وی درباره‌ی شوهرش گفت: او به نقطه‌ای رسید که واقعا می‌خواست من از تعداد حیوانات کم کنم ولی من آمادگی انجام این کار را نداشتم، بنابراین او‌ تصمیم گرفت که برود
ترجمه ایران استار - شوهر به همسرش گفت: ‌"اینجا یا جای من است یا سگ‌ها‌"، همسرش نیز بعد از 25 سال زندگی سگ‌ها را‌ انتخاب کرد!
"لیزا هشلم " همسر‌ مایک پس از 25 سال به ازدواجش با او پایان داد. هشلم سگ‌ها و توله‌ها را انتخاب کرد و به مایک گفت: برو!
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
هشلم گفت: "من فکر می‌کردم او بعد از 25 سال می‌داند که سگ‌ها چقدر برای من عزیز هستند".
هشلم در یک خانواده دوستدار حیوانات متولد شده است. مادرش نژاد سگ "برد وست هیلند" را تربیت می‌کرد و پدرش یک شرکت غذای حیوانات را اداره می‌نمود.
وقتی هشلم ساکن "سافاوک" انگلستان، در سال 1991 با مایک ازدواج کرد او احترام زیادی برای سگ‌ها قائل بود. ‌هفت سال پیش، او این علاقه‌اش به سگ‌ها را تبدیل به یک کار با کسب درآمد کرد، ‌و این اتفاق وقتی حادث شد که او با شوهرش به یک خانه با نیم هکتار زمین رفتند‌ تا با یکدیگر یک پانسیون برای حیوانات خانگی باز کنند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

این سرمایه‌گذاری در نهایت به شرکت "بد‌ فور بولیز" تبدیل شد: مکانی برای حیوانات خصوصا سگ‌ها که تا پیدا کردن منزل دائمی در آنجا از آنها مراقبت پزشکی و پرستاری شود و این یعنی زندگی تعداد زیادی سگ در خانه.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
هشلم درباره‌ی شوهرش گفت: "او به نقطه‌ای رسید که واقعا می‌خواست من از تعداد حیوانات کم کنم ولی من آمادگی انجام این کار را نداشتم، بنابراین او‌ تصمیم گرفت که برود".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
هشلم از زمان رفتن شوهرش از 18 ماه پیش با مایک صحبت نکرده است، آنها یک پسر 22 ساله نیز دارند. او در طی این مدت تعداد سگ‌ها را بیشتر کرده و همچنین در منزل خود مکانی را برای مردان بی‌خانمان ساخته است.
هشلم گفت: "من تا ساعت 11:30 شب در حال کار هستم  بنابراین نمی‌توانم به تعطیلات بروم. ضمنا من نمی‌توانم به عقب برگردم و بگویم دیگر نمی‌خواهم این کار را انجام دهم، مسئولیت من این است که از این سگ‌ها مراقبت کنم".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

متأسفانه صاحبخانه به او اخطاری در خصوص تخلیه خانه داده است و او‌ اکنون باید به دنبال‌ یک خانه جدید برای خودش و شمار روزافزون سگ‌‌های پناهنده‌اش باشد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, June 13, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به