کلیه ۱۷ خبر مهم امروز کانادا و جهان؛ عکس مقتولین زیرگرفته شده توسط رایان هاوارد مانوآکیسیک را نشان می‌دهد
۱- رایان هاوارد مانوآکیسیک، ۲۹ ساله متهم به ۵ فقره قتل درجه یک همسر ۳۰ ساله، ۳ فرزند خردسالش و یکی از بستگان همسرش در جنوب منیتوبا با زدن دیروز خودرو به آنها شد
۲- عقب‌نشینی سناتور پرسی داون از جزیره پرنس ادوارد که گفته بود نگران امنیت شرق کانادا بابت ورود تروریست‌های دانشجویان بین‌المللی یا مهاجران از غزه است که جنایات وحشتناک و وحشیانه‌ای علیه شهروندان اسرائیل مرتکب شده‌اند.

مرد مانیتوبایی همسر و کودکانش را زیر گرفت و کشت؛ سناتور کانادایی: نگران دانشجویان و فلسطینی‌های تروریست هستیم؛ دادگاه: قانون سقف دستمزد انتاریو غیرقانونی‌ست

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
تعمیرات خانه، آسفالت
۳- ترودو تحت فشار: گزارش امروز حسابرس کل کانادا نشان می‌دهد که برآورد هزینه نهایی برنامه بحث‌برانگیز "ارایوکن" به دلیل نگهداری سوابق مالی ضعیف، غیرممکن است و قرارداد آن بطور ناعادلانه توسط یک کمپانی دو نفره به یک شرکت خصوصی داده شده است.
۴- سفر برنامه ریزی شده چارلز پادشاه بریتانیا به کانادا در بهار امسال پس از تشخیص سرطان او به تعویق افتاد. اگرچه این سفر هرگز به طور رسمی توسط کاخ باکینگهام تایید نشد، اما به عنوان اولین سفر او به کانادا به عنوان رئیس دولت کل کانادا در نظر گرفته شده بود.
۵- ملانی جولی وزیر خارجه کانادا می‌گوید که همتای اسرائیلی خود را تحت فشار قرار داده تا وضعیت ناپدید شدن کانادایی‌ها در غزه را روشن کند. حملات امروز اسرائیل به رفح در غزه ۶۷ نفر دیگر را کُشت تا جمع کشته‌های فلسطینی از ۲۸,۰۰۰ نفر گذشته باشد.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
۶- سازمان ملی، حسابداران حرفه‌ای خبره کانادا ۴۰۰ کارمند (۲۰% از نیروی کار خود) را اخراج می‌کند تا بتواند از زیر نظر استان‌های انتاریو و کبک خارج شود.

اخبار استان‌های کانادا

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
۷- از دوشنبه دیگر که روز خانواده در انتاریوست، رانندگان در شهر تورنتو دیگر نمی‌توانند حتی در روزهای تعطیتل به صورت رایگان در خیابان پارک کنند زیرا شهرداری کسری بودجه دارد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
۸- دولت محافظه‌کار داگ فورد در انتاریو می‌گوید به کالج‌ها و دانشگاه‌هایی که با کمی دانشجویان بین‌المللی در خطر ورشکستگی قرار گرفته‌اند، کمک مالی می‌رساند.
۹- دادگاه عالی انتاریو قانون سقف دستمزد کارگران بخش دولتی (موسوم به لایحه ۱۲۴) تصویب شده توسط دولت فورد را مغایر با قانون اساسی اعلام کرد. فورد گفت که به این تصمیم اعتراض نمی‌کند و قانون را در هفته‌های آینده لغو خواهد کرد.
۱۰- پیتر بتلنفالوی وزیر دارایی انتاریو گفت این استان امسال کسری ۴.۵ میلیارد دلاری بودجه که ۱.۱ میلیارد دلار کمتر از پیش‌بینی است، را خواهد داشت.
۱۱- شهرداری تورنتو گفت بخش‌هایی از مهمترین بزرگراه داخل شهری و نزدیک آب این شهر به نام گاردینر، از اپریل امسال برای ۳ سال آینده برای تعمیرات بسته می‌شود.
۱۲- پنجشنبه و جمعه همین هفته در تورنتو و اطراف بین ۵ تا ۱۰ سانتیمتر برف می‌بارد. در شمال تورنتو و نواحی سردسیر بلندی برف بین ۱۰ تا ۲۰ سانتیمتر خواهد بود.
۱۳- بعلت گرمای بیسابقه و آب شدن بسیار زودتر از موعد برف‌ها، هفتادمین جشنواره کارناوال یخی شهر کبک در آخر هفته گذشته با رژه به پایان رسید.

اخبار جهان
۱۴- کانزاس سیتی چیف، با شکست دادن سان فرانسیسکو فورتی‌ناینرز در وقت اضافه در لاس‌وگاس، قهرمان فوتبال آمریکایی (سوپربول ۵۸) شد.
۱۵- دونالد ترامپ برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری به دیوان عالی ایالات متحده مراجعه کرد تا برای دادگاه‌های کنونی خود مصونیت ریاست جمهوری سابق خود را بگیرد.
۱۶- جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اروپا به بایدن: به اسرائیل سلاح ندهید، مردم غزه را کجا می‌خواهید بفرستید؟ به کره ماه؟ ناتو شریک نظامی دمدمی و دلبخواهی شما نیست.

ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

۱۷- یاسمین مقبلی، زن فضانورد آمریکایی - ایرانی برای خدمه ایستگاه فضایی بین‌المللی، قرمه‌سبزی پخت
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, February 12, 2024 - 19:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به