" رئیس بزرگ " مانیتوبا کیوتاتینوی اوکیماکانک" و کاندیدای ریاست مجمع بومیان گفت: "قسمت‌های شمالی کانادا مطمئنا مناطقی هستند که بیشترین تاثیر را می‌بیند. او اضافه کرد من فکر می‌کنم که نبودن حمل و نقل مناسب در این مناطق مسقیما به کسانی که در فقر زندگی می‌کنند و یا نیاز به خدمات پزشکی مداوم دارند ضربه می‌زند".
"دارلین اکِمایزیم-سیکات"‌ رئیس گروه زنان همراه در ساسکاچوان تصمیم گری‌هاند را بحرانی برای شمال کشور توصیف کرد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

اکِمایزیم-سیکات گفت: "در تحقیقات به عمل آمده در خصوص زنان و دختران بومی معلوم شده که آنها به صورت مداوم در معرض خشونت‌های خانگی قرار می‌گیرند و شاید فقدان حمل و نقل در مناطق دور افتاده حتی فرار را هم برای آنها غیر ممکن کند".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
کندریک گفت: "این تصمیم باعث از بین رفتن 415 شغل خواهد شد و تقریبا دو میلیون نفر را تحت تاثیر قرار خواهد داد". این شرکت از سال 2010 تا کنون 41 درصد از سهم بازار را از دست داده است و این موضوع عمدتا به دلیل رشد خطوط هوایی کم هزینه، رشد سریع مالکیت خودروهای شخصی و غیره بوده است. ترکیبی از کاهش مسافران و افزایش هزینه‌ها ادامه کار را برای این شرکت غیر ممکن کرده است".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
او گفت که این شرکت نگرانی‌های خود را در طول سال‌ها ، با مقامات استانی و فدرال مطرح کرده چون می‌خواسته اطمینان حاصل کند که هر دو سطح استان و دولت کاملا از وضعیت آگاه هستند.
کندریک گفت که گری‌هاند کانادا همچنان به مذاکره با اتاوا برای بهبود حمل و نقل در مناطق شمالی ادامه خواهد داد. این کمپانی با وجود تلاش‌های مستمر برای بازگشت به حیات، خسارت قابل ملاحظه‌ای را تجربه کرده است. گری‌هاند گفت که بخش عمده‌ای از مسیرها، در انتاریو و کبک، به جز مسیر بین "ترنس-کانادا" و " سادبری" به کار خود ادامه خواهند داد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, July 11, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به