مهمترین راه رفتن به این جزایر از راه شهر "بری" و شهر "پری ساند" است
گردش و بازدید از سی‌هزار جزیره در شمال تورنتو با عرفانه Thirty Thousand Islands

گردش و بازدید از ۳۰ هزار جزیره و جزیره هاکلبری: حتی در تابستان هم با خود کمی لباس گرم ببرید
سی‌هزار جزیره در خلیج "جورجین" که قسمتی از دریاچه "هرون" و در شمال تورنتوست قرار دارد. مهمترین راه رفتن به این جزایر از راه شهر "بری" و شهر "پری ساند" است که دو نوع قایق یکی کروز بزرگ و دیگری تندرو کوچک دارد. می‌توانید پیش از رفتن با هر کدام از این تورها تماس بگیرید و مسافرت آبی خودتان را رزرو کنید. در تابستانی که گذشت، به همراه خانواده با قایق موتوری کوچکی از مجموعه جزایر موسوم به سی هزار جزیره دیدن کردیم.
قایق‌های بازدید از منطقه بسیار تندرو هستند و سرعت خیلی زیادی دارند، از طرف دیگر ما فکر کردیم که تابستان است و هوا آفتابی و گرم پس با خود لباس گرم نبرده بودیم اما قطرات ریز آب که به ما می‌خورد همراه با سرعت بالای قایق باعث احساس سردی می‌شد، مخصوصا رایمون که کوچکترین عضو خانواده بود حسابی احساس سرما می‌کرد:
 خانواده-گردش-بازدید-از-۳۰-هزار-جزیره-هاکلبری-تابستان-لباس-گرم-ببرید-سرعت-قایق-سرد-باد
وقتی که در جزیر هاکلبری پیاده شدیم راهنمای تور فرمی را به بچه‌ها داد که روی آن تصاویر انواع گیاهان، حشرات و حیواناتی که در این جزیره زندگی می‌کنند تصویرسازی شده بود و از بچه‌ها خواست در حین بازدید از این جزیره هرآنچه که از این گیاهان و جانوران می‌بینند را در فرم علامت بزنند و در پایان فرم‌ها را به راهنمای تور نشان بدهند تا هدیه‌ای بگیرند:
خانواده-گردش-بازدید-از-۳۰-هزار-جزیره-هاکلبری-تابستان-لباس-گرم-ببرید-فرم-جایزه-قدم-زدن
 
به همراه راهنمای تور از مسیر‌هایی که با بلوک‌های کوچک آبی مشخص شده بود عبور کردیم و راهنما در حین گذر از این پوشش‌های گیاهی و حیواناتی که در آن جزیره زندگی می‌کنند برای بازدیدکنندگن می‌گفت و اینکه چطور دارکوب‌ها در برخی از تنه درخت‌ها سوراخ‌هایی ایجاد می‌کنند که بعد‌ها لانه پرندهای دیگرمی‌شود:
خانواده-گردش-بازدید-از-۳۰-هزار-جزیره-هاکلبری-تابستان-لباس-گرم-ببرید-دارکوب-لانه-حیوانات
 
و در پایان مسیر هم از ساحل کوچک ماسه‌ای آن دیدن کردیم و درآب خنک و بسیار شفاف آن قدم زدیم:
خانواده-گردش-بازدید-از-۳۰-هزار-جزیره-هاکلبری-تابستان-لباس-گرم-ببرید-ساحل-آب-شفاف-تمیز
 
در مسیر برگشت که به نظر کوتاه‌تر می‌رسید از طبیعت زیبا هم عکس گرفتیم:
خانواده-گردش-بازدید-از-۳۰-هزار-جزیره-هاکلبری-تابستان-لباس-گرم-ببرید-طبیعت-زیبا-آب

تجربه شما چیست اگر شما قبلا به سی‌هزار جزیره و یکی از جزایر آن رفته‌اید؟ عکس‌ها و خاطراتتان را با ما و دیگران در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

Date: Monday, December 27, 2021 - 13:15

دیگر مطالب مرتبط

Share this with: ارسال این مطلب به