این پروژه تنها یکی از پروژه‌هایی است که به صورت کاملاً اختصاصی و با شرایط ویژه به فروش می‌رسد
با عرض سلام و آرزوی اوقاتی خوش برای شما، از این به بعد، هر هفته درمورد پیش‌فروش یکی از پروژه‌های ساختمانی برای شما مطلبی را خواهم نوشتدر این هفته در در مورد پروژه‌ای می‌نویسم که آینده خوبی خواهد داشت و شما می‌توانید یک تاون‌هاوس با دو خواب + دن را با حدود 700 هزار دلار بخرید و فقط معادل 10% آن را به شرکت سازنده پرداخت کنید.
این پروژه که در نزدیکی خیابان اگلینتون قرار دارد با خط متروی LRT فاصله کمی دارد به همین علت هم با پای پیاده در ظرف کمتر از 5 دقیقه می‌توان به ایستگاه در حال تأسیس LRT Eglinton رسید. در مورد LRT اگلینتون باید عرض کنم که این پروژه حمل و نقل شهری، بزرگترین پروژه حمل ونقل تورنتوی بزرگ می‌باشد که در طول خیابان‌ Eglinton و از شرق به غرب کشیده می‌شود و داخل خیابان اگلینتون، ایستگاه‌های متعددی دارد که یکی از آنها در نزدیکی این پروژه است. پیش‌بینی آنست که تکمیل پروژه LRT اثر زیادی در بالا رفتن قیمت مسکن در اطراف خیابان اگلینتون داشته باشد.

یکی دیگر از Promotion های این پروژه همان‌طور که ذکر شد آنست که شما برای پیش‌خرید تنها معادل 10% قیمت خرید را به شرکت سازنده می‌پردازید و بعد از آن تا زمان کامل شدن پروژه و گرفتن کلید، هیچ مبلغ دیگری را نخواهید پرداخت. به عبارت دیگر بعد از آن که شما 10% قیمت خانه را در ظرف سه ماه به شرکت سازنده پرداخت کردید، دو سال و نیم هیچ پرداخت دیگری به شرکت سازنده نخواهید داشت و در ابتدای ژانویه 2021 می‌‌توانید با گرفتن وام بانکی، خانه را به نام خود منتقل نمایید.

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
از مزایای دیگر این پروژه شارژ ماهانه خیلی پایین آنست. برای مثال اگر تاون‌هاوس شما 1200 فوت باشد، شما ماهانه مبلغی 270 دلار برای شارژ می‌پردازید. با این 270 دلار کل هزینه مصرفی آب شما پرداخت شده است. علاوه بر آن ساختمان شما بیمه خواهد داشت. به عبارت دیگر با 270 دلار در ماه شما شارژ یک تاون هاوس 1200 فوتی را پرداخته‌اید که شامل بیمه خانه و هزینه آب مصرفی شما می‌شود.

Promotion  دیگری که الان برای شما دارم، پارکینگ مجانی است. پارکینگ که در نزدیکی اگلینتون قیمتی معادل 39 هزار دلار دارد، فقط برای مدت کوتاهی به صورت رایگان به شما عرضه خواهد شد. این تخفیف به مدت کوتاهی از طرف شرکت سازنده به ما عرضه شده است. این پروژه برای کسانی که می‌خواهند در نزدیکی مرکز شهر و با حداقل پیش پرداخت خانه‌ای داشته باشند که شارژ اندکی داشته باشد امکان خوبی را بوجود می‌آورد.

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

این پروژه تنها یکی از پروژه‌هایی است که به صورت کاملاً اختصاصی و با شرایط ویژه به فروش می‌رسد.

همه هفته اطلاعات پیش‌فروش پروژه‌های زیادی به دست من می‌رسد. شما می‌توانید با من؛ رامین سیروسی، تماس بگیرید تا در مورد تخفیفات شرکت‌های سازنده و همچنین پیش خرید با کمترین مقدار پیش پرداخت صحبت کنیم. همین طور برای مدت کوتاهی به خریدارانی که با من اقدام به پیش‌خرید نمایند، تا 3 هزا‌ر دلار تخفیف ویژه و کردیت داده می‌شود که می‌توانید در مورد آن سؤال کنید. سال‌ها تجربه من در زمینه مسکن در کانادا و همکاری با شرکت‌های سازنده معتبر به شما در امر پیش خرید کمک خواهد کرد.

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, August 1, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به