لوکیشن مهمترین تاثیر را درقیمت دارد همینطور امکانات کاندو
آماری که معمولا رسانه‌ها ماهی ‌یکبار با سر و صدا در مورد آن صحبت می‌‌کنند مربوط به معاملات املاک دست دوم یا Resale است و از طرف تشکیلات املاک تورنتو منتشر می‌‌شود. این آمار و ارقام توسط این تشکیلات بر اساس معاملاتی که همکاران در سیستم MLS گزارش می‌‌کنند گردآوری می‌‌شود اما بازار مسکن بخش‌های مختلفی‌ دارد از جمله پیش خرید آپارتمان که اگرچه همکاران ما در آن بسیار فعال هستند اما کمتر آمار آن در سیستم MLS منعکس می‌‌شود و فقط آمار خرید و فروش کاندو‌های دست دوم است که در گزارشات این تشکیلات ذکر می‌‌شود. اطلاعات مربوط به بخش پیش خرید از طرف تشکیلات دیگری جمع‌آوری می‌‌شود‌، تصویری که در این صفحه برای شما انتخاب کرده‌ام و منبع آن Altus Group‌ است آخرین آمار پیش خرید است که در دفاتر بیلدر به فروش می‌‌رسد. منحنی شکسته بالایی با رنگ قرمز مربوط به تعداد یا حجم پیش خرید کاندواست و بخش خانه یا کم ارتفاع با رنگ سبز نمایش داده شده است.

تنها در ماه می سال جاری ۲۰۰۳ واحد کاندو آپارتمان‌، پیش‌فروش شده است که رقم کل واحد‌های پیش فروش شده در سال جاری را تا پایان ماه می به رقم هفت هزار و پانصد نزدیک می‌‌کند. همانطوری‌که در این گراف مشاهده می‌‌فرمایید در یک سال و نیم گذشته نزدیک به چهل و پنج هزار واحد پیش فروش شده است، حالا چرا پیش فروش آپارتمان با چنین اقبالی مواجه شده البته تفسیر‌های متفاوتی دارد، یک عده از خریداران قصد سرمایه گذاری در بخش مسکن دارند اما وام گرفتن این روزها کار ساده‌ای‌ نیست، بنابراین موجودی را فعلا در این راه به کار می‌‌اندازند تا مساله وام گرفتن را فعلا وبرای مدتی‌ به تعویق بیندازند. عده‌ای‌ از خریداران هم  برای مصرف شخصی‌ خرید می‌‌کنند اما تصور می‌‌کنند که پیش‌خرید به صرفه‌تر است که باید خدمت این عزیزان عرض کنم که صرف پیش خرید برای مصرف کننده نهایی الزاما آنرا به صرفه‌تر نمی‌‌کند. یک خرید خوب نسخه عمومی‌ ندارد بلکه یک خرید بهینه برای اشخاص مختلف، تفاوت می‌‌کند. برای همین هم هست که همواره از شما دعوت می‌‌کنیم قبل از هر اقدامی از مشورت رایگان ما استفاده کنید

 اما بطور کلی‌ هر بار که چند پروژه پیش‌فروش خوب از نظر لوکیشن برای فروش عرضه می‌‌شود میزان فروش این کالا اوج بر‌می‌دارد و هم اکنون تعداد فراوانی از این برج‌های استثنایی و تکرار نشدنی‌ به بازار آمده است بخصوص دو پروژه در اطراف تقاطع خیابان‌های یانگ و فینچ که لوکیشن مورد علاقه بسیاری از هموطنان است این روز‌ها خیلی‌ سرو صدا کرده است.
در حال حاضر خریداران در بازار مسکن انتخاب‌های متفاوت و فرصت‌های متنوعی دارند‌، در چند سال گذشته هرگز به یاد نمی‌‌آورم که دست خریداران تا این اندازه باز بوده باشد، این با شماست که چطور از این فرصت تاریخی استفاده کنید. در حال حاضر فروش پروژه‌های متنوعی در نقاط مختلف شهر آغاز شده است با قیمت‌های بسیار متفاوت. برای هر فوت مربع کاندو در مرکز شهر تورنتو و بهترین لوکیشن این قیمت به هزار و دویست دلار برای هر فوت مربع می‌‌رسد در حالیکه در مناطق اطراف تورنتو این رقم تا ششصد دلار برای هر فوت مربع کاهش می‌‌یابد. لوکیشن مهمترین تاثیر را درقیمت دارد همینطور امکانات کاندو. تقریباً در تمام پروژه‌های مرکز شهر پارکینگ را جداگانه می‌‌فروشند و کاندو‌های مختلف امکانات رفاهی‌ متنوع و متفاوتی را ارائه می‌‌کنند. هنگام پیش خرید کاندو مسائل فراوانی را باید مد نظر قرار داد و معمولا خریداران پرسش‌ها‌یی‌ دارند که باید قبل از خرید جواب آنها را بدانند. این خریدی است که معمولا چند سال طول می‌‌کشد تا به نتیجه برسد و باید پیش‌بینی‌ خیلی‌ از مسائل بشود، اگر بیلدر در تحویل واحد‌ها تاخیر کند، اگر ورشکست شود، اگر واحد‌ها آنطور که قول داده شده تحویل نشود؟ ده‌ها اگر و اما در این رابطه وجود دارد ، گاهی‌ ده‌ها پروژه پیش‌فروش با قیمت‌ها و شرایط متفاوت در این شهر بطور همزمان عرضه می‌‌شود، چطور بهترین پروژه و بهترین شرایط را انتخاب کنیم؟ نحوه پرداخت چگونه است؟ اگر هنگام تحویل نتوانیم وام بگیریم چه می‌‌شود؟ چنانچه علاقمند به پیش خرید کاندو هستید برای وقت ملاقات تماس بگیرید تا قبل از هر اقدامی اطلاعات کاملی از این نوع خرید دریافت کنید. همواره در دفتر کارم آماده ملاقات با شما هستم. به امید دیدار.

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, July 4, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به