شهردار برمپتون: من از ۸۹ نفری که در حیاط یک خانه مهمانی می‌گیرند شکایت می‌کنم اگر چه از نظر تعداد با حد مجاز ما همخوانی دارد
داگ فورد، نخست وزیر انتاریو، با اعلان اینکه تعداد افراد مجاز در تجمعات تورنتو، پیل و اوتاوا را کاهش می‌دهد گفت برای آنهایی که رعایت نمی‌کنند "جریمه‌های سنگین" را در نظر گرفته است. تجمعات در این سه منطقه انتاریو باعث افزایش مبتلایان جدید کوید-۱۹ به ویژه میان جوانان شده و فورد امروز چهارشنبه (۱۶ سپتامبر) تأیید کرد که جلسه امروز کابینه‌اش اختصاص به بحث در مورد چگونگی کاهش دادن مبتلایان جدید کرونا در این سه منطقه خواهد داشت.
انتاریو با ۳۱۵ مورد جدید کوید-۱۹ در روز چهارشنبه، بالاترین میزان شیوع روزانه کرونا را از اوایل ماه ژوئن تاکنون ثبت کرد. امروز ۷۷ مورد در تورنتو، ۵۴ ابتلا در پیل و ۶۱ بیماری در اتاوا گزارش شده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
هشدار شدید فورد: جریمه سنگین می‌بندم، دور هم جمع نشوید
فورد در مورد جلسه امروزش گفت: "به سرعت عمل خواهیم کرد و افرادی که از این مقررات و دستورالعمل‌ها پیروی نکنند، جریمه‌های بسیار سنگینی، بالاتر از هر جای دیگر کانادا در انتظارشان خواهد بود". او با اشاره به اینکه تعیین مبالغ جریمه‌هایش تحت صلاحیت استان خواهد بود و نیازی نیست که زیر نظر دولت فدرال باشد گفت که در اینباره اطمینان حاصل خواهد کرد. فورد در انتهای هفته پیش در دو روز متوالی با ترودو قبلا رایزنی کرده است.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

اکنون در مرحله سوم بازگشایی انتاریو ۱۰۰ نفر مجاز به تجمع در فضای باز، و ۵۰ نفر مجاز به تجمع در فضاهای سرپوشیده هستند و فورد بنا به دلیل افزایش تعداد مبتلایان که مرتبط با مهمانی‌های بزرگ خصوصی، از جمله عروسی‌هاست، این تعداد را در این سه منطقه کاهش دهد. تعداد دقیق میزان کاهش هنوز منتشر نشده اما فورد گفت که تصمیم در این زمینه را با مشورت متخصصان پزشکی و بهداشتی، شهرداران و دیگر دست‌اندرکاران خواهد گرفت و افزود جزئیات بیشتری درباره قوانین جدید را در روز پنجشنبه (فردا) ارائه خواهد داد.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
پاتریک براون، شهردار برامپتون و رهبر سابق حزب محافظه‌کار انتاریو بارها و بارها در مورد میزان اجتماعات مجاز در استان ابراز نگرانی کرده و امروز گفت كه اوایل این هفته "در جلسه با فورد در خانه فورد در مورد احتمال كاهش حجم اجتماعات به صورت منطقه به منطقه گفتگوی مثمر ثمری داشته است". وی توضیح داد: "من حمایتم را در کاهش اجتماعات اعلان کردم... اعتقاد ندارم كه ۵۰ نفر در فضای بسته و ۱۰۰ نفر در فضای باز با وجود آنچه در مرحله ۳ مجاز است می‌تواند مشکلات ما را کاهش دهد، ما نیاز داریم که این اعداد را تعدیل کنیم. من از ۸۹ نفری که در حیاط یک خانه مهمانی می‌گیرند شکایت می‌کنم اگر چه از نظر تعداد با حد مجاز ما همخوانی دارد".

متخصصان چه می‌گویند؟

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
دکتر "آیلین دو ویلا"، پزشک بهداشت تورنتو نیز امروز گفت که مقامات بهداشت عمومی در حال بررسی یک عروسی برزگ در چهار نقطه این شهر هستند که منجر به ۲۲ ابتلا به کرونا شده است. پزشکان برتر انتاریو در اوایل این هفته اظهار داشتند که آنها نگران هستند که مردم فاصله مناسبی را در اجتماعات حفظ نکنند و این ممکن است باعث گسترش بیماری به مناطق دورتر هم شود (مردم از مناطق دیگر در میهمانی‌ها شرکت می‌کنند). آنها گفتند که به نظر نمی‌رسد آخرین افزایش مبتلایان به نوع خاصی از مشاغل وابسته بوده باشد.

فورد خودش قبلا به عروسی رفته!

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

در جریان کنفرانس خبری روز چهارشنبه، فورد از تصمیم خود برای شرکت در عروسی "استن چو" نماینده مجلس انتاریو از حزب محافظه‌کار از منطقه ایرانی‌نشین "ویلودیل" در اوایل ماه دفاع کرد. وی در پاسخ به سوالی در این رابطه گفت: "در آن عروسی كه من به آن رفته بودم... همه پروتكل‌های بهداشتی رعایت شد. همه در اتاق ماسک داشتند و همه درجه حرارت بدنشان را اندازه گرفته بودند".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, September 16, 2020 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به