آوی گبای، رئیس حزب کارگران که مخالف دولت نتانیاهوست این حرکت یائیر را "عبور از هر خط قرمز قابل تصوری" نامید و گفت: امروز روز بسیار غم‌انگیزی برای اسرائیل و مردم یهودی است
سیاستمداران اسرائیلی، انتشار توسط یائیر نتانیاهو را محکوم کردند، این کاریکاتور که قبلا توسط اعضای KKK هم به اشتراک گذاشته شده بود مضمونی انتقادی از سیاست‌های پدرش، بنجامین، دارد.
این کاریکاتور نشان می‌دهد که جورج سوروس (یک میلیاردر آمریکایی-اسرائیلی) دنیا را برای یک موجود غیره‌زمینی بعنوان طعمه قرار داده است، و چهره‌ای که تداعی‌گر یهودیت در نازی‌گریست بطور مشابهی طعمه‌ای را آویزان کرده است. بلافاصله پس از این دو، بطور مشابهی ايهود بارک (نخست وزير سابق اسرائیل) و دو رهبر مخالف دولت که بطور هفتگی برعلیه نتانیاهو تظاهرات کردند و از وی خواستند که به علت فسادش استعفا دهد.
گروه‌های نئونازی در آمریکا و انکارکنندگان هولوکاست، و یکی از رئیسان سابق KKK، این نشر پسر بزرگ نتانیاهو را "لایک" زدند.
یک نویسنده‌ در روزنامه نئونازی نوشت: پسر نتانیاهو از خودمان است! و یکی از اعضای KKK خطاب به پسر نتانیاهو گفت: به گروه ما خوش‌آمدی، چقدر شگفت‌انگیز است، وای... وای!
آوی گبای، رئیس حزب کارگران که مخالف دولت نتانیاهوست این حرکت یائیر را "عبور از هر خط قرمز قابل تصوری" نامید و گفت: امروز روز بسیار غم‌انگیزی برای اسرائیل و مردم یهودی است چون پسر نخست وزیر کاریکاتوری را نشر کرده که رئیس گروه KKK هم با آن موافق است. 
ایهود باراک در توئیتر به یائیر تاخت و اظهار کرد که یائیر دارد از موهبت راننده و نگهبان دولتی استفاده می‌کند چون در خانه رسمی نخست وزیر زندگی می‌کند، و در عین حال ایدئولوژی اینچنینی را در خانه‌اش کسب کرده است.
Date: Wednesday, September 13, 2017 - 20:00

Share this with: ارسال این مطلب به