ما در حال برنامه‌ریزی گسترده برای توسعه توریسم در نیاگارا، ماسکوکا، جزایر پری، محله پرنس‌ادوارد و نقاطی در شمال انتاریو هستیم
سری گزارش‌های زنده، حضوری و اختصاصی ایران استار با دولت‌های کانادا:
"لیزا مک‌لئود" وزیر میراث، ورزش، جهانگردی و صنایع فرهنگی انتاریو در مورد بخش گردشگری و توریسم استان همراه با "تیم هوداک" وزیر پیشین فرهنگ و جهانگردی، رهبر سابق حزب محافظه‌کار انتاریو و شهردار کنونی "برمپتون" طی یک کنفرانس مطبوعاتی برنامه‌هایشان را اعلان کردند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
آنها درباره تابستان امسال و فصل مسافرت و توریستی گفتند: "ما برای بازگرداند کامل این صنعت برنامه ۵ ساله ریخته‌ایم. مهمترین قسمت این موضوع سلامت و امنیت است بنابراین مسافرت فقط زمانی که این موارد رعایت می‌شوند و اجازه سفر نیز وجود دارد معنا خواهد داشت. ما هم اکنون در این شرایط قرار نداریم. بیشتر کمک‌های مالی که اکنون ذکر می‌شود برای کمک به مارکتینگ و بازاریابی مسافرت در استان طراحی شده است. این بازگشت صنعت حتما طولانی خواهد بود. برای امسال نمی‌دانم اما امیدوارم که بهتر از سال گذشته باشد".
 
برنامه‌‌های مسافرتی بهاری و تابستانی، صنعت توریست و کمک‌های دولت انتاریو اعلان شد
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

وضعیت بد اقتصادی در انتاریو و تورنتو بیشتر از حادثه یازده سپتامبر و شیوع سارس به ما صدمه زده و مدت زیادتری نیز جا خوش کرده است. در طی این مدت صنعت توریسم تورنتو بیش از ۸ بیلیون دلار صدمه دیده است. یک شغل از هر ۱۰ شغل مربوط به توریسم در طی این مدت کاملا از دست رفته و حدود نیم میلیون نفر که کارشان به نحوی در ارتباط با صنعت توریسم بوده، از کار بیکار شده‌اند که بیشتر آنها زنان، دانش‌آموزان و تازه‌مهاجران هستند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
ما در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی دوباره این صنعت طی ۵ سال آینده با سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیون دلاری برای مسافرت مردم هستیم. این برنامه روی گردشگری در انتاریو و در کانادا متمرکز شده تا مشاغل را به استان برگرداند. ۱۰۰ هزار دلار نیز روی بنیاد گردشگری انتاریو سرمایه‌گذاری می‌کنیم که هفته آینده آنرا مطرح خواهم کرد. ما ۲۵۰ میلیون دلار نیز روی هنرمندان و انستیتوهای هنری سرمایه‌گذاری می‌کنیم. ۶۲ میلیون دلار نیز به برنامه‌های منحصربفرد و مشخص انتاریو می‌دهیم مانند تبلیغات و جذب گردشگر برای موزه انتاریو، برج سی‌ان‌تاور، پارک‌های نیاگارا، جاذبه‌های اتاوا و دیگر مکان‌ها. ما به بیزینس‌های فرهنگی و توریستی نیز حداکثر تا ۲۰,۰۰۰ دلار کمک بلاعوض دولتی اهدا می‌کنیم.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
ما در حال برنامه‌ریزی گسترده برای توسعه توریسم در نیاگارا، ماسکوکا، جزایر پری، محله پرنس‌ادوارد و نقاطی در شمال انتاریو هستیم. به ویژه بنا داریم وضعیت مسافرت در فرودگاه‌های تورنتو و انتاریو را بهبود ببخشیم.
همه این برنامه‌ها برای آنست که با بازگشایی اقتصادی پس از کرونا بتوانیم به سرعت بخش فرهنگی و توریستی را به راه بیاندازیم. به همین علت با هوداک در حال کار هستیم تا کلیه موارد لازمه برای مسافرت‌های داخل انتاریو را برای مردم راه‌اندازی و تسهیل کنیم. او از سال ۲۰۰۰ در کلیه برنامه‌های توریستی انتاریو در سطح دولتی حضور داشته و بسیاری از آنها را هدایت کرده است. او در تمام این مدت نیز به من و دولت کمک کرده و حتی با مشغله کنونی خود ده‌ها تلفن به افراد و سازمان‌های مختلف زده تا کارها را برنامه ریزی و اجرا کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

تیم هوداک- خوشحالم که می‌توانم به دولت و نیز انتاریویی‌ها کمک کنم. البته باید بگویم انتاریو سرشار از نقاط دیدنی و شرایط خوب برای بهبود ترویست است و من سعی می‌کنم با ۲۰ سال سابقه‌ای که در این زمینه دارم بتوانم دوباره رونق را به این صنعت و استان بازگردانم. من می‌خواهم از اعتمادی که جناب وزیر و دولت و انتاریویی‌ها به من دارند نیز کمال تشکر و سپاس خود را ابراز دارم.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, March 10, 2021 - 11:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به