کرونا در یک قدمی فورد و فورد در یک قدمی بستن مجدد انتاریو
امروز پنجشنبه ۲۴ سپتامبر انتاریو شاهد ۴۰۹ مورد جدید کوید-۱۹ بوده و بدین شکل در طی یک هفته گذشته فقط یک روز آمار ابتلاهای جدید زیر چهارصد نفر بوده است. به همین دلیل این استان اعلان کرد برای آزمایش و ردیابی کرونا ۱ بیلیون دلار دیگر اختصاص می‌دهد.
این در حالی‌ست که ترودو دیروز انتاریو را در موج دوم خواند و گروهی از پزشکان نیز در مورد گسترش سریع کرونا خواستار تشدید فوری محدودیت‌ها شدند
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
تغییر قانون تست کرونا در انتاریو، فورد: امکان بستن مجدد انتاریو هست
با آمار ۴۰۹ موردی امروز، داگ فورد، نخست وزیر این استان اعلام کرد که از این پس فقط آنهایی که علائمی از بیماری کرونا را دارند و یا در معرض شخصی آلوده به کرونا قرار گرفته‌اند می‌توانند از مراکز آزمایشی استان استفاده کنند و دیگر افراد بایستی به مراکز آزمایشی عمومی محلی مانند داروخانه‌ها مراجعه نمایند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

فورد در تلاش است علاوه بر تخصیص بودجه یک بیلیون دلاری جدید با تقسیم افراد تست دهنده از صف‌های طولانی و نتایج منفی بسیار زیاد بکاهد. شبکه مراکز تست استانی در حال حاضر با ۵۳،۸۴۰ آزمایش روزانه روبروست و طبق گزارشات بیمارستان‌ها، سایت‌های آزمایش و آزمایشگاه‌ها تحت فشار شدید قرار گرفته‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
دکتر "باربارا یافه"، معاون ارشد پزشکی انتاریو گفت: "ما می‌دانیم که در طول تابستان گرچه تعداد آزمایشات بسیار بود اما موارد شیوع نسبت به تعدد آزمایش‌ها بسیار کم بود. در حال حاضر، ما باید روی افرادی که علائم بیماری را دارند و یا با افراد کرونایی در تماس بوده‌اند تمرکز کنیم. کسی که در معرض هیچ موردی قرار نگرفته یا در حلقه هیچ شیوعی نیست، یا هیچ علائمی از بیماری ندارد، نباید برای آزمایش مراجعه كند. این نوع نگرانی‌های افراد و نتیجه منفی آن آزمایش تقریبا مسجل است. در حقیقت، ما دریافته‌ایم كه کوید در افراد این نوع گروه خیلی كم است و مراجعات بسیار زیاد آنها فقط اوضاع را حتی بیشتر پیچیده می‌کند".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
آزمایش افراد بدون علائم بیماری اکنون فقط به داروخانه‌ها محدود می‌شود؛ این ابتکاری‌ست که فورد در ابتدای هفته اعلام کرده بود و از فردا اجرایی می‌شود. دولت گفته است كه با برنامه‌ریزی برای گسترش این داروخانه‌ها، ۶۰ داروخانه تا پایان هفته آزمایش کرونا را در دسترس مردم قرار خواهند داد و تعداد آنها بزودی بسیار بیشتر هم خواهد شد. به گفته "متیو اندرسون" ریاست و مدیر عامل بهداشت انتاریو، این استان امیدوار است که بتواند در ماه اکتبر بتواند تا ۵۰،۰۰۰ آزمایش در روز را با کمک مراکز و داروخانه‌ها به انجام برساند.
 
بازگشت به مرحله دوم و یا بستن مجدد
سی‌بی‌سی یک نسخه پیش‌نویس ۲۱ صفحه‌ای از طرح دولت انتاریو را در بازگشت به مرحله دوم و نیز مرحله بستن کامل استان مانند آنچه در مارس اجرا شد، را بدست آورده است. فورد در اینباره گفت: "عواقب اقتصادی ناشی از بستن مجدد استان می‌تواند برخی از مشاغل را نابود کند. این امر برای تعداد عظیمی از مردم بسیار دشوار خواهد بود. با این حال اگر تعداد مبتلایان روزانه جدید به روندی صعودی خود همچنان ادامه دهد دولت وی برنامه باز نگاه داشتن کنونی خود را دوباره ارزیابی می‌کند و شاید به مرحله بستن دوباره برسد. همه احتمالات ممکنه اکنون روی میز هستند".
طبق اخبار رسیده، امروز دفتر فورد گفت که یکی از افراد تیم کاری فورد مبتلا به کرونا شده، و توضیح داد: "فورد و نزدیکانش، با این کارمند تماس نزدیک یا طولانی مدت نداشته است". "ایوانا یلیچ"، سخنگوی دفتر نخست وزیر انتاریو در نامه‌ای به رسانه‌ها نوشت: "همه کارکنانی که با این کارمند کرونایی شده تماس داشته‌اند اکنون به قرنطینه رفته و علائم خود را کنترل می‌کنند. علائم نخست وزیر نیز از نزدیک کنترل می‌شود و در صورت لزوم اقدامات بعدی انجام خواهد گرفت".
 
هشدار پزشکان: اکنون زمان تشدید محدودیت‌هاست
در همین حال، گروهی از پزشکان و رهبران مراقبت‌های بهداشتی خواستار فوری اجرای محدودیت در مشاغل غیر ضروری و فعالیت‌هایی با برخورد زیاد، مانند مجالس، باشگاه‌ها، اغذیه‌فروشی‌ها و رستوران‌ها، بارها، کلوپ‌های شبانه، سالن‌های ورزشی، تئاترها و اماکن عبادتی شدند. این گروه اعلان کرد: "بدون اقدام فوری ما و با توجه به تجربه بین‌المللی می‌دانیم كه این ویروس بسیار مسری و تهدید كننده زندگی‌ست و به سرعت در مدارس، خانه‌های مراقبت طولانی و سالمندان، خانه‌های بازنشستگان و سایر محیط‌های اجتماع، گسترش خواهد یافت".
 
آخرین آمار
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

امروز نیز مانند هفته‌های اخیر، اکثر موارد جدید ابتلا به کرونا در سه واحد بهداشت عمومی استان انتاریو متمرکز شده بود:
  • تورنتو: ۱۵۱ مورد
  • اتاوا: ۸۲ مورد
  • منطقه پیل: ۴۶ مورد
"الیوت" وزیر بهداشت انتاریو در چند توییت خاطر نشان کرد که حدود ۶۳ درصد از ابتلاهای جدید کرونای امروز افراد زیر ۴۰ سال را شامل می‌شود که ۳۱ آنها در رابطه با مدارس هستند از جمله ۲۴ دانش‌آموز ، ۳ کارمند و ۴ نفر به عنوان "افراد شناسایی نشده" ولی مرتبط با مدرسه.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, September 24, 2020 - 19:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به