کلیه ۱۴ خبر مهم امروز کانادا و جهان
۱- پی‌یر پولیور رهبر محافظه‌کاران کانادا امروز در نامه‌ای به کمیسر پلیس سلطنتی کانادا خواست تا درباره برنامه "ارایوکن" دولت ترودو در دوران کووید، تحقیقات جنایی کند.
۲- دادستان کانادا می‌گوید هایدن ادموندسون، نایب دریاسالار بازنشسته کشور در یک کشتی خالی پهلو گرفته نیروی دریایی به یک زن از حال رفته تجاوز کرده است. ادموندسون اتهام را رد کرده و خود را بی‌گناهی اعلان کرد.

یک افسر آلبرتایی اطلاعات پلیس سلطنتی را به کشور رواندا فروخت؛ نیودموکرات‌ها خواستار شناسایی کشور فلسطین شدند؛ ثبت هر ساله پلاک خودرو در انتاریو لغو شد

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
۳- الی ناتوجی افسر ۳۶ ساله پلیس سلطنتی، با ۳ اتهام نقض اعتماد، استفاده غیرمجاز از رایانه نیروی پلیس، و زیر پا گذاشتن قانون امنیت اطلاعات، اطلاعات پلیس در آلبرتا را به دولت رواندا فروخته است.
۴- حزب نیودموکرات از دولت لیبرال خواست تا کانادا رسما فلسطین را به عنوان یک کشور به رسمیت بشناسد تا این امر به پیشبرد صلح در خاورمیانه کمک کند. این لایحه بصورت یک لایحه خصوصی به زودی در مجلس نمایندگان به رای گذاشته می‌شود.

اخبار استان‌های کانادا
۵- دولت انتاریو الزام ثبت مجدد هر ساله آنلاین پلاک خودروهای این استان را لغو می‌کند. هزینه ۱۲۰ دلاری ثبت پلاک خودرو در سال ۲۰۲۲ حذف شد و در نتیجه اکنون بیش از یک میلیون پلاک منقضی شده در جاده‌های انتاریو در حال حرکت هستند.

لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
۶- داگ فورد، نخست‌وزیر انتاریو می‌گوید قانون محدود کننده افزایش حقوق کارمندان دولت را بعلت هزینه‌های بالای زندگی لغو می‌کند، اگر چه دادگاه نیز دیروز آن را خلاف قانون اعلان کرده بود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
۷- مشتریان مشروب‌فروشی ال‌سی‌بی‌او در انتاریو باید قبل از ورود به برخی از فروشگاه‌ها برای یک سال آینده، کارت شناسایی نشان دهند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
۸- مردی از مونترال پس از اینکه در حال نصب دستگاه ردیاب روی یک وسیله نقلیه در مرکز خرید یورکدیل تورنتو دستگیر شد، با بیش از ده‌ها اتهام مواجه گشت.
۹- مجموعا ۱۳ مرد در ناحیه آبشار نیاگارا به اتهام هدف قرار دادن اینترنتی افراد برای ملاقات حضوری با جوانان و انجام عملیات جنسی، دستگیر و متهم شدند.
۱۰- پلیس سادبری جسد مایکل واگنینی نماینده ۶۲ ساله شورای شهر که از ۲۷ ژانویه با کامیونت خود مفقود شده بود را کشف کرد.

اخبار جهان
۱۱- تورم ایالات متحده در ژانویه ۰.۳% افزایش یافت. با اینحال همچنان انتظار می‌رود که فدرال رزرو کاهش نرخ بهره را از ماه می آغاز کند.
۱۲- آمریکا پیشنهاد پوتین برای آتش‌بس در اوکراین که توسط اعراب و دیگر کشورها رد و بدل شده بود را رد کرد و گفته واشنگتن در مذاکراتی که در آن اوکراین دخالتی نداشته باشد، شرکت نخواهد کرد.
۱۳- روسیه نخست وزیر استونی را به اتهام تخریب بناهای یادبود جنگ جهانی دوم که به پاس سربازان کشته شده شوروی در غلبه بر آلمان نازی و آزادی این کشور برپا شده بود، تحت تعقیب قرار داد.

ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

۱۴- هکرهای قیام تا سرنگونی، سرورهای مجلس ایران را هک کردند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, February 13, 2024 - 19:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به