المجیدی می‌تواند با هر تیم لیگ دسته اول منطقه کار کند، زیرا او مدال طلای "بی" آفریقا را دریافت کرده
ترجمه ایران استار - ‌"سلما المجیدی" با موفقیت در انجام ورزش‌های مردانه در کشورش تبدیل به یک الگو جهانی شده است. رفتار سالم المجیدی 27 ساله همیشه با دختران دیگر محله‌اش متفاوت بود: در حالی که دیگران سعی در خرید مد جدید لباس‌ها‌ بودند او ترجیح می‌داد با پوشیدن شلوار به تماشای بازی فوتبال پسران برود.
در حال حاضر سلما در فهرست‌ "100 زن الهام‌بخش" سال 2015 قرار دارد و به این ترتیب او موفقیت بزرگی را برای کشورش به ارمغان آورده است. همچنین او به عنوان اولین زن عرب سودانی شناخته شده است که تیم فوتبال مردان را هدایت می‌کند و در ورزش فوتبال در منطقه او بسیار محبوب می‌باشد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
المجیدی به رسانه‌ها گفت: "چرا فوتبال را انتخاب کرده‌ام؟ این اولین و نهایی‌ترین عشق من است". او اضافه کرد: "من مربی شدم زیرا هنوز برای فوتبال زنان در سودان جایی وجود ندارد".
این زن جوان که لباس ورزشی با یک روسری سیاه به‌ سر می‌کند و به طور عاشقانه توسط بازیکنانش "‌خواهر مربی‌" نامیده می‌شود، راه سختی را برای لذت بردن از احترامی که خویشاوندان و همکارانش به او می‌گذارند طی کرده است.
مجیدی که مدرک حسابداری و مدیریت دارد، گفت: "سودان مجموعه‌ای‌ از قبایل است و برخی از قبایل بر این باورند که نقش زن تنها به خانه‌اش محدود می‌شود. بسیارند مردانی که حاضر به گوش دادن {به تغییرات جهان} نیستند و می‌گفتند متعلق به قبیله‌ای هستند که در آن مردان هرگز نباید از زنان دستور بگیرند {حتی در بازی فوتبال}". سال‌ها طول کشید تا مجیدی توانست به عنوان مربی کار خود را آغاز کند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

یک زن جوان سودانی در مورد المجیدی گفت: "امروز او یک بازیکن و یک مربی خوب است."
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
مجیدی با باشگاه‌های لیگ کشور مانند "النصر"، "النهضه"، "نیل هالفا" و "المورادا" کار کرده است. در بعضی از آنها او موفق به رسیدن به بالاترین سطح لیگ شده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
المجیدی می‌تواند با هر تیم لیگ دسته اول منطقه کار کند، زیرا او مدال طلای "بی" آفریقا را دریافت کرده که این نشان و حکم به او اجازه می‌دهد تا در این سطح بتواند فعالیت نماید.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, April 11, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به