قیمت سوخت جت در آمریکای شمالی در طول سال گذشته تقریبا 53 درصد افزایش یافته است
ترجمه ایران استار -‌ اگر چیزی باشد که در مورد کانادا نمی‌دانید آن قیمت ارزان بلیط هواپیماست که ممکن است قیمت بلیط هواپیما‌ در فرودگاه‌های متعدد در سراسر کانادا به شدت کاهش یابد‌!
با توجه به اطلاعاتی که از صدها سایت مسافرتی توسط سایت "کایاک‌" جمع آوری شده، نشان می‌دهد قیمت‌های تبلیغ شده برای سفر در تابستان 7 درصد نسبت به تابستان گذشته کمتر شده است. در بعضی از شهرها قیمت‌ها به طرز چشمگیری کاهش یافته‌اند. قیمت بلیط هواپیما از ادمونتون به میزان 40 درصد کاهش یافته و به میانگین 485 دلار رسیده است. قیمت‌ها در وینپیگ 30 درصد کاهش یافت و به میانگین 485 دلار رسید. قیمت بلیط هواپیما در کانادا تورم کمی را در سال‌های گذشته داشته است. طبق آمار، قیمت در سه ماهه سوم سال 2017 (آخرین دوره‌ای که داده‌ها در دسترس است)‌ 0.1 درصد بالاتر از سال قبل و اما هنوز هم کمی پایین‌تر از دو و سه سال قبل‌تر از آن بوده است. بخش عمده‌ای از این امر به افزایش تعداد صندلی‌های هواپیمایی مربوط می‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
"استیو سینترا" مدیر سایت کایاک گفت: "کانادا اکنون رقابت بیشتری در بازار حامل و نقل کم‌هزینه پیدا کرده است و خطوط هوایی سعی در اضافه کردن مسیرهای بیشتری برای پروازها و ماندن در بیزنس می‌باشند". علاوه بر این، خطوط هوایی اصلی کانادا اخیرا شروع به ارائه تعرفه ارزان و با کمترین خدمات بدون داشتن هزینه‌های اضافی کرده‌اند.
ورود شرکت هواپیمایی "فلیر" از استان "بریتیش کلمبیا" و راه‌اندازی سفر‌های کم‌هزینه هواپیمایی "وست جت"‌ به پویایی بازار افزوده است. گفته می‌شود فلیر و  وست جت در مسیرهای غربی کانادا، و در میان بزرگترین کمپانی‌های هواپیمایی ثبت شده‌ی کانادایی فعالیت می‌کنند و بدین ترتیب ‌کمپانی‌های "ایر کانادا" و "راف" نیز مجبور به افزایش سرویس خود شده‌اند. سینترا خاطرنشان ساخت که برخی از بیشترین کاهش قیمت بلیط هواپیما در فرودگاه‌های ثانویه اتفاق می‌افتد و این موضوع به خاطر هزینه‌های کمتر این نوع فرودگاه‌ها می‌باشد. سینترا گفت: "مصرف‌کنندگان درک می‌کنند که هم اکنون  فرصتی خوبی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها در هنگام استفاده از این فرودگاه‌های کوچک ثانویه است".
همه اینها در زمانی اتفاق می‌افتد که هزینه‌های انرژی {سوخت} خطوط هوایی در حال افزایش است. طبق گزارش انجمن بین‌المللی حمل و نقل هوایی، قیمت سوخت جت در آمریکای شمالی در طول سال گذشته تقریبا 53 درصد افزایش یافته است. این موضوع فشار را بر شرکت‌های هواپیمایی افزایش می‌دهد‌ و برخی از شرکت هواپیمایی در آمریکا‌ در ماه‌های اخیر هشدار داده‌اند که مسافران می‌توانند از این پس انتظار افزایش قیمت‌ها را داشته باشند. اما سینترا می‌گوید هزینه‌های انرژی فقط یک بخش از معادله قیمت خطوط هوایی می‌باشند. او گفت: "قیمت نفت افزایش یافته است ولی در عین حال شاهد افت قیمت بلیط در بازار داخلی نیز بوده‌ایم."
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, May 30, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به