دی ویلا، مسئول بهداشتی درمانی تورنتو بارها گفت که شیوع کرونا اکنون سراسر شهر را گرفته از اتوبیکوک تا اسکاربورو
امروز چهارشنبه داگ فورد نخست وزیر انتاریو به ساکنان این استان گفت که کریسمس را در خانه‌های خود بمانند. از آنجا که موارد ابتلا به کرونا در انتاریو در حال افزایش است، فورد درخواست کرد که ساکنان یک خانه تعطیلات را فقط با افراد خانواده خود و در خانه خود جشن بگیرند و با بقیه بطور آنلاین ارتباط داشته باشند. این درخواست فورد هنوز قانون نشده است.
وی البته در ادامه افزود: "کسانی که به تنهایی زندگی می‌کنند می‌توانند تعطیلات را با یک خانواده دیگر جشن بگیرند. بعد از چنین سالی مهم است که مدتی تعطیلات داشته باشیم اما باید این کار را با خیال راحت انجام دهیم. لطفا مهمانی‌های بزرگ برای تعطیلات نداشته باشید، و اجتماعات بزرگی برپا نکنید".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
فورد: در کریسمس خانه بمانید؛ توری: به خرید حضوری جمعه سیاه نروید؛ جریمه هزاران دلاری بعلت مهمانی کرونایی
کریستین الیوت وزیر بهداشت انتاریو با تایید فورد افزود: "خانواده‌هایی که می‌خواهند جشن بگیرند با وجود اینکه در خانه‌های مختلف زندگی می‌کنند، می‌توانند این کار را بصورت مجازی یا یک خانواده در خارج از خانه و دیگر خانواده در داخل خانه انجام دهند، در حالی که در همه حالات فاصله فیزیکی را حفظ می‌کنند و ماسک می‌زنند".
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

این اعلامیه الیوت پس از آن منتشر می‌شود که امروز ۱,۳۷۳ مورد جدید و ۳۵ مرگ جدید مرتبط با ویروس کرونا از انتاریو گزارش شده است. الیوت گفت که ۴۴۵ مورد جدید امروز در تورنتو و ۴۱۵ مورد در منطقه پیل بوده است.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
فورد افزود كه دولت ۶۰۰ میلیون دلار برای حمایت مالی از مشاغل كوچک در مناطق با وضعیت قرمز و بسته شده هزینه خواهد كرد، شامل پرداخت هزینه‌های ثابت، آب و برق و مالیات بر دارایی. وی افزود این استان همچنین با مقامات فدرال همکاری خواهد کرد تا حداکثر ۹۵ درصد اجاره و ۶۵ درصد هزینه‌های حقوق و دستمزد مشاغل کوچک پرداخت گردد. دولت همچنین ۵۷ میلیون دلار اضافی برای برنامه دیجیتالی کردن مشاغل مصروف می‌کند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
وی گفت: "مهمترین کاری که همه ما باید انجام دهیم حمایت از مشاغل کوچک در این تعطیلات است. مردم خرید محلی کنید، زود خرید کنید. هر آنچه برای خرید نیاز دارید احتمالاً در همسایگی شما در یک مغازه کوچک وجود دارد، از او بخرید".
 
شهردار تورنتو: به خرید حضوری جمعه سیاه نروید
جان توری شهردار تورنتو امروز پس از انتشار ۴۸۱ مورد ابتلای کرونا در شهر خواستار عدم خرید جمعه سیاه شد. او خواست تا مردم برای خرید بزرگ جمعه سیاه به فروشگاه‌ها هجوم نبرند زیرا دکتر آیلین دی ویلا هشدار داده بود که همه افراد شهر همچنان در معرض خطر شیوع کرونا هستند. تورنتو اکنون در روز سوم بسته شدن ۲۸ روزه‌ای است که قصد دارد جلوی شیوع کرونا را بگیرد.
توری گفت: جلوگیری از شیوع ویروس تا حدی از طریق افرادی‌ست که به فروشگاه‌های بزرگ و مراکز خرید پاساژ (مال) می‌روند و تجمع می‌کنند، در حالیکه امسال این مراکز مجاز به باز ماندن نیستند و در عوض توری به مردم گفت از فروشگاه‌های محلی و یا به شکل آنلاین خرید کنند. شهردار همچنین ابتکارات مختلفی را برای لذت بردن مردم از فضای باز در زمان زمستان اعلان کرد از جمله تپه‌هایی برای برف‌بازی راه‌های پیاده‌روی برفی تا زمین‌های گلف آماده شده برای فصل زمستان. قرار است اسکیت روی یخ نیز به زودی در آخر هفته جاری افتتاح شود، اما بنا به قوانین استانی، حداکثر ۲۵  اسکیت‌باز می‌توانند به اسکیت بپردازند.
دی ویلا، مسئول بهداشتی درمانی تورنتو نیز با نشان دادن نقشه‌ای به شورای شهر در روز چهارشنبه صبح گفت که همه محله‌های تورنتو به جز تعداد انگشت شماری از آنها دارای حداقل معیارهای منطقه قرمز بودن را دارند. او بارها گفت که شیوع کرونا اکنون سراسر شهر را گرفته از اتوبیکوک تا اسکاربورو.
 
جریمه هزاران دلاری بعلت مهمانی کرونایی
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

یک زن ۳۴ ساله که در شهر "رجاینا" مرکز استان وینیپگ کانادا میهمانی گرفته بود، ۲,۸۰۰ دلار جریمه نقدی شد. پلیس این شهر وی را به جرم میزبانی یک مهمانی ۱۲ نفره، دو روز پس از میهمانی جریمه کردند. روز یکشنبه مأموران برای گزارش تجمع خصوصی بزرگتر از حد مجاز، به شماره ۳,۱۰۰ جاده "آرنس" مراجعه کردند و افسران با ثبت حضور ۱۲ نفر را آن خانه آنها را متهم به نقض نظم بهداشت عمومی نموده و سرانجام روز سه‌شنبه با بازگشت به همان خانه صاحبخانه را نقره داغ کردند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, November 25, 2020 - 19:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به