دولت مک‌لاچلن سخت در تلاش است تا با متقاعد کردن مردم به زندگی در این جزیره جمعیت 150 هزار نفری آن را تا سال 2022 به 160 هزار نفر برساند
ترجمه ایران استار - "وید مک‌لاچلن " 63 ساله‌ نخست وزیر استان پرنس‌ادوار آیلند از شما می‌خواهد به این‌ استان بروید و در آنجا زندگی کنید. خرچنگ‌های کوچک بر روی ‌جوراب‌های نخست‌وزیر مک‌لاچلن در حال رقص هستند، در پرنس‌ادوارد، در جزیره‌ای مات و مبهوت کننده‌ که اول و آخر همه جزایر کاناداست.
جزیره پرنس ادوارد مهد کنفدراسیون است، اولین استانی در کانادا است که نخست‌وزیری از نژاد غیر اروپایی دارد و همچنین اولین نخست‌وزیر زن را در خود پذیرفته است. مک‌لاچلن‌ در سال 2015 اولین رهبر همجنسگرا لیبرال‌ها بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
البته این استان آخرین استانی بود که خدمات سقط جنین را ارائه داد و تا قبل از انجام آن زنان مجبور بودنن به بیمارستان‌های دولتی در استان‌های مجاور مانند "نووا اسکوشیا" یا "نیوبرانزویک" سفر کنند تا بارداری خود را متوقف کنند؛ و البته تنها استانی است که جراحی ترمیمی "ترانسژنیک" را تحت پوشش قرار نمی‌دهد. جزیره پرنس ادوارد دارای فرهنگ و اقتصادی آمیخته با سرتاسر جهان است و مردم معتقد هستند که اقتصاد در این جزیره در حال رشد می‌باشد.
دولت مک‌لاچلن سخت در تلاش است تا با متقاعد کردن مردم به زندگی در این جزیره جمعیت 150 هزار نفری آن را تا سال 2022 به 160 هزار نفر برساند. شاخص پایین جرم و جنایت، آموزش مناسب برای بچه‌ها، از جاذبه‌های این جزیره برای خانواده‌ها می‌باشد‌. مک‌لاچلن می‌گوید قیمت خانه‌ها در پرینس ادوارد یک پنجم قیمت خانه‌ها در تورنتو می‌باشد. البته تغییرات قوانین دولت مرکزی به این کوچکترین استان کشور هم رسیده است و دولت حاکم در این جزیره باید از قوانین انتشار گازهای گل‌خانه‌ای و فروش مجاز ماری‌جوانا پیروی کند.
ساکنان جزیره معتقد به تغییرات اقلیمی هستند، به همین دلیل از دهه 1970 این استان در پی استفاده از انرژی‌های تجدید‌پذیر است. در حال حاضر بیست و پنج درصد برق این جزایر از انرژی باد تامین می‌شود که این‌ بالاترین درصد‌ تولید برق بادی در آمریکای شمالی است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

او می‌گوید: "ما سبز هستیم، ما تجدید‌پذیر هستیم، اما ما به دنبال این نیستیم که از نظر اقتصادی متضرر شویم".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, March 21, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به