نوزاد عاری از ویروس کوید-۱۹ اما با آنتی‌بادی‌های ویروس متولد شده است
بنا به گزارشات، یک زن سنگاپوری که در ماه مارس و حین بارداری کرونا گرفته بود، نوزادی بدنیا آورد که نه تنها کرونایی نبود، بلکه آنتی‌بادی علیه ویروس کرونا را نیز در بدنش داشت. در صورت تایید، این خبر سرنخ مهمی را در مورد انتقال عفونت از مادر به کودک ارائه می‌دهد.
روزنامه استریت تایمز روز یکشنبه به نقل از مادر این نوزاد نوشته که او عاری از ویروس کوید-۱۹ اما با آنتی‌بادی‌های ویروس متولد شده است. این نشریه می‌گوید مادر دچار کرونای خفیف شده و پس از دو هفته و نیم از بیمارستان مرخص گشته بود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
تولد نوزاد سنگاپوری با آنتی‌بادی کرونا پس از کرونایی شدن مادرش
"سلین نگ‌چان" مادر این نوزاد به روزنامه استریت تایمز گفت: "پس از زایمان، پزشک من مشکوک بود که آیا من آنتی‌بادی‌های کوید-۱۹ خود را به نوزادم انتقال داده‌ام یا خیر. بنابراین از من و کودکم آزمایش کرونا و آنتی‌بادی آنرا گرفت". پس از انتشار این مطلب نگ‌چن و بیمارستان دانشگاه ملی سنگاپور (نوه)، جایی که وی زایمان کرده به درخواست‌های مصاحبه پاسخی ندادند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

سازمان بهداشت جهانی می‌گوید هنوز مشخص نیست که آیا یک زن باردار مبتلا به کوید-۱۹ می‌تواند ویروس و یا آنتی‌بادی آنرا در دوران بارداری یا زایمان به جنین یا نوزاد خود منتقل کند یا خیر. تاکنون، ویروس فعال در مایع محافظ اطراف کودک در رحم و یا شیر مادر یافت نشده است. طبق مقاله‌ای که در ماه اکتبر در مجله "امرجینگ اینفکشس دیزیزز" منتشر شد، پزشکان در چین از کشف وجود آنتی‌بادی کاهش یافته کوید-۱۹ در نوزادان خبر داده بودند. انتقال ویروس کرونا از مادران به نوزادان نادر است، این گزارشی است که پزشکان مرکز پزشکی "ایروینگ" در دانشگاه نیویورک - پرسبی‌ترین / کلمبیا در ماه اکتبر آنرا در نشریه "جاما پدیاتریکس" به چاپ رسانیدند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
گسترش کرونا در جهان و روزهای سخت برای آمریکا
سنگاپور با ثبت فقط ۲۹ مرگ بر اثر کرونا یکی از کشورهای بسیار موفق در زمینه کرونا در جهان است. در حالی که سنگاپور فقط کمی بیش از ۵۸,۰۰۰ مورد ابتلا به کرونا داشته، بر اساس اطلاعات جمع‌آوری شده توسط دانشگاه جان هاپکینز، بیش از ۶۳ میلیