نکته مهم شرایط خیلی مناسب پیش‌خرید و همچنین قیمت پایین واحدهای آن است. آپارتمان دو خوابه در این ساختمان فقط برای مدت کوتاهی به قیمت استثنایی 530 هزار دلار بفروش می‌رسد که بهترین قیمت برای پیش‌خرید در کل ریچموند‌هیل می‌باشد
با سلام و آرزوی اوقاتی خوش در هفته قبل فرصتی داشتم که به دفتر سه شرکت سازنده بروم و با پروژه‌های آنها آشنا شوم. یکی از این سه پیش‌فروش در ریچموند‌هیل و در خیابان‌ "بی‌ویو" قرار دارد و دو پروژه دیگر در "تورن‌هیل" هستند.
پروژه اول که حدود سه سال دیگر تکمیل خواهد شد در خیابان "الگین میلز" واقع شده و به دلیل نزدیکی آن به مدارس خیلی خوب ریچموند‌هیل، مورد استقبال قرار گرفته است. در نزدیکی این ساختمان، یک "کامیونیتی سنتر"، بزرگراه و یک کتابخانه مجهز قرار گرفته و مدرسه معروف "ریچموندگرین" به فاصله کمی‌ از آن قرار دارد. کمی جلوتر فروشگاه "کاسکو" و پس از آن بزرگراه 404 واقع شده‌اند. در نتیجه از نظر رفت و آمد مرکز خرید، این پروژه امکانات خوبی را به خریداران می‌دهد. نکته مهم شرایط خیلی مناسب پیش‌خرید و همچنین قیمت پایین واحدهای آن است. آپارتمان دو خوابه در این ساختمان فقط برای مدت کوتاهی به قیمت استثنایی 530 هزار دلار بفروش می‌رسد که بهترین قیمت برای پیش‌خرید در کل ریچموند‌هیل می‌باشد و حتی از قیمت آپارتمان قدیمی پایین‌تر است. Promotion دیگر، شرایط پیش‌پرداخت کم این ساختمان است. شرکت سازنده قبلاً تعداد این واحدها را با بیست درصد و در چهار قسط می‌فروخت. اما در حال حاضر و به مناسبت پاییز برای پیش‌خرید کردن یکی از این واحدها‌، شما تنها سه قسط می‌پردازید که برای آپارتمان دو خوابه، هر کدام از این قسط‌ها حدود ‌25هزار دلار خواهد بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
به نظر من، این پروژه به دلیل قیمت بسیار مناسب و نزدیک بودن به مدرسه‌های عالی و بزرگراه، آینده بسیار خوبی برای پیش‌خرید خواهد داشت.

پروژه دوم در تورن‌هیل و در نزدیکی مال معروف "پرامنات" قرار گرفته است. نزدیکی این ساختمان به خیابان "بترست" و "استیلز" باعث استقبال از آن شده است.
مال "پرامنات" در تورن‌هیل، یکی از بهترین مراکز فروش شناخته شده و دارای تمام امکانات خرید می‌باشد. خریداران این پروژه برای مدتی کوتاه برای مدت یکسال از پرداخت شارژ ماهانه پس از تحویل معاف خواهند بود و این Promotion مخصوص این ساختمان است. آپارتمان‌های 2‌خوابه با پارکینگ حدود 600‌ هزار دلار قیمت دارند و تحویل آنها حدود 4 سال بعد خواهد بود. این ساختمان بسیار لوکس، دارای استخر سرپوشیده در زمستان و استخر سر‌ باز در تابستان می‌باشد.
این پروژه برای کسانی که خواستار پیش‌خرید در نزدیک خیابان "بترست" و نزدیک مال "پرامنات" هستند، مناسب به‌نظر می‌رسد.

پروژه سوم در تورن‌هیل و در نزدیکی تقاطع خیابان‌های "های‌وی‌سون" و "بی ویو" قرار دارد. این پروژه یکی از مناسب‌ترین قیمت‌های بین کل پیش‌فروش‌ها را دارد‌.

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

قیمت یک واحد 2‌ خوابه تنها 575‌ هزار دلار می‌باشد که دارای 2‌ سرویس دستشویی نیز می‌باشد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
جالب است که در این پروژه شارژ آپارتمان 2‌خوابه فقط حدود 350‌ دلار می‌باشد که پایین‌ترین میزان شارژ ماهانه و نگهداری است. این ساختمان حدوداً در اواسط سال 2021‌ آماده می‌شود. از نظر امکانات حمل و نقلی، خط سریع‌السیر خیابان "های‌وی‌سون" درست مقابل آن ایستگاه خواهد داشت. نکته دیگر آنکه در همین پروژه، خانه‌های تاون‌هاوس بسیار زیبا و جادار نیز در کنار آپارتمان‌ها به فروش می‌رسند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
در این مقاله سعی کردم، ضمن مقایسه سه پروژه در مکان‌های جالب و خوش آینده، مروری به مزیت و فایده پیش‌خرید هر یک از آنها داشته باشم. من همواره آماده کمک به انتخاب شما هستم و مطمئن باشید که همکاری من با صدها شرکت سازنده مختلف و شناخت کامل این پروژه‌ها به شما در سرمایه‌گذاری مطمئن کمک خواهد کرد.

همه هفته، اطلاعات پیش‌فروش پروژه‌های زیادی به دست من می‌رسد. شما می‌توانید با من تماس بگیرید تا در مورد تخفیفات شرکت‌های سازنده و همچنین پیش‌خرید با کمترین مقدار پیش‌پرداخت صحبت کنیم. همینطور برای مدت کوتاهی، به خریدارانی که با من اقدام به پیش‌خرید نمایند تا 3 هزار دلار تخفیف ویژه و کردیت داده می‌شود، که می‌توانید در مورد آن سوال کنید. سال‌ها تجربه من در زمینه مسکن در کانادا و همکاری با شرکت‌های سازنده معتبر به شما در امر پیش‌خرید کمک خواهد کرد. هفته شما خوش.
 

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

 
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, September 19, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به