اگر کشتی از روی قله سقوط کند در عرض 2 یا 3 دقیقه به تکه‌ای آهن قراضه تبدیل می‌شود.
ترجمه ایران استار - اقیانوس‌شناسان بریتانیایی بعد از چند دهه، تحقیق در مورد مثلث برمودا را به پایان رساندند و سرانجام به راز ناپدید شدن مرموز صد‌ها نفر در این منطقه دست پیدا کردند.
مساحت این مثلث مرموز 700000 متر مربع است که مابین دماغه "فلوریدا"، "پورتوریکو" و "برمودا" قرار گرفته است و بیش از 100 سال است که مرکز گزارش‌ها‌ی غیر معمول از گم شدن کشتی‌ها و هواپیما‌ها‌ می‌باشد. نیویورک تایمز ادعا کرده است که حداقل 50 کشتی، 20 هواپیما و بیش از 1000 نفر در طول 500 سال گذشته در مثلث برمودا گم شده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
اکنون محققان دانشگاه "ساوت‌همپتون" می‌گویند که کشتی‌ها در امتداد امواج سرکش به ارتفاع‌ بیش از 30 متر (100 فوت) به درون دریا کشیده می‌شوند.
دکتر "سایمون باکسال" اقیانوس‌شناس که رهبری این مطالعات را به عهده دارد گفت: "وقتی طوفان‌های شمالی با طوفان‌های جنوبی ادغام می‌گردند امواجی به بلندی 30 متر به وجود می‌آورند که این امواج پدید آمده بزرگتر از کشتی‌ها و بسیار مخرب و نابود کننده هستند".
در حالی که دانشمندان نظریه‌های زیادی برای توضیح ناپدید شدن کشتی‌ها و هواپیما‌‌ها در دست داشتند ولی در سال 1995 تمام این فرضیه‌ها اشتباه از آب درآمد؛ در آن سال یک ماهواره در منطقه مثلث برمودا موجی به ارتفاع 18.5 متر را ثبت کرد. به طور طبیعی ارتفاع امواج در دریای آزاد به حدود 12 متر می‌رسد که این امواج فشار شکستی حدود 8.5 پوند در هر اینچ مربع (پی‌اس‌آی) ایجاد می‌کند، این در حالی است که بدنه کشتی‌های مدرن تحمل 21 پوند در هر اینچ مربع، فشار شکست را دارند. اما امواج غول‌پیکر برمودا می‌توانند تا 140 ‌پوند در هر اینچ مربع فشار شکست وارد کنند که این میزان برای نابود کردن کشتی‌ها کافی‌ است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

برای شبیه‌سازی این امواج، باکسال از شبیه‌ساز داخل سالن و یک مدل کشتی "یو‌اس‌اس سایکلوپس" استفاده کرد. این کشتی تحقیقاتی در سال 1918 با 309 نفر خدمه در برمودا گم شد. تصور کنید این امواج سرکش مانند 2 راس قله باشند و کشتی بر روی قله‌ای قرار بگیرد، اگر کشتی از روی قله سقوط کند در عرض 2 یا 3 دقیقه به تکه‌ای آهن قراضه تبدیل می‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi
آخرین اخبار ناپدید شدن از این نوع در سال گذشته اتفاق افتاد که در آن یک هواپیما با چهار‌ سرنشین در حال پرواز بر فراز مثلث برمودا بود. این گروه که "روز مادر" را در پورتوریکو گذرانیده بود در حال برگشت به سمت فلوریدا بود که به ناگاه هواپیمای آنها‌ از صفحه رادار ناپدید شد. بعد از جستجوی زیاد، تاکنون هیچ جسدی پیدا نشده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, August 8, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به