خبر خوب اینکه رعد و برق شبانه‌ی روز پنجشنبه تا جمعه منجر به کاهش دما می‌شود
ترجمه ایران استار - مقامات بهداشت عمومی روز سه‌شنبه به شهردار "مونتریال"، "والری پلانت" اعلام کردند که شش ساکن مونتریال به دلیل موج گرما در این هفته جان خود را از دست داده‌اند. اقدامات لازم برای کمک به‌ ساکنان آسیب‌پذیر مانند افراد سالخورده و افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن در نظر گرفته شده است. پلانت گفت که نفرات آتش‌نشانی و پلیس برای جلوگیری از آسیب رسیدن بیشتر به اهالی بازرسی در‌به‌در را شروع کرده‌اند تا مطمئن شوند مردم به قدر کافی آب می‌نوشند و به سرویس‌های ضروری دسترسی دارند.
"مولن دروین" مدیر منطقه‌ای مونترال در زمینه بهداشت عمومی گفت: "شش نفر در اثر موج گرما ‌جان خود را از دست داده‌اند، هرچند تعداد مرگ و میر در این شهر به دلایل مختلف از حالت نرمال 10 نفر در روز بیشتر نشده است". او گفت که مقامات، برای بازرسی، مناطق مختلف شهر را مورد بررسی قرار دادند خصوصا قسمت‌هایی که‌ جمعیت بالای افراد سالخورده‌، ساکنان کم درآمد و وجود آپارتمان‌های بلند به همراه حجم زیادی از بتن و آسفالت گرمای زیادی را به خود جلب می‌کند. روز دوشنبه تیم‌های اضطراری از 1300 آدرس در مرکز شهر "ویلِری" و "هوچلاگ-میسونوو" بازدید کردند و آنها در روز سه‌شنبه از ‌5000‌ آدرس بازدید کردند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
"برونو لاچنس" رئیس آتش‌نشانی و هماهنگ‌کننده ایمنی عمومی مكانی برای مونترال گفت: "تیم‌های ما در صحنه هستند و به دقت وضعیت را دنبال می‌كنند تا اقدامات خود را با توجه به نیازهای عمومی تطبیق دهند." او اضافه کرد آنها از 1300 آدرس بازدید و تنها یک نفر به بیمارستان منتقل کردند. او از مردم خواست مراقب همسایگان سالمند خود باشند و مطمئن شوند به مکان‌های خنک دسترسی دارند. او گفت: "هیچ چیزی بهتر از یک همسایه خوب نیست".
دکتر دروین گفت: "مقامات بهداشت عمومی مونتریال پس از موج گرما در اوایل ژوئیه 2010، زمانی که 106 نفر جان خود را از دست دادند برای این نوع شرایط دستورالعمل‌های مخصوص تهیه کردند... ما از وقایع سال 2010 درس گرفتیم". دروین افزود: "افراد بسیار جوان، افراد مسن،کسانی که از ناراحتی‌های قلبی، بیماری دیابت، ناراحتی کلیوی رنج می‌برند از اقشار آسیب‌پذیر بشمار می‌آیند‌". او به مردم یادآوری کرد که هرگز یک کودک یا حیوان خانگی را در ماشین تنها رها نکنند حتی برای 1 دقیقه.
"سی‌ای‌ای " روز سه‌شنبه هشدار داد وقتی خودرو در زیر تابش مستقیم نور آفتاب تابستان قرار می‌گیرد دمای داخلی آن به شدت بالا می‌رود به طوری که در دمای 22 درجه سانتیگراد، دمای داخل خودرو تا 50 درجه سانتیگراد؛ در 35 درجه سانتیگراد، به 66 درجه؛ و در 41 درجه سانتیگراد به 100 درجه، یعنی نقطه جوش آب می‌رسد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

متاسفانه تعداد کشته‌شدگان موج گرما در استان کبک  به 33 تن افزایش پیدا کرد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
خبر خوب اینکه رعد و برق شبانه‌ی روز پنجشنبه تا جمعه منجر به کاهش دما می‌شود و این شهر پیش از تعطیلات آخر هفته به دمای معمولی فصلی خود یعنی 25 درجه سانتی گراد می‌رسد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, July 4, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به