کلیه ۱۰ خبر مهم امروز کانادا و جهان
۱- فعالیت فروش ماهانه املاک در کانادا ۹.۴% نسبت به ژوئن سال گذشته کمتر بود، در حالیکه همین فعالیت بین ماه می‌تا ژوئن امسال ۳.۷% افزایش یافته بود بطوریکه میانگین قیمت خانه در ژوئن به ۶۹۶,۱۷۹ دلار رسیده که نسبت به سال گذشته ۱.۶% کاهش دارد. پیش‌بینی می‌شود که قیمت املاک امسال در کشور تنها ۲.۵% افزایش یابد و به ۶۹۴,۳۹۳ دلار برسد.
۲- در حالیکه دعوای استان ساسکاچوان با دولت مرکزی کانادا بر سر مالیات کربن به دادگاه کشیده، امروز پیش از آغاز، جلسه اول آن در ونکوور لغو شد زیرا دو طرف در حال حاضر در حال مذاکره درباره شرایطی هستند که می‌تواند اختلاف فعلی میان آنها را حل کند. اسناد دادگاه نشان می‌دهد که با وجود دستور اداره مالیات به ساسکاچوان برای پرداخت ۲۸ دلار میلیون دلار مالیات کربن این استان که از ماه فوریه پرداختش به تعویق افتاده، اکنون صورتحساب ۵۶ میلیون دلاری تا آخر آوریل، برای این استان صادر شده است.

فروش ماهانه املاک کانادا ۹.۴% افت کرد؛ اطلاعات همه ۱۰۹ میلیون مشتری ای‌تی‌اندتی دزدیده شد؛ پزشکیان اولین حکم انتصاب را به دست ظریف داد

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
AGTA HomeCare Hiring Mobility Service Toronto Canada استخدام
۳- شهرهای تورنتو، مونترال، کلگری، اتاوا و ادمونتون ۵ شهر کانادایی هستند که اکنون در نمای جدید گوگل ایمرسیوبصورت  منظره‌ای واقعی و چند بعدی، قابل مشاهده هستند. سال گذشته شهرهایی مانند آمستردام، لس‌آنجلس، توکیو و برلین به این سرویس اضافه شده بودند.

اخبار استان‌های کانادا
۴- در پی سقوط یک دختر ۱۷ ساله از یک بازی در شهربازی تورنتو موسوم به کانادا واندرلند در حدود ساعت ۲:۳۰ امروز، وی با شرایط وخیم به بیمارستان منتقل و در آن بستری شد. مسئولان اداره ایمنی فنی و استاندارد می‌گویند محل را بررسی کرده و آن را ایمن تشخیص داده و در نتیجه بازی همچنان باز خواهد ماند.
۵- یانسن نگ، ۴۴ ساله، اهل گویلمبری شرقی که در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷. به ۲ دختر ۱۲ ساله، بارها در کلیسا تجاوز جنسی کرده بود، دستگیر شد. وی متهم است که چندین بار آنها را برای اهداف جنسی لمس کرده است.

اخبار جهان

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
جشنواره مهرگان - تورنتو - کانادا ساخت مدرسه
۶- شرکت مخابرات ای‌تی‌اندتی آمریکا می‌گوید اطلاعات همه مشتریانش، یعنی حدود ۱۰۹ میلیون نفر از روی یک پلتفرم ثالث هک و دانلود شده است. این هک در سال ۲۰۲۲ رخ داده، و این شرکت می‌گوید اطلاعات دزدیده شده، محتوای تماس‌ها یا پیامک‌ها، اطلاعات شخصی مانند شماره کارت ملی، تاریخ تولد یا سایر اطلاعات قابل شناسایی شخصی نیست اما نگفت که چه اطلاعاتی نشت کرده است.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
۷- شرکت متا، مالک فیس‌بوک و اینتستاگرام امروز اعلام کرد که محدودیت‌های اعمال شده روی حساب‌های فیس‌بوک و اینستاگرام دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا را پیش از برگزاری کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان در هفته آینده برخواهد داشت تا وی دسترسی کامل به حساب کاربری خود داشته باشد، زیرا می‌خواهد ترامپ، در رقابت ریاست‌جمهوری با بایدن، از جایگاهی برابری برخوردار باشد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
۸- کیرا کورولف، سرباز زن ۴۰ ساله ارتش استرالیا و همسرش ایگور کورولف ۶۲ ساله، که شهروندان استرالیایی متولد روسیه و دارای گذرنامه روسی هستند، متهم به جاسوسی برای روسیه شدند.
۹- جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، تنها ساعتی پس از آن که ولودیمیر زلنسکی را پوتین معرفی کرد و گفت: خانم‌ها، آقایان معرفی می‌کنم پرزیدنت پوتین؛ در اشاره به معاونش کامالا هریس نیز گفت: معاونم ترامپ را اگر مطمئن نبودم که شایسته جانشینی رئیس جمهور است از ابتدا انتخاب نمی‌کردم. بایدن رئیس جمهور ۸۱ ساله آمریکا پس از این اشتباهات جدیدش، یک بار دیگر گفت که نیازی به شرکت در آزمون‌های شناختی ندارد، این در حالی‌ست که فشارها برای کناره‌گیری وی همچنان بیشتر می‌شود. بروس هیمن سفیر سابق ایالات متحده در کانادا می‌گوید بایدن برای یک دوره دیگر به عنوان رئیس جمهور به اندازه کافی قوی نیست.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


۱۰- محمدجواد ظریف، وزیر خارجه اسبق جمهوری اسلامی، از سوی مسعود پزشکیان که تازه رئیس جمهور شده، به عنوان رئیس شورای راهبری دوره انتقال دولت چهاردهم منصوب شد. این اولین انتصاب پزشکیان است که نیاز به تایید مجلس و شورای نگهبان ندارد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Friday, July 12, 2024 - 18:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به