کلیه ۱۰ خبر مهم امروز کانادا و جهان
۱- اولین مدال طلای کانادا در المپیک پاریس توسط کریستا دگوچی در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم جودو زنان به دست آمد. پس او، سامر مکینتاش ۱۷ ساله اولین مدال طلای خود در ۴۰۰ متر مختلط انفرادی که ترکیبی از شناهای پروانه، کرال پشت، کرال سینه و آزاد بود، را به دست آورد.
۲- گزارش داخلی دولت فدرال کانادا نشان می‌دهد کارمندان سیاه‌پوست و بومیانی که در دفاتر شورای نگهبان کشور کار می‌کنند با رفتارهای نژادپرستانه، کلیشه‌سازی نژادی، تجاوزات خرد و خشونت کلامی مواجه هستند. این گزارش از ۱,۲۰۰ کارمند دفتر شورای نگهبان که خدمات مدنی نخست وزیر و هیئت دولت را در اجرای دستورالعمل‌های سیاسی انجام می‌دهند، بدست آمده است.

از اول آگوست برخی از جریمه‌های تورنتو ۳ برابر می‌شود؛ کارمندان شورای نگهبان کانادا با نژادپرستی مواجهند؛ آمریکا ۳۲% کشورها، ۶۰% کم‌درآمدها را تحریم کرده، شدیدترین تحریم کجاست؟

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
AGTA HomeCare Hiring Mobility Service Toronto Canada استخدام
۳- اگر همه چیز خوب پیش برود، کانادایی‌ها ممکن است بار دیگر شاهد شفق قطبی با رنگ‌های متعدد، از امشب تا چهارشنبه شب باشند. این پدیده به دلیل بیش از حد فعال بودن خورشید است که در یک چرخه ۱۱ ساله رخ می‌دهد. در حال حاضر خورشید در حداکثر فعالیت خود قرار دارد و در نتیجه این شفق‌ها بیش از پیش دیده می‌شوند

اخبار استان‌های کانادا
۴- از اول آگوست یعنی ۳ روز دیگر برخی از جریمه‌های پارکینگ در تورنتو بیش از ۳ برابر می‌شوند. قرار است ۱۲۳ نوع تخلف مختلف، در برخی موارد بیش از ۲۳۰% افزایش یابند. این افزایش‌ها در ماه آوریل توسط شورای شهر تصویب شده بود. جریمه پارک خودرو در مسیرهای پیاده‌روی، مسیرهای عابر پیاده یا مسیرهای دوچرخه‌سواری بیشترین افزایش را داشته و از ۶۰ دلار به ۲۰۰ دلار، که بیش از ۳ برابر است خواهد رسید. جریمه پارکومتر نیز از ۳۰ دلار به ۵۰ دلار خواهد رسید.
۵- استان انتاریو می‌گوید ۱۳۴ میلیون دلار برای خرید ۵ هلیکوپتر جدید برای استفاده پلیس پرداخته بطوریکه ۲ هلیکوپتر را به اتاوا، ۱ هلیکوپتر را به منطقه دورهام، یکی به منطقه هالتون و آخری را به منطقه پیل در بزرگ‌شهر تورنتو می‌دهد تا پلیس بتواند در مبارزه با سرقت خودرو و دیگر جرائم موفق‌تر عمل کند.

اخبار جهان

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
جشنواره مهرگان - تورنتو - کانادا ساخت مدرسه
۶- امروزه، ایالات متحده آمریکا با ۱۵,۳۷۳ تحریم، ۳ برابر بیشتر از هر کشور یا سازمان بین‌المللی دیگری به ابزار تحریم روی آورده و نزدیک به یک سوم یا ۳۲% از کل کشورها، که شامل بیش از ۶۰% همه کشورهای کم‌درآمد می‌شود را با نوعی جریمه مالی برای اتباع، دارایی‌ها یا سازمان‌های مربوطه آنها، هدف قرار داده است. بیشترین تحریم‌ها را به ترتیب، بایدن، ترامپ، اوباما و جرج بوش پسر تصویب کرده‌اند. پس از آمریکا، بزرگترین تحریم‌کنندگان سوئیس، اتحادیه اروپا، انگلیس، کانادا و استرالیا هستند و شدیدترین تحریم‌ها نیز به ترتیب روی ایران، سوریه، کره شمالی، کوبا و ونزوئلا اعمال شده است.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
۷- با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا، الویس آموروسو رئیس شورای ملی انتخابات اعلام کرد که با شمارش ۸۰% آرا، نیکلاس مادورو ۵۱.۲% و رقیبش ادموندو گونزالس ۴۴.۲% آرا را به دست آورده‌اند. این سومین بار است که مادورو رئیس جمهور می‌شود. از سوی دیگر مخالفانی که ائتلاف کرده بودند، بهمراه چند کشور، نتیجه این انتخابات را زیر سوال برده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
۸- اداره سلامت ایالات متحده می‌گوید مجوز استفاده از اولین آزمایش خونی که می‌تواند سرطان روده بزرگ برای بزرگسالان ۴۵ تا ۷۵ ساله را نشان دهد، را تصویب کرده است. این آزمایش جایگزینی برای کولونوسکوپی نیست، اما یک روش جدید بدون خطر ۸۹۵ دلاری‌ست که مانند آزمایش مدفوع، در ۸۳% موارد، توانسته سرطان را درست تشخیص دهد.
۹- در حمله با چاقو در یک کلاس رقص در انگلیس ۲ کودک کشته و ۱۱ نفر زخمی شدند، بطوریکه ۶ نفر از جمله ۲ بزرگسال که سعی داشتند از شاگردان محافظت کنند در وضعیت وخیمی بسر می‌برند. پلیس یک پسر ۱۷ ساله را به ظن قتل و اقدام به قتل در این حمله در ساوتپورت، یک شهر ساحلی در نزدیکی شهر لیورپول دستگیر کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


۱۰- سرویس پارک ملی آمریکا هفته گذشته اعلام کرد یک مرد گردشگر ۴۲ ساله بلژیکی پس از سوختگی درجه ۳ در پاهایش در "پارک ملی دره مرگ" در کالیفرنیا نجات یافت. او در حال قدم زدن در تپه‌های شنی بود که دمپایی‌هایش را گم کرد. دمای هوا در آن روز یعنی ۲۰ ژوئیه، ۵۰ درجه سانتیگراد بود در حالیکه دما روی سطح زمین به حدود ۷۶ تا ۹۳ درجه می‌رسید. دره مرگ، گرم‌ترین مکان کره زمین است. خانواده این مرد در نهایت از پلیس درخواست کمک کردند و با کمک دیگر گردشگران او را به پارکینگ و سپس به بیمارستان رساندند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, July 29, 2024 - 19:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به