- نمیگذارم ایران بمب اتمی داشته باشد
- هیچ آمریکایی آسیب ندید
- نیروهای ما آنقدر خوب هستند که آسیبی ندیدیم
- ایران واضحا عقبنشینی کرده
- ما سلیمانی تروریست را کشتیم پیش از اینکه او به ما حمله کند
- ما قویترین نیروی جهان را داریم ولی این به آن معنی نیست که بخواهیم از آن استفاده کنیم
- ما تحریمهای بسیار شدیدی را باز روی ایران از هم اکنون اعمال میکنیم
- زمان آنست که کشورها از برجام خارج شوند و یک معاهده جدید امضاء کنیم
- من از ناتو میخواهم بیش از پیش فعال شود
- ما نیاز به نفت خاورمیانه نداریم
- هیچ آمریکایی آسیب ندید
- نیروهای ما آنقدر خوب هستند که آسیبی ندیدیم
- ایران واضحا عقبنشینی کرده
- ما سلیمانی تروریست را کشتیم پیش از اینکه او به ما حمله کند
- ما قویترین نیروی جهان را داریم ولی این به آن معنی نیست که بخواهیم از آن استفاده کنیم
- ما تحریمهای بسیار شدیدی را باز روی ایران از هم اکنون اعمال میکنیم
- زمان آنست که کشورها از برجام خارج شوند و یک معاهده جدید امضاء کنیم
- من از ناتو میخواهم بیش از پیش فعال شود
- ما نیاز به نفت خاورمیانه نداریم
Sub-Category: Political
Happened at: World
Tuesday, January 7, 2020 - 19:00












