کلیه ۱۰ خبر مهم امروز کانادا و جهان
۱- پس از عملکرد ضعیف بایدن در مناظره تلویزیونی با دونالد ترامپ و فشار دموکرات‌های هم حزبش، جو بایدن از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کناره‌گیری کرد، با بیان اینکه کنار کشیدن او «به نفع حزب و کشور» است افزود تا پایان دوره فعلی ریاست‌جمهوری خود بر سر کار باقی خواهد ماند. او از کامالا هریس، معاونش، برای جانشینی حمایت کرد، و کامالا حمایت بایدن را مایه مباهات دانست و به رای‌دهندگان وعده داد ترامپ را شکست می‌دهد. طبق نظرسنجی‌ها ترامپ، با ۴۷% در مقابل ۴۵% از هریس پیش است. پس از کنار کشیدن بایدن، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا، بایدن را یک دوست واقعی خواند و افزود: من رئیس جمهور بایدن را سال‌هاست می‌شناسم. او مرد بزرگی‌ست که هر کاری که انجام می‌دهد را با عشق به کشورش به سرانجام می‌رساند. او به عنوان رئیس جمهور آمریکا، شریک (همپای) کانادایی‌ها بود.
۲- اعتصاب فروشگاه‌های زنجیره‌ای مشروب‌فروشی ال‌سی‌بی‌او پس از توافق آزمایشی کارگران و کارمندانش با دولت، از روز دوشنبه پایان می‌یابد و کلیه فروشگاه‌ها از روز سه‌شنبه باز می‌شوند. این اعتصابات کمی بیش از دو هفته طول کشید که در آن پس از ترک شغل حدود ۱۰,۰۰۰ عضو اتحادیه که خواستار افزایش دستمزد، امنیت شغلی و برنامه‌های بازنشستگی بهتر بودند، دست از کار کشیدند.

بایدن از ریاست جمهوری آمریکا کنار کشید، ترودو از وی تمجید کرد؛ پایان اعتصاب ال‌سی‌بی‌او از سه‌شنبه؛ حوثی‌ها و اسرائیل یکدیگر را زدند

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Design Business 3D, VR, AR, 360° and video
۳- دانشگاه ویکتوریا در استان بریتیش کلمبیا در کانادا می‌گوید که روند برچیدن اردوگاه حامی فلسطین در محوطه دانشگاه را آغاز کرده و امروز با دادن حکم تجاوز به دانشگاه، به معترضان از آنها خواسته تا ساعت ۸ صبح دوشنبه از آنجا خارج شوند. معترضان که از اول ماه مه در محوطه دانشگاه چادر زده‌اند، خواهان توقف کمک به اسرائیل هستند تا کشتار فلسطینی‌ها به پایان برسد. دانشجویان می‌گویند به زودی مردم را در جریان آخرین وضعیت خواهند گذاشت.

اخبار استان‌های کانادا
۴- جمعیت پرندگان کاردینال یا جی قرمز در استان کبک بسیار زیاد شده بطوریکه متخصصان را وادار به تحقیق در این زمینه کرده است. تحقیقات در طول زمستان و بهار گذشته نشان می‌دهد که علت رشد تعداد این پرندگان، آویزان کردن دانه پرنده توسط صاحبان خانه‌ها در مناطق مسکونی بوده که منبع غذایی مطمئنی آنها در زمستان را تامین کرده است.
۵- ریون فینیکین، یک معلم مرد ۳۷ ساله در اتاوا به اتهام جرایم جنسی، تجاوز جنسی، چشم‌چرانی، بهره‌کشی جنسی و ارتباط از راه دور با یک پسر زیر ۱۸ سال از سال ۲۰۱۹ که دانش‌آموز خودش نیز بوده، دستگیر شد. پلیس معتقد است ریون به پسران دیگری نیز تجاوز کرده باشد.

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Website Design
۶- ملانی جورجر، ۲۶ ساله، خلبانی هواپیمای تک موتوره سسنا ۲۰۸بی که چتربازان را به آسمان می‌برد، با سانحه مواجه شد و در کمتر از ۲۴ کیلومتری آبشار نیاگارا و مرزکانادا سقوط کرد و کشته شد. پیش از حادثه، همه چتربازان از هواپیما به بیرون پریده بودند و وی تنها سرنشین هواپیما بود.

اخبار جهان

لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
۷- پلیس آمریکا می‌گوید توماس کروکس قبل از شلیک به ترامپ، در منطقه پهپاد به پرواز درآورده و با گوشی خود پورن جستجو کرده بود، و می‌افزاید که در کنار توماس توانسته چهار خشاب فشنگ همراه با دستگاه کنترل از راه دور که می‌توانست مواد منفجره موجود در خودروی خود را منفجر کند، را به دست آورده است. توماس بر اثر یک گلوله تک تیرانداز کشته شده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه شهرام بینش
۸- پس از حمله پهپادی حوثی‌ها به یک ساختمان در مرکز تل‌آویو که در آن یک مرد اسرائیلی کشته و ۸ نفر دیگر زخمی شدند، ۱۲ جنگنده اسرائیل با مشارکت آمریکا و بریتانیا یک انبار سوخت و یک نیروگاه برق در بندر حدیده یمن را بمباران کردند که ۴ کشته و ۲۳ زخمی بجا گذاشت. پیش از این حمله، حدود ۲ میلیون یمنی در حمایت از موفقیت یمن در حمله به اسرائیل به خیابان‌های صنعا ریخته بودند. از سوی دیگر، بمباران امروز غزه توسط اسرائیل، بیش از ۱۵ کشته از جمله ۹ کودک، بجا گذاشت.
۹- شوکو میاتا، کاپیتان ۱۹ ساله تیم ملی ژیمناستیک هنری زنان ژاپن به دلیل نقض قوانین انضباطی و استعمال دخانیات از حضور در بازی‌های المپیک پاریس محروم شد و به ژاپن بازگشت.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


۱۰- در پس سرشاخ شدن فرانسه با جمهوری آذربایجان، الهام علی‌اف رئیس جمهور آذربایجان حمایت خود از استقلال سرزمین های فراساحلی فرانسه، از جمله مجمع الجزایر کومور واقع در شرق آفریقا و کالدونیای جدید در اقیانوس آرام را تکرار، و آنها را تحت حاکمیت استعمار توصیف کرد و گفت کمک به رهایی آنها، وظیفه آذربایجان است. فرانسه اخیرا از ارمنستان حمایت نظامی کرده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, July 21, 2024 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به