دولت می‌گوید که اگر این آزمایش موفقیت‌آمیز باشد، ‌فرآیند اتوماسیون را گسترش خواهد داد تا به افسران اجازه دهد تا بر برنامه‌های پیچیده‌تر تمرکز کنند
دانشجویان بین‌المللی در سراسر کانادا به زودی می‌توانند برای تمدید ویزاهای تحصیلی خود با فرآیند ساده‌تری روبرو شوند. دولت فدرال یک پروژه آزمایشی برای خودکارسازی تمدید این مدارک اعلام کرده که به دانشجویان خارجی ‌اجازه می‌دهد تا در کانادا تحصیل کنند.
از سوی دیگر دولت کانادا می‌گوید طبق یک طرح آزمایشی، حداکثر ساعات کاری مشخص شده در قانون برای دانشجویان بین‌المللی برای کسب درآمد در کشور را "برای مدتی" لغو می‌کند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
کانادا بطور موقت هم ویزای تحصیلی برخی از دانشجویان را اتوماتیک تمدید و هم حداکثر ۲۰ ساعت کار در هفته آنها را لغو می‌کند
اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) می‌گوید که انواع مجوزهای تحصیلی آنهایی در این طرح آزمایشی اتوماتیک می‌شود که احتمال تایید بالایی دارند و قبلا چندین‌بار برای تحصیل در این کشور تایید شده‌اند. طبق یک بیانیه دولتی، "این طرح آزمایشی شامل گروه کوچکی از متقاضیان می‌شود که می‌توانند مراحل تمدید‌ مجوز تحصیل خود‌ را با سرعت بیشتری طی کنند". هدف از این طرح، بهبود زمان انتظار و کاهش فشار بر افسران مهاجرت است. دولت می‌گوید که اگر این آزمایش موفقیت‌آمیز باشد، ‌فرآیند اتوماسیون را گسترش خواهد داد تا "به افسران اجازه دهد تا بر برنامه‌های پیچیده‌تر تمرکز کنند".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

دولت فدرال اخیرا ‌‌تدابیر جدیدی را برای دانشجویان بین‌المللی که در حال تکمیل تحصیلات در دانشگاه هستند و یا کسانی که به تازگی فارغ‌التحصیل شده‌اند، معرفی کرده است. در ماه آگوست، برای اینکه دانشجویان واجد شرایط مجوز کار پس از فارغ‌التحصیلی داشته باشند (حتی در حالی که تحصیلات خود را به صورت آنلاین از خارج از کشور تکمیل می‌کنند)، دوره انتقال آنها را تمدید کرد‌. برای فارغ‌التحصیلانی که دارای مجوز کار پس از فارغ‌التحصیلی منقضی شده (یا در حال انقضا) بودند نیز تمدیدهایی برای دریافت مجوز کار یک سال و نیم باز داده شد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
در همین حال، جمعه گذشته، دولت به طور موقت محدودیت کار خارج از دانشگاه را برای دانشجویان بین‌المللی لغو کرد، این امر به افرادی که برای تحصیل در کانادا تایید شده‌اند، این امکان را می‌دهد تا در صورت تمایل، بیش از ۲۰ ساعت در هفته در طول یک ترم کار کنند. "شان فریزر" وزیر مهاجرت اعلام کرد که دولت فدرال به طور موقت ‌‌برای رفع کمبود نیروی کار، سقف ۲۰ ساعته‌ای که دانشجویان بین‌المللی می‌توانند خارج از دانشگاه کار کنند، را حذف می‌کند. این سقف از ۱۵ نوامبر تا پایان سال آینده برداشته می‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
پس از همه‌گیری کووید ۱۹، کانادا با کمبود نیروی کار زیادی مواجه است. فریزر روز جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که دولت قصد دارد‌ این سیاست موقت را به عنوان یک پروژه آزمایشی در نظر بگیرد و افزود: "ما در طول سال آینده می‌توانیم درس‌هایی بیاموزیم و می‌توانیم در این خصوص تصمیم بگیریم که آیا این همان کاری است که می‌توان در یک دوره زمانی طولانی‌تر انجام داد یا خیر".
این اولین بار نیست که سقف و محدودیت برداشته می‌شود. در آپریل ۲۰ ۲۰،‌ برای دانشجویان بین‌المللی که در طول همه‌گیری کووید ۱۹ نقش‌های اساسی داشتند، از جمله افرادی که در بخش‌های انرژی، بهداشت، امور مالی، خدمات غذایی، حمل‌ونقل و تولید مشغول بودند، این سقف به طور موقت برداشته شد. معافیت دانشجویانی که به عنوان کارگران خط مقدم خدمت می‌کردند بعدا پایان یافت.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

انجمن بین‌المللی دانشجویان "سیک" مدت‌هاست که خواستار این تغییر بوده است و در اوایل امسال برای ارتقای کیفیت زندگی دانشجویان، دادخواستی را برای تغییر این سقف از ۲۰ به ۳۰ ساعت ‌راه‌اندازی کرده است. این سقف ساعات کاری برای دانشجویانی که در طول زندگی در کانادا با هزینه‌های روزافزون مواجه هستند، استرس زیادی را به همراه دارد. "سینگ" گفت: در پنج سال گذشته اجاره بها تقریبا دو برابر شده است. ‌پس قیمت همه چیز بالا رفته، از جمله زندگی دانشجویان.‌

بیشتر بخوانید:

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, October 12, 2022 - 07:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به