یکی از آگاهان مسائل آمریکا در اظهار نظری دیگر گفته است که آمریکا در عین طرح برنامه تحریم اقتصادی، دو گزینه دیگر حمله نظامی و کودتا را نیز تحت بررسی دارد
ترجمه ایران استار - گزارش شده که ایالات متحده در اوایل ماه آینده آماده است تاسیسات هسته‌ای ایران را بمباران کند‌. طبق آمار دولت "تارن‌بال" استرالیا، ایالات متحده تقریبا آماده است تا ماشه اسلحه را بر روی سایت‌های هسته‌ای ایران بکشد، که بدون شک این کار تاثیر زیادی بر منطقه خواهد داشت.
منابع نامشخص به "ای‌بی‌سی" گفتند که سازمان‌های اطلاعاتی استرالیا و انگلیس به شناسایی اهداف این حمله در ایران کمک می‌کنند. "پین گپ" سازمان مخفی و جاسوسی استرالیایی که مشترکا توسط آمریکا و استرالیا اداره می‌شود نقش عمده‌ای در هدایت ماهواره‌های جاسوسی آمریکایی دارد‌. منابع آگاه گفتند آژانس‌های استرالیایی می‌توانند به طور بالقوه اهداف جداگانه‌ای را تحت بخشی از قرارداد اطلاعاتی "فایو آیز" ما بین استرالیا، ایالات متحده، انگلیس، کانادا و نیوزیلند را مشخص کنند. بعید است کانادا و نیوزیلند در این مناقشه نقش نظامی داشته باشند. در این بین استرالیا خود خواستار کاهش تنش بین ایالات متحده و ایران است و از آمریکا خواسته نقش صلح‌آمیزی را در منطقه ایفا کند.

"جولی بیشاپ"، وزیر امور خارجه استرالیا گفت استرالیا از ایران می‌خواهد که نیرویی برای ایجاد صلح و ثبات در منطقه باشد چون رابطه بین ایالات متحده و ایران برای آنها مهم است. او افزود: "آنچه ما دنبال آن هستیم این است که اطمینان حاصل کنیم که تمام احزاب، اصول صلح‌، پایدار‌ در منطقه را رعایت می‌کنند تا منطقه امن باشد".

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
در اوایل این هفته، "‌حسن روحانی"‌رئیس جمهور ایران در جمع دیپلمات‌های ایرانی گفت :"آقای ترامپ، با دم شیر بازی نکنید، این فقط منجر به پشیمانی خواهد شد. او گفت آمریکا باید بداند که صلح با ایران مادر تمام صلح‌ها است و جنگ با ایران مادر تمام جنگ‌ها است و‌ شما نمی‌توانید ملت ایران را علیه امنیت و منافع ایران تحریک کنید".

پس از انتشار این خبر توسط شبکه ای‌بی‌سی استرالیا، منابع کاخ سفید اعلان کردند که از این گزارش اطلاعی ندارند و کاخ سفید چنین طرحی را نیز در دست بررسی ندارد. این منابع از ارائه توضیحات بیشتر در این خصوص اجتناب کردند.
یکی از آگاهان مسائل آمریکا در اظهار نظری دیگر گفته است که آمریکا در عین طرح برنامه تحریم اقتصادی، دو گزینه دیگر حمله نظامی و کودتا را نیز تحت بررسی دارد. او افزوده است که طرح کودتا با این انگیزه در بین افراد رده بالای داخل ایران مطرح می‌شود که بگوید با حرکت داخلی و سرنگونی می‌توان از تبعات حمله نظامی جلوگیری کرد.
ایران هنوز به این گزارش‌ها واکنشی نشان نداده است.

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, August 1, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به