حسن گفت: "تعداد مهاجران غیرقانونی از مرزها، در چند ماه گذشته به طور پیوسته کاهش یافته است.
ترجمه ایران استار - نشست بین وزرای مهاجرت فدرال و استان‌های کانادا روز جمعه به پایان رسید و "احمد حسن"، وزیر مهاجرت فدرال، بطور آشکارا از دولت انتاریو انتقاد کرد زیرا او مسیر دولت انتاریو را یک رویکرد خطرناک و غیر کانادایی در مورد پناهجویان می‌بیند. حسن می‌گوید: "زبان اداره مهاجرت انتاریو ،غیر مسئولانه، ناسازگار و پُر از ترس و وحشت است".
حسن در کنفرانس مطبوعاتی در "وینیپگ" به خبرنگاران گفت: "آنها انتخاب کرده‌اند که با استفاده از زبانی دروغین از پذیرش سوالات و تقاضا‌های سرباز زنند؛ ما بارها و بارها به آنها گفته‌ایم که چنین رویکردی صحیح نیست. قرار است در انتاریو پناهجویان در مسیر جداگانه‌ی از اداره مهاجرت و پناهندگی کانادا -آی‌آر‌بی- مورد بررسی قرار گیرند، و کلیه برنامه‌های مهاجرتی دیگر استانها توسط اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا -آی‌آر‌سی‌سی- بررسی گردند. این کار به طور آگاهانه و غیر مسئولانه تقسیم‌بندی شده که ترسناک، غیر کانادایی، و خیلی خطرناک است."
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
حسن از "لیزا مک‌لئود" ‌وزیر اطفال، جامعه و خدمات اجتماعی انتاریو‌ که با حفظ سمت مسئول پرونده مهاجرت است‌ نیز انتقاد کرد و از گفتگو میان وزرای مهاجرت دیگر استان‌ها برای امتناع از امضای رسمی این تصمیم پس از جلسات خبر داد.
مک لئود پس از اینکه حسن از جلسه خارج شد، به خبرنگاران گفت: "وزیر دولت فدرال تمایلی به همکاری در خصوص جلوگیری از مهاجرت‌های غیر قانونی ندارد".
او گفت: "من نمی‌خواهم با وزیر وارد بحث‌های مفهومی شوم، اما درخواست من از او این بوده که ‌نگاهی هم به هزینه‌های بیش از حد انجام این کار بیاندازد. یعنی 174 میلیون دلار‌ به اضافه 3 میلیون دلار سهم انتاریو به صلیب سرخ. من انتظار داشتم که ما بتوانیم در مورد این موضوعات با هم بحث و همکاری کنیم. در عوض، آنچه که امروز شاهد آن بودم این بود که او من‌ را غیرکانادایی نامید و من از این حرف عصبانی شدم، امیدوارم که او عذرخواهی کند و ادبیاتش را تغییر دهد. در مرزهای ما مشکل وجود دارد، مرزها باید تقویت شوند و دولت انتاریو باید پاسخگوی همه این هزینه‌ها باشد".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

از طرفی دیگر حسن گفت: وزرای مهاجرت در مورد پناهجویان غیر قانونی آمریکا که از طریق مرز به کانادا وارد می‌شوند صحبت کردند، آنها همچنین در این ملاقات درباره مهاجران اقتصادی، مهاجران فرانسوی، حل و فصل و یکپارچگی در جذب کارگران جدید به کانادا نیز بحث نمودند. بنابراین ما در مورد همه مسائل صحبت کردیم، اما متاسفانه انتاریو تصمیم گرفت به بحث ادامه ندهد چون معتقد است نقطه مشترکی در این رابطه وجود ندارد، ولی ما باید با هم کار کنیم و متعهد به همکاری با یکدیگر هستیم".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
حسن گفت: "من با  شهردار تورنتو صحبت کرد‌م و به او گفتم که دولت کانادا همیشه پشتیبان تصمیم‌های شهرداری و انتاریو هست."
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
حسن گفت: "تعداد مهاجران غیرقانونی از مرزها، در چند ماه گذشته به طور پیوسته کاهش یافته است. بر اساس آمار رسمی که روز جمعه منتشر شده، تعداد مهاجران با درخواست پناهندگی از 2560 نفر در ماه آوریل، به 1869 نفر در ماه مه و 1263 در ماه ژوئن کاهش یافته است".
حسن به نخست وزیران استان‌های کانادا گفت که دولت فدرال به شما کمک خواهد کرد تا از منابع مورد نیاز برای پناهجویانی که از طریق نقاط مرزی بین کانادا و ایالات متحده وارد کشور می‌شوند برخورد شوید.
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, July 18, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به