سرمایه‌گذاری های ذکر شده، هر یک با توجه به شرایط مالی و وضعیت زندگی افراد می‌تواند در نقاط حساس زندگی ضمن آرامش خاطر کمک بزرگی باشد
با توجه به روزهای آخر سال و بستن تقویم 2019 و وارد شدن به سال 2020، چه کارهایی انجام دادیم و چه کارهایی در دست انجام داریم؟
آیا شما نسبت به ریسک‌های اطرافتان نظیر عمر، سلامتی، بازنشستگی و مسافرتی آگاهی دارید؟
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Design Business 3D, VR, AR, 360° and video
آیا شما برنامه مناسبی جهت پوشش و امنیت کوتاه مدت،میان مدت و‌ بلند مدت دارید؟
آیا می‌دانید با هر مقدار توان مالی لایق پوشش مناسب هستید؟
آیا می‌دانید واجد شرایط بودن همیشه امکان‌پذیر نیست‌؟ و اختیار کردن امروز آن بهتر از فردا است؟
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Website Design
آیا شما تحت پوشش بیمه گروهی هستید؟ تبریک‌، ولی آیا می‌دانید پوشش بیمه گروهی با توجه به امکانات تعریف شده طبق قرارداد ضمن پوشش موقتی، نمی‌تواند جایگزین برنامه‌های مالی و بیمه شما باشد و بشود؟
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه شهرام بینش
بیمه‌های مسافرتی
مسافرید و یا میزبانید؟ در هر 2 حالت برای پوشش و آرامش خودتان و عزیزانتان می‌بایست بیمه مسافرتی اختیار کنید.
الف- بیمه‌های پزشکی و غیر‌پزشکی جهت ورود به کانادا، منتظرین بیمه استانی و فدرالی، ویزیتور، اجازه کار، دانشجویی( تحصیلی)،‌ انوای ویزاهای مالتی تریپ، سوپر ویزا ،...
ب- بیمه‌های مسافرتی پزشکی برای خروج از استان وخروج از کشور، همچنین بصورت کامل‌ و یا بیمه ابطال پرواز، مفقود شدن چمدان و ...
 
‌بیمه بیماری سخت
‌غیر ممکن است شما در دنیای امروز با خبر نباشید که بطور متوسط از هر 2 نفر، یک نفر در طول عمر خود دچار بیماری سخت و یا بیماری‌های پر هزینه می‌شود و به خوبی می‌دانید که بیمه استانی در کانادا‌ نه تنها بصورت کامل هزینه را پرداخت نمی‌کند، بلکه شما دچار ضعف در پرداخت هزینه‌های مستقیم و غیر مستقیم خواهید شد!  بد نیست حداقل به اندازه یک سال درآمد خود بیمه فوق را داشته باشید.
ارائه انواع و اقسام بیمه‌های بیماری‌های خاص از ترم 5 سال- 10 ساله تا 100 سالگی با امکان انتخاب برگشت پول و همچنین مدل پرداخت سریع، از 3 تا 32‌ بیماری (‌با توجه به شرایط سنی) و از 25 هزار تا 2 میلیون دلار معاف از مالیات در صورت تشخیص بیماری مندرج در بیمه‌نامه می‌تواند موجب آرامش شما و خانواده شود.
 
