کلیه ۱۲ خبر مهم امروز کانادا و جهان
۱- با اولتیماتومی که امروز اتحادیه برادری تیمسترز با ۶,۵۰۰ عضو به راه‌آهن ملی کانادا مبنی بر آغاز اعتصاب از دوشنبه داد، وضعیت راه‌آهن کانادا پیچیده شد. این در حالی‌ست که این اولتیماتوم ساعاتی پس از اعلام لغو تظاهرات راه‌آهن ملی کانادا و بازگشت کارگران به محل کار صورت می‌گیرد. راه‌آهن ملی کانادا در واکنش به این اولیتماتوم گفت که همچنان بر راه‌اندازی مجدد راه‌آهن در کشور متمرکز است. پیشتر، استیون مک کینون وزیر کار کانادا این اختلاف را به هیئت روابط صنعتی کانادا ارجاع داد تا طبق بخش ۱۰۷ قانون کار کانادا، داوری الزام‌آوری را تحمیل کند و گفت که در صورت‌عدم بازگشت به کار، شرکت‌ها و کارمندان را به زور قانون مجبور به راه‌اندازی راه‌آهن خواهد کرد.
۲- نظرسنجی بانک غذایی کانادا نشان داد که ۳۵% کانادایی‌ها در بحبوحه موج افزایش غذای رایگان در کشور، وضعیت مالی بدتری نسبت به ۳ ماه پیش دارند. از میان کسانی که وضعیت بدتری دارند، تقریبا نیمی درآمدی کمتر از ۵۰,۰۰۰ دلار در سال دارند، ۴۳% از آنها از اقلیت‌ها، و ۴۲% هم بین سال‌های ۱۹۸۱ تا ۱۹۹۶ بدنیا آمده‌اند. بانک غذای تورنتو می‌گوید ۱۰% کل تورنتویی‌ها بعلت فقر از بانک غذای رایگان استفاده می‌کنند و در حالیکه پیش از کرونا این سیستم در ماه فقط به ۶۰,۰۰۰ نفر غذای رایگان می‌داد، اکنون باید به ۳۵۰,۰۰۰ نفر غذای رایگان دهد که از این جمعیت ۱۴,۰۰۰ نفر هرگز نیازی به استفاده از بانک غذا نداشتند.

یکی از اتحادیه‌های راه‌آهن کانادا از دوشنبه اعتصاب می‌کند؛ ۱۰% تورنتویی‌ها محتاج غذای رایگان هستند؛ رویترز و متا: هکرهای ایرانی در تلاش هک مقامات ترامپ و بایدن هستند

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
AGTA HomeCare Hiring Mobility Service Toronto Canada استخدام
۳- کشتی باری هیمسکرکگراچت در نزدیکی یک گذرگاه در رودخانه سنت‌لورنس در سواحل جنوبی مونترال، در حال سر و ته کردن و زمانیکه در زاویه ۴۵ درجه‌ای بود دچار خرابی شد و راه آبی را بست. حداقل ۶ کشتی باری مجبور به لنگر انداختن شدند. این کشتی ۱۳۸ متری ضایعات فلزی حمل می‌کند و در این حادثه کسی آسیب ندیده است.

اخبار استان‌های کانادا
۴- بازرس راج بیرینگ، یک افسر پلیس که اصلیتی از جنوب آسیا دارد و ساکن برامپتون در شمال غرب تورنتوست می‌گوید پس از شهادت دادن در یک پرونده نژادپرستی در ۱۰ سال پیش، خود مورد نژادپرستی واقع شده است. وی شکایت مفصل حقوق بشری را علیه پلیس منطقه پیل و رئیس سابق این نیرو به اتهام نژادپرستی سیستماتیک، تبعیض نژادی، انتقام جویی و روحیه تلافی‌جویانه در این نیرو تنظیم کرده و به دنبال غرامت ۵۰۰,۰۰۰ دلاری‌ست زیرا جلوی ارتقاءهای قانونی وی گرفته شده است.
۵- پلیس منطقه‌ای یورک می‌گوید یک زن در یک اقدام به آدم‌ربایی که در پارکینگ مرکز بزرگ فروش وان‌میلز حوالی ساعت ۱۲ بعدازظهر امروز رخ داد، هدف قرار گرفت، اما توانست بگریزد. امروز ۲ نفر از ۴ نفری که با هودی مشکی قصد داشتند یک زن را داخل یک هوندا سیویک آبی رنگ که در ۲۱ آگوست به سرقت رفته بود، هل دهند با مقاومت وی مواجه شدند که سرانجام زن با جراحاتی جزئی موفق به فرار شد. پلیس بر این باور است که این یک آدم‌ربایی هدفمند بوده، اما درباره دلایل آن توضیحی نمی‌دهد.

