در مناطقی که لیبرال‌ها در حال حاضر نماینده ندارند امکان برنده شده احزاب مخالف بیشتر است
ترجمه ایران استار - 11 نفر از نامزد‌های قدیمی لیبرال در تیم کاتلین وین، نخست وزیر فعلی انتاریو مایل به انتخاب مجدد نیستند و این امر باعث می شود که او برای انتخابات پیش رو وضعیت سختی داشته باشد.
سه نماینده پارلمان لیبرال در اعلامیه‌های هماهنگ شده در روز پنج‌شنبه اعلام کردند که درانتخابات ماه ژوئن شرکت نخواهند کرد. البته انصراف 8 نفر دیگر نیز در راه است به این ترتیب نزدیک به یک پنجم مجموع نمایندگان در انتخابات حضور ندارند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
البته برای نمایندگان پارلمان انصراف از شرکت در انتخابات موضوعی غیر عادی نیست، اگرچه دلایل انصراف آنها ‌متفاوت با یکدیگر متفاوت است: از جستجوی فرصت‌های شغلی دیگر گرفته تا بازنشستگی پس از دوران حرفه‌ای؛ و این موضوع رویه‌ای معمولی در همه احزاب است، به همین دلایل چهار عضو از حزب نیودموکرات و یک عضو از حزب محافظه‌کار نیز در انتخابات شرکت نخواهند کرد.
البته در واقعیت و عمل، بیشتر کسانی که از انتخابات انصراف می‌دهند معمولا در نظر سنجی‌های انجام شده‌ی قبل از انتخابات شانسی برای برنده شدن ندارند. به این ترتیب احزاب مخالف خوشحال هستند که موقعیت مناسبی ایجاد شده است.
این اتفاقات وقتی می‌افتد که در حزب تغییرات زیادی وجود داشته باشد و قطعا در انتخابات پیش رو وجود دارد. البته همه احزاب رقیب می‌دانند که حزب حاکم برای بدست آوردن مجدد قدرت سرسختانه تلاش خواهد کرد و به این صورت نخواهد بود که رقبا سر سفره آماده بنشینند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

نظرسنجی‌های پیش از انتخابات نشان می‌دهند که وین برای پیروزی نبرد سختی در پیش دارد و انصراف نمایندگان لیبرال این راه را آسان‌تر نخواهد کرد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
به این ترتیب اکنون لیبرال‌ها حداکثر 46 شرکت‌کننده دارند، در حالیکه آنها برای به دست آوردن حکومت اقلیت نیاز به حداقل 50 کرسی دارد. تعداد کرسی‌های لازم برای تشکیل حکومت اکثریت 63 کرسی است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
بنابراین برای اینکه لیبرال‌ها برنده شوند، شمار قابل توجهی از نامزدهایی که برای نخستین بار در انتخابات شرکت می‌کنند باید برنده شوند.
خروج 11 نماینده چالش بزرگی را ایجاد کرده و بر اساس تحقیقات در انتخابات سال 2014 لیبرال‌ها با اختلاف کمتر از 10 درصد در مرکز شمال" لندن"، "برانتفورد برانت" و "هامبر ریور-بلک کریک" برنده شدند.
در مناطقی که لیبرال‌ها در حال حاضر نماینده ندارند مانند"گوئلف"، "مرکز اسکاربورو"، "مرکز یورک"، گلنگاری پرسکات راسل" امکان برنده شده احزاب مخالف بیشتر است.
"اریک گرنجر" تحلیلگر ارزیابی رای‌گیری در سی‌بی‌سی‌ می‌گوید که یک حزب با انتخاب نماینده جدید‌ 3 تا 5 درصد از شانس موفقیت خود را از دست می‌دهد. این درصد زیاد نیست، اما می‌تواند تمام تفاوت‌های یک انتخابات فشرده را ایجاد کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

پیش از جنجال‌هایی که بر سر پاتریک براون، رهبر سابق حزب محافظه‌کار پیش آمد، پیش‌بینی می‌شد که حزب محافظه‌کار برنده انتخابات باشد، اما با کنار رفتن او و انتخاب داگ فورد و سپس رونمایی لیبرال‌ها از بودجه سال آینده، فاصله بین این دو رقیب قدیمی بسیار کم شد. در نظرسنجی‌های روزهای سه‌شنبه حزب محافظه‌کار با اندک تفاوتی (حدود 10 درصد) از لیبرال‌ها پیش هستند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, April 11, 2018 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به