بیمه‌های ناتوانی جسمی و از کارافتادگی و مراقبت ویژه
قابل ارائه به افراد از 18 تا 80 سالگی و واجد شرایط دریافت بیمه تا 100 سالگی که می‌توانند از پوشش تمام عمر این بیمه استفاده کنند و معاف از مالیات می‌باشد که در صورت عدم توانایی انجام کارهای روزانه پرداخت می شود.‌ این بیمه به شکل مستقل و همچنین به شکل جانبی می‌تواند در بیمه نامه منظور شود.
بیمه عمر
به دلایل متفاوت معمولن یک و یا به چندین دلیل بیمه عمر اختیار می‌کنیم و می‌توان به صورت کوتاه مدت، دائمی، سرمایه‌گذاری، مشارکت سرمایه‌گذاری با شرکت بیمه و تمام عمر با محدوده زمانی کوتاه و پرداخت سریع مدت و معمولا 10 و یا 20 سال خواهد بود.
قابلیت اخذ تا مبلغ 10 میلیون دلار و حتا بیشتر، با ویژگی عوض کردن نام وارث در طول زمان قرارداد و مواردی نظیر اخذ وام و گرو گذاشتن بیمه عمر نزد بانک. بیمه عمر، یکی از مطمئن‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها برای بیمه‌شونده و بازماندگان است.
 
بیمه های تکمیلی دارو و دندان و پوشش‌های جانبی
آیا شما خویش‌فرما، صاحب‌کار هستید؟ آیا می‌دانید مبلغ بیمه تکمیلی برای خویش‌فرمایان و بیزینسمن‌ها می‌تواند معافیت مالیاتی داشته باشد؟
با قابلیت پوشش‌های متفاوتی از دارو باهر سنی، حتا داروی باروری و جلوگیری، با درصد مشارکت مختلف و همچنین پرداخت هزینه‌های دندانپزشکی تا سقف مبلغ قرارداد و تنوع پوشش طبق بیمه نامه، پوشش چشم‌پزشکی، عینک –کانتکت لنز – فریم،آپتومتریست -پوشش‌های فیزیوتراپی – ماساژتراپی – کایروپراکتر، کفش طبی، کفی کفش طبی، آمبولانس زمینی و هوایی، سوشیال ورکر، طبیعی درمانی، پرستار خصوصی، وسایل پزشکی، سمعک، رژیم درمانی و ... .
آیا می‌دانید در صورت واجد شرایط بودن ضمن تخفیف بیمه تکمیلی، ساعت گارمین و اپل‌واچ می‌توانید اختیار کنید؟
 
بیمه‌های گروهی
آیا شما صاحب بزینس خود هستید؟ آیا می‌دانید مبلغ بیمه گروهی برای بیزینسمن‌ها می‌تواند معافیت مالیاتی داشته باشد؟
آیا می‌دانید بیمه‌های گروهی برای از 2 خانوار به بالا با مدل‌های مختلف امکان‌پذیراست؟
 
باز نشستگی، سرمایه‌گذاری کوتاه و بلند مدت
آیا شما می‌دانید به مبلغ ناچیزی در زمان بازنشستگی نمی‌توانید امیدوار باشید؟مواجب بازنشستگی بسیار ناچیز و الزاما همه واجد شرایط آن نیستند.
آیا شما می‌دانید حتی اگر تمام عمرتان در این کشور کار کرده و در صندوق دولتی هم مشارکت کرده باشید برای یک زندگی نرمال در زمان بازنشستگی نیاز به پس‌انداز دارید؟
آیا شما می‌دانید در صورت واجد شرایط بودن پرداخت مالیات آخر سال، امکان پس‌اندازدر صندوق بازنشستگی خود را دارید؟
آیا از سرمایه‌گذاری‌های RRSP- RESP-RSP-TFSA ، ترمیک کوتاه‌مدت و سرمایه‌گذاری گارانتی و سپرده‌های سرمایه‌گذاری تضمینی در قالب شرکت بیمه با امکان امنیت مالی، حتی در صورت افت ارزش بازار، فوت و همچنین امنیت در برابر طلبکار آگاه هستید؟
سرمایه‌گذاری های ذکر شده، هر یک با توجه به شرایط مالی و وضعیت زندگی افراد می‌تواند در نقاط حساس زندگی ضمن آرامش خاطر کمک بزرگی باشد.
اقتباس:   www.cover4u.ca
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


از خوانندگان و علاقمندان دعوت به عمل می‌آوریم که تجربه‌های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع‌رسانی می‌باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصین مربوطه نمی‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, December 11, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به