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
جشنواره مهرگان - تورنتو - کانادا ساخت مدرسه
۶- شرکت غول فروشگاه‌های زنجیره‌ای خواربارفروشی لابلا می‌گوید در حال راه‌اندازی یک فروشگاه مواد غذایی جدید با تخفیف‌های فوق‌العاده در انتاریو است تا پایین‌ترین قیمت‌های ممکنه را در ۳ فروشگاه در شهرهای ویندزور، سنت‌کاترینز و بروکویل از ماه سپتامبر به مردم ارائه دهد. دو سوم محصولات در این فروشگاه‌ها زیر ۵ دلار قیمت خواهند داشت و مارک حدود ۶۰% اجناس یا "نونیم" یا "پرزیدنتس چویس" خواهد بود.

اخبار جهان

لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
۷- پس از اینکه ۴ زندانی که خود را اعضاء داعش معرفی کردند، در زندان ولگوگراد با چاقو ۸ کارمند زندان و ۴ زندانی دیگر را گروگان گرفتند، نیروهای ویژه روسیه با حمله به آنها همه گروگانگیرها را به ضرب گلوله کشتند. همه گروگان‌ها بجر ۴ کارمند که کشته شدند، آزاد گشتند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
۸- پلیس در آلمان می‌گوید که یک مرد رهگذران یک فستیوال ۳ روزه را به‌طور تصادفی با چاقو در ساعت ۲۱:۴۵ شب به وقت محلی در شهر زولینگن در غرب این کشور مورد حمله قرار داده بطوریکه ۳ کشته و ۴ زخمی بجا گذاشته است. مهاجم از صحنه گریخته و پلیس در تعقیب اوست. هلی‌کوپترهای پلیس هنگام گشتزنی بر فراز شهر دیده شده‌اند.
۹- در پی تصویب قوانین دیجیتالی جدید اتحادیه اروپا، اپل تسلط کامل خود بر دستگاه‌هایش در محدوده این قاره را از دست داد بطوریکه کاربران آیفون و آیپد در اتحادیه اروپا اجازه خواهند داشت از این پس فروشگاه اپلیکشین یا اپ استور، پیام‌ها، دوربین، گالری تصاویر و مرورگر سافاری را در صورت تمایل از روی دستگاه‌های اپل خود حذف کنند، و فقط بخش تنظیمات و تماس تلفنی قابل حذف نخواهند بود.
۱۰- بارش شدید باران، وزش باد شدید، دید ضعیف، تگرگ، سیل ناگهانی و رعد و برق در مناطق پیرامون مدینه، الحناکیه و خیبر باعث سیلاب در منطقه مدینه در عربستان سعودی شد.
۱۱- در حالیکه امروز رویترز گفت هکرهای حمله‌کننده به کارزار تبلیغاتی ترامپ وابسته به سپاه پاسداران بودند، شرکت متا نیز افزود که یک گروه ایرانی تلاش کرده حساب مقامات دولت ترامپ و بایدن در واتس‌اپ را هک کند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


۱۲- دادستان سیستان و بلوچستان ترور حسین پیری، جانشین پلیس اطلاعات شهرستان خاش به دست افراد ناشناسی که اطراف خانه او کمین کرده بودند را تایید کرد. جیش العدل مسئولیت این حمله را برعهده گرفت.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, August 23, 2024 - 19:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به