کلیه ۱۱ خبر مهم امروز کانادا و جهان
۱- ناتانیل ولتمن، ۲۳ ساله به دلیل حمله تروریستی منجر به قتل یک خانواده مسلمان شامل یومنا افضل ۱۵ ساله (دختر)؛ مدیحه سلمان ۴۴ ساله (مادر)؛ طلعت افضل ۷۴ ساله (مادربزرگ)؛ و سلمان افضل ۴۶ ساله (پدر) در شهر لندن انتاریو با زیر گرفتن آنها با وانت خود؛ به زندان می‌رود. قاضی این حمله را نمونه‌ای مثل آنچه در کتاب درسی به عنوان تروریسم نامیده می‌شود خواند. ناتانیل بطور خودکار به حبس ابد بدون هیچ شانسی برای آزادی مشروط به مدت ۲۵ سال محکوم می‌شود.
۲- نماینده آمریکا در ناتو می‌گوید کانادا باید برنامه‌ای برای انجام تعهدات هزینه‌های دفاعی خود داشته باشد زیرا این کشور مدتهاست ۲% از درآمد ناخالص ملی خود را صرف خرید تسلیحاتش نمی‌کند.

قاضی کانادا برای اولین بار حمله به مسلمانان را تروریسم نامید؛ مالیات جدید فروش املاک در بریتیش کلمبیا؛ کشف گرسنه‌ترین سیاهچاله جهان

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
parya chess
۳- داگ فورد، نخست‌وزیر انتاریو، به خاطر پیشرفت شهر تورنتو در ساخت خانه در سال گذشته، یک چک ۱۱۴ میلیون دلاری داد و گفت که این شهر در تحقق اهداف مسکن این استان با فراتر رفتن از هدف سال ۲۰۲۳ تا ۵۱%، موفق بوده است.
۴- افسر پلیس تورنتو که با خودروی خود به یک عابر پیاده زده و فرار کرده بود، متهم شد. در حالی که عابر پیاده جراحات جزئی دیده، اما افسر در محل نمانده و پلیس نیز از وی مواخذه نکرده است.
۵- ۳ پسر و ۲ دختر نوجوان به اتهام تلاش برای سرقت از چند جواهرفروشی از شرق تا غرب بزرگ‌شهر تورنتو، در شهر مارکهام دستگیر شدند.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
۶- فرانس بلیز شهردار شهر گاتینو که در سال ۲۰۲۱ انتخاب شده، به دلیل فضای سیاسی خصمانه از سمت خود کناره‌گیری کرد. دور بعدی انتخابات شهرداری‌های استان کبک در نوامبر ۲۰۲۵ است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
۷- دولت استانی بریتیش کلمبیا ۲۰% مالیات بر سود روی افرادی که زیر یک سال پس از خرید ملک، آن را می‌فروشند، بست و این افراد باید این مالیات را بین ۳۶۶ تا ۷۳۰ روز پس از خرید، تماما پرداخته باشند. فروشندگانی که خانه خود را یک سال و نیم پس از خرید بفروشند، حدود ۱۰% مالیات باید پرداخت کنند که آنها نیز حداکثر ۷۳۰ روز پس از خرید باید آن را پرداخت کرده باشند.

اخبار جهان

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
۸- گوگل ابزار کشیدن تصویر پرتره توسط هوش مصنوعی، به نام "جمینی" خود را که از اول این ماه راه‌اندازی کرده بود، پس از شکایت ازعدم دقت متوقف کرد.
۹- کشف سیاهچاله‌ای به نام جی ۰۵۲۹-۴۳۵۱ که روزانه یک خورشید را می‌بلعد، جرمش ۱۷ میلیارد برابر خورشید است، نوری بیش از ۵۰۰ میلیارد خورشید ساطع می‌کند و نورش پس از ۱۲ میلیارد سال به ما رسیده است.
۱۰- مجلس آلبانی قرارداد پنج‌ساله با ایتالیا برای تاسیس دو مرکز در آلبانی برای اسکان مهاجران نجات یافته از دریا که بتواند ۳۶,۰۰۰ پناهنده به ایتالیا را در خود جای دهد را تصویب کرد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


۱۱- دنی آلوز ستاره سابق تیم ملی برزیل به اتهام تجاوز جنسی به یک زن در یک کلوپ شبانه به ۴ سال و نیم حبس و پرداخت ۱۵۰,۰۰۰ یورو جریمه نقدی محکوم شد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, February 22, 2024 - 19:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به