آژانس مسافرت کانادا می‌گوید مسافران بهتر است بدانند که بسیاری از مقاصد تعطیلات به زودی به طور کامل رزرو می‌شوند، البته اگر تاکنون کاملا پُر نشده باشند
با اعلام دولت فدرال کانادا مبنی بر‌ ‌حذف تست پی‌سی‌آر اجباری منفی، قبل از ورود‌ کلیه مسافران واکسینه شده به کانادا از ۲۸ فوریه (دوشنبه دو هفته بعد)‌، آژانس‌های مسافرتی مملو از درخواست‌‌ کانادایی‌هایی شده که راهی سفر می‌شوند!
گزارش‌ها حاکی‌ست که بسیاری از پروازها و کروزها پُر شده‌اند و مقاصد تفریحی از جمله هتل‌ها و مجتمع‌های مهمانپذیر از هم‌اکنون لبریز از جمعیت هستند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما
 
هجوم مسافران به آژانس‌های مسافرتی در پی حذف قانون تست پی‌سی‌آر دولت کانادا
پیشتر "ژان ایو دوکلوس" وزیر بهداشت کانادا روز سه‌شنبه اعلام کرد که مسافران همچنان ملزم به انجام آزمایش قبل از ورود کرونا هستند، اما آنها می‌توانند به جای تست پی‌سی‌آر، تست سریع آنتی‌ژن را‌ حداکثر یک روز قبل از پرواز و یا قبل از رسیدن به مرز زمینی، تحت نظر یک موسسه بهداشتی انجام دهند. ‌‌آزمایش‌های آنتی‌ژن معمولاً ارزان‌تر و در دسترس‌تر از آزمایش‌های مولکولی هستند و جواب آنها‌ در عرض چند دقیقه آماده می‌شود. دوکلوس همچنین افزود: "از ۲۸ فوریه، کودکان زیر ۱۲ سال واکسینه نشده که با والدین کاملاً واکسینه شده وارد کانادا می‌شوند، دیگر مجبور نخواهند بود به مدت ۱۴ روز از مدرسه، مهدکودک و یا سایر مکان‌های شلوغ دوری کنند (نیاز به قرنطینه ۱۴ روزه ندارند)".
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
بسیاری از آژانس‌های مسافرتی می‌گویند، اکنون که قوانین سفر در حال تغییر هستند، در پاسخگویی به افزایش تقاضای مسافرین با مشکل مواجه هستند. برای مثال، "کومار"، صاحب آژانس مسافرتی "انتخاب من" در شهر "وینیپگ" پایتخت استان "مانیتوبا" می‌گوید: "برای مشتریانی که‌ به منطقه پنجاب هند سفر می‌کنند، ‌تست گران‌قیمت پی‌سی‌آر یک مانع بزرگ بوده است. تلفن دفتر من اکنون مرتب زنگ می‌خورد و من توانایی رسیدگی به آنها را ندارم". "امانوئل ولان" مدیر آژانس "پروازهای آفتابی" نیز می‌گوید که تغییر در قوانین مسافرتی توسط دولت فدرال قطعا نقش مهمی در افزایش رزرو سفرها را ایفا کرده است، اما اشتیاق به سفر در مردم پیش از ‌هفته‌های منتهی به اعلام این خبر افزایش یافته بود. او گفت هفته گذشته رزرو سفرهای خروجی از فرودگاه‌های کانادا برای ماه مارس، در مقایسه با رزروهای مشابه در سال گذشته بیش از ۷۰۰ درصد افزایش یافته و وی نمی‌تواند برای مسافرینش پرواز رزرو کند!
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
"ریچارد واندرلوبه" ریاست آژانس مسافرتی "مرکز پروازها" گفت:‌ ‌با انتشار اخباری مبنی بر کاهش احتمالی الزامات آزمایش‌های کرونا پیش از ورود به کانادا، شاهد هجوم مردم در رزرو‌ پروازها به مقاصد مناطق گرمسیری (آفتابی) بوده بطوریکه ‌در مقایسه با رزروهای آنها حتی پیش از ورود کرونا ‌۵۰ درصد ‌افزایش مسافر دارد. او افزود: "پس از اخراج ۶۰ درصد از ۱۶۰ کارمندم و بستن تمام ۲۶ دفترهایم در انتاریو و شرق کانادا‌‌ در دوران شیوع کرونا، حالا با ‌حجم بسیار بالای تماس مواجه شده‌ام و تلاش‌ می‌کنم تا با استخدام کارمندان بیشتر بتوانم پاسخگوی نیاز مشتریان باشم".‌
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
"مارتین تالر"، هماهنگ کننده برنامه گردشگری و سفر در کالج "الکوئین" در اتاوا گفت که بسیاری کارمندان آژانس‌های مسافرتی، این صنعت را با هدف ‌ثبات شغلی بهتر و درآمد بالاتر ترک کرده‌اند. او همچنین افزود: "بسیاری از هتل‌ها، خطوط هوایی و اپراتورهای توریستی، فعالیت‌های خود را کاهش داده و کارکنان خود را در اوایل کرونا اخراج کردند و اکنون در تلاش برای فعالیت مجدد با ظرفیت کامل هستند". وی در ادامه گفت: "اما قیمت بسیاری از چیزها گران‌تر شده‌اند. علاوه بر اینکه گرفتن پروازها سخت‌تر شده، گرفتن هتل‌ها هم بسیار سخت شده زیرا اکثر آنها مجبورند کارمندان جدیدی جذب کنند تا بتوانند از تمام ظرفیت اتاق‌های خود استفاده کنند. بعلاوه اکثر شرکت‌های کرایه اتومبیل تمام اتومبیل‌های خود را فروخته‌اند یا از پیش رزرو شده می‌بینند، بنابراین تقریبا تعداد محدودی خودرو ‌دارند".
آژانس مسافرت کانادا می‌گوید مسافران بهتر است بدانند که بسیاری از مقاصد تعطیلات به زودی به طور کامل رزرو می‌شوند، البته اگر تاکنون کاملا پُر نشده باشند. همچنین توصیه می‌شود‌ حتما اقدام به خرید بیمه مسافرتی کنند زیرا هنوز خطر بیماری کرونا‌ در طی سفر و در مقصد وجود دارد و بسیار مهم است که در مورد عفونت احتمالی برنامه ریزی داشته باشید.‌
 
ارزان‌ترین پروازهای داخلی
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

از سوی دیگر گزارش‌هایی مبنی بر اینکه پروازهای شرکت "لانکس" که به ۵ شهر تورنتو، ونکوور، کلگری، وینیپگ و کلونا عمدتا با هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ پرواز دارد، از سایر خطوط هواپیمایی ارزان‌تر است. این شرکت تازه تاسیس شده می‌گوید می‌خواهد از اپریل هر روز حداقل ۲ پرواز و در برخی موارد تا ۷ پرواز از و به هر شهر داشته باشد. "مرن مک‌آرتور" رئیس این شرکت می‌گوید بلیط‌های یک طرفه این شرکت از ۳۹ دلار برای هر پرواز شروع می‌شود و می‌افزاید: "ما می‌خواهیم پس از رفتن کرونا، خود را در بازار تثبیت کنیم".

بیشتر بخوانید:


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Saturday, February 19, 2022 - 09:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به