دونالد ترامپ بارها هر گونه ارتباط کارزار انتخاباتی اش را با مقامات روسیه رد کرده است
پرونده‌های فساد اطرافیان دونالد ترامپ، یکی پس از دیگری در حال اثبات است و سه‌شنبه شب ۲۲ اوت، احتمالا یکی از تلخ‌ترین شب‌های دوران ریاست جمهوری وی بود.
وکیل سابق او در این شب اعتراف کرد که در کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ برای پیروز شدن او، به چندین نفر مبالغی را به صورت غیرقانونی پرداخت کرده است. از سوی دیگر، رئيس سابق ستاد انتخاباتی‌اش در ۸ مورد از ۱۸ پرونده تقلبی بانکی و مالیاتی که علیه‌ او باز بود، محکوم شناخته شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
رئیس کارزار انتخاباتی ترامپ مجرم شناخته شد
دادگاه الکساندریا در ایالت ویرجینیای آمریکا روز سه‌شنبه پال منافورت، رئیس کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده را در هشت اتهام گناهکار شناخت. در جریان دادگاه ۱۸ اتهام علیه وی مطرح شده بود که از این میان آقای منافورت به ارتکاب ۸ مورد مجرم شناخته شد.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

فرار از پرداخت مالیات، تقلب مالی و حساب بانکی اعلام نشده در خارج از کشور از جمله جرایم وی هستند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
به این ترتیب ممکن است که او به تحمل ۸۰ سال زندان محکوم شود. با این وجود دادگاه هنوز هیچ حکمی درباره میزان مجازات آقای منافورت صادر نکرده است. حکم نهایی روز ۲۹ اوت منتشر خواهد شد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
 
وکیل سابق ترامپ در دادگاه به جرم خود اعتراف کرد
مایکل کوهن روز سه‌شنبه (۲۱ اوت) در چارچوب توافقی با دادستان های فدرال، ارتکاب هشت فقره اتهام را پذیرفت، از جمله این که پنج سال به طور کامل مالیاتش را نپرداخته است. پرونده وی در دادگاهی در منهتن نیویورک در جریان است. جلسه دادگاه برای صدور حکم روز ۱۲ دسامبر امسال برگزار خواهد شد.
آقای کوهن گفته است که به دستور "کاندیدایی برای یک سمت فدرال" و با هدف تاثیر گذاشتن بر انتخابات دست به آن تخلفات زده بود. اتهامات مطرح شده علیه وکیل سابق ترامپ می تواند حداقل ۶۵ سال حبس در پی داشته باشد اما انتظار می رود به خاطر توافق متهم با دادستان ها، مجازات به مراتب خفیف تری برای وی در نظر گرفته شود.
مایکل کوهن به مدت بیش از ۱۰ سال از افراد نزدیک به دونالد ترامپ بود. او سال‌ها بعنوان وکیل شخصی آقای ترامپ کار می کرد و بعد از انتخاب وی به ریاست جمهوری آمریکا مشاور او بود. با این حال رابطه بین این دو از ماه آوریل گذشته که اف.ی.آی به دفتر کار، اتاق هتل و خانه کوهن یورش برد، قطع شد.
نیویورک تایمز گزارش داده است که دادستان فدرال در حال حاضر روی وام ۲۰ میلیون دلاری که کوهن دریافت کرده متمرکز است. بخش دیگری از پرونده کوهن به پرداخت ۱۳۰ هزار دلار وجه نقد از سوی کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ به استورمی دنیلز، ستاره فیلم های پورنو مرتبط است.
در واکنش به اظهارات مایکل کوهن، وکیل شخصی سابق دونالد ترامپ که در دادگاه اتهام تخلفات مالی انتخاباتی را پذیرفته، رودی جولیانی، وکیل کنونی آقای ترامپ گفته است که اقدامات آقای کوهن بیانگر یک روال "دروغ گویی" و "بی‌صداقتی" در ظرف یک مدت طولانی بوده است.
سخنگوی کاخ سفید، روز چهارشنبه ادعا کرد که ترامپ "هیچ کار خلافی" انجام نداده است.
دونالد ترامپ بارها هر گونه ارتباط کارزار انتخاباتی اش را با مقامات روسیه رد کرده است. محاکمه این دو نفر بخاطر تحقیقات رابرت مولر، دادستان ویژه درباره دخالت روسیه در انتخابات آمریکا از ماه مه سال ۲۰۱۷ آغاز شده است که تاکنون به طرح دعوی علیه ۳۰ نفر انجامیده است. پیش از رابرت مولر، ترامپ یک دادستان ویژه دیگر را نیز در اینباره اخراج کرده بود. تاکنون 6 نفر از اطرافیان ترامپ در دادگاه به جرم خود اعتراف کرده‌اند.
از طرف دیگر، اوماروزا از دستیاران دیگر ترامپ که مدتی پیش اخراج شده بود، پس از اخراج، و تاکنون با ارائه دو صدای ضبط شده از ترامپ و دخترش جنجال آفریده بود، اینبار نیز ویدئویی از کوهن ارائه کرد که در آن کوهن وارد هواپیمای کارزار انتخاباتی ترامپ می‌شود. این ویدئو از آن نظر اهمیت دارد که ترامپ همواره گفته است کوهن با کارزار انتخاباتی‌اش به هیچ عنوان مرتبط نبوده است. اوماروزا می‌گوید مدارک زیادتری از این دست وجود دارد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

دروغگویی رئیس جمهوری آمریکا می‌تواند به برکناری وی بیانجامد. گفته می‌شود ترامپ در صورت استیضاح می‌خواهد، خودش خودش را عفو کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, August 22, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به