بخشی از مشکل افزایش اجاره بها‌ فقدان آپارتمان برای اجاره است
ترجمه ایران استار - تقریبا نیمی از مستاجران تورنتو در حال‌ پرداخت اجاره دادن بیش از حد معمول و توانشان هستند و این در حالی است که از نظر سلامت در وضعیت خوبی به سر نمی‌برند و یا در حال از دست دادن کارشان هستند.
انجمن حمایت از مستاجران انتاریو منتشر کرد که 46.9 درصد از خانواده‌ های مستاجر در تورنتو 30 درصد یا بیشتر از درآمدشان را باید بابت پرداخت اجاره صرف کنند و یک مستاجر باید حداقل 24 دلار در ساعت درآمد داشته باشد تا از پس پرداخت اجاره بها برآید. خط 30 درصدی یک معیار رایج برای سنجیدن این موضوع است که‌ آیا اجاره مسکن واقعا مقرون به صرفه است یا اینکه مستاجران پس از پرداخت اجاره بها به اندازه کافی پول برای یک زندگی مناسب در جیب‌شان باقی می‌ماند یا خیر. بر اساس گزارش "کانادا مورگیج و و هاوسینگ کورپ" در سال گذشته در تورنتو اجاره بهای یک آپارتمان یک خوابه حدود 1800 دلار است، در حالی که میانگین اجاره برای همین آپارتمان قبلا 1200 دلار بوده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما
"کن هال" مدیر خدمات حمایتی و حقوقی در مرکز حمایت از مستاجران گفت: "جای نگرانی و تاسف دارد که این ارقام قیمت واحدهای به اجاره رفته را نشان می‌دهد و قیمت واحد‌های که به زودی اجاره می‌روند بیشتر از این میزان خواهد بود". هال گفت:  صاحبخانه‌ها در انتاریو می‌توانند برای آپارتمان‌های خالی هر آنچه که می‌خواهند در‌خواست کنند مگر اینکه قوانین تغییر کنند و آنها محدود شوند ... اگر قوانین تغییر نکنند وضعیت بدتر از این هم می‌شود."
با توجه به‌ انتخابات استانی 7 ژوئن این مطالعه همچنین شامل توصیه‌هایی برای کاندیداها در مورد چگونگی محافظت از مستاجران انتاریو نیز می‌شود. این لیست شامل‌ ایجاد خانه‌های اجاره‌ای ارزان قیمت‌، ایجاد اقامت‌گاه‌های عمومی جدید و حفظ اقامتگاه‌های موجود‌، به رسمیت شناختن داشتن مسکن به عنوان یک حق قانونی، و کاهش موانع مالی برای صاحبخانه‌ها که در نهایت منجر به فشار بیشتر بر مستاجران می‌گردد، می‌شود. مرکز حمايت از مستاجران از همۀ نامزدها خواسته است تا به عنوان بخشی از استراتژی مسکن ملی‌ یک طرح 10 ساله‌ 40 میلیارد دلاری با هدف جابجایی 530 هزار خانواده از منازل اجاره‌ای با اجاره بالا به منازل با اجاره‌های مناسب‌ در دستور کار خود قرار دهند. این طرح در صورت اجرا 50 درصد از میزان بی‌خانمان‌ها می‌کاهد‌. هال گفت: "این موضوع که صاحبخانه‌ها‌ می‌توانند هر اجاره‌ای را برای واحدهای خالی‌ تعیین کنند باعث خواهد شد که مستاجران کم در آمد اجاره بیشتری پرداخت کنند و قیمت اجاره در سراسر استان افزایش یابد". هال گفت هیچ دلیل منطقی برای این میزان افزایش اجاره وجود ندارد البته صاحبخانه‌ها از این طریق پول بیشتری بدست می‌آورند، این روند نه به نفع مستاجرین است نه به نفع جامعه.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

بخشی از مشکل افزایش اجاره بها فقدان آپارتمان برای اجاره است. نرخ آپارتمان‌های یک خوابه خالی برای اجاره در تورنتو، سال گذشته حدود 1 درصد بود. با توجه به آمار موجود فقط 9 درصد از آپارتمانهای ساخته شده جدید به منظور اجاره دادن ساخته میشوند و این کمترین میزان ازسال 1990 بوده است.


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, May 30, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به