آخرین آمار رسیده از نتایج منتشره نظرسنجی‌های بریتیش کلمبیا نشان می‌دهد در حالی که سالمندانی که در سرای سالمندان زندگی می‌کنند بیشتر مورد توجه عموم قرار دارند، فقط حدود پنج درصد" سالمندان کانادایی را تشکیل می‌دهند، کانادایی‌های بین ۵۵ تا ۶۴ ساله بیشتر احتمال دارد افسردگی، اضطراب و استرس را تجربه کنند و بسیار بیشتر از کاهش درآمد و نیز افزایش استرس خانه ماندن آسیب می‌بینند.
دکتر گ"لوریا گاتمن"، سرپرست تیم دسترسی به تنوع در مرکز تحقیقات "گرنتلگی" واقع در "سفو" می‌گوید که این نتایج برایش "کمی تعجب‌آور" بوده اما ادامه داده که سوال اصلی کنونی وی در اینباره اینست: "افرادی که در جامعه ما زندگی می‌کنند چگونه کار می‌کنند؟ این نقطه حساس و تعیین کننده آمار است".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
اثرات منفی کرونا روی کانادایی‌های ۵۵ ساله به بالا بیشتر است تا بالای ۶۵ سال
گاتمن گفت: حدود ۴۰ درصد كانادايی‌های ۵۵ تا ۶۴ سال هنوز هم بعلت نیازهای مادی در حال کار هستند "بنابراین کرونا الگوی زندگی عادی آنها را از بین می‌برد". وی همچنین خاطرنشان کرد که افراد بیشتری در گروه زیر ۶۵ سال تغییراتی را در وضعیت خانوادگی خود گزارش کردند، مانند بازگشت فرزندانشان برای زیستن به جمع خانه و افزایش تنش بین اعضای خانواده.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
مشکلات استرس
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
طبق نتایج بدست آمده، از نظر احساسی افراد بین ۵۵ تا ۶۴ سال بیش از بقیه دچار غمگینی، تنهایی، دلواپسی، افسردگی و مورد قضاوت، قرار گرفته‌اند. در این میان افراد بالای ۷۵ سال وضعیتی بهتر از افراد بین ۶۵ تا ۷۵ سال داشته‌اند.
در حالی که اکثر گروه‌های سنی استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و سایر اقدامات بهداشت عمومی را گزارش کرده‌اند، افراد بالای ۶۵ سال حدود شش درصد بیشتر از دیگر گروه‌های سنی، موارد را رعایت نموده‌اند. ۷۸ درصد از افراد بالای ۶۵ سال "بیشتر اوقات" از ماسک می‌زنند افراد ۵۵ تا ۶۴ سال ۷۲ درصد اوقات ماسک دارند. ۹۰ درصد افراد بالای ۶۵ سال فاصله اجتماعی را رعایت می‌کنند در حالی که فقط ۸۵ درصد افراد ۵۵ تا ۶۴ سال از این قانون پیروی می‌نمایند.
این گزارش می‌افزاید که ۷۹ درصد زنان ماسک می‌زنند که بسیار بیشتر از مردان با ۶۲ درصد است و رعایت فاصله اجتماعی زنان با ۹۰ درصد رعایت، از ۷۶ درصد مردان به مراتب بیشتر است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, January 31, 2021 - 19:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به