منطقه بهداشت یورک در شمال تورنتو امروز اعلان کرد ۱۱ مورد کوید-۱۹ مثبت مربوط به یک بازی فوتبال را در یک مرکز ورزشی در شهر "وان" را ثبت کرده است.
واحد بهداشت عمومی می‌گوید حدود ۲۵ نفر در روزهای ۱۱ و ۱۵ نوامبر در "ترایو اسپرتس‌پلکس اند ایونت سنتر" مشغول ورزش و به ویژه فوتبال بوده‌اند و بیماری کرونای آنها مربوط به این بازی می‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
۱۱ کرونایی پس از فوتبال بازی در شمال تورنتو
گزارش واحد بهداشت توضیح می‌دهد که بازیکنان در طول بازی از ماسک استفاده می‌کردند اما در رختکن از ماسک استفاده نکردند. بیشتر موارد کرونایی از ساکنان تورنتو بودند و تعداد اندکی از افراد ساکنان مناطق اطراف هستند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

در زمان این شیوع، انجام ورزش‌های گروهی در منطقه یورک مجاز بود البته با غربالگری مراجعین. این منطقه از ۱۶ نوامبر وارد وضعیت نارنجی شده و محدودیت‌های شدیدتری برای جلوگیری از شیوع کرونا در آن اجرا می‌شود. در این وضعیت انجام ورزش‌های گروهی به جز تمرینات شخصی منع شده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Monday, November 30, 2020 - 19:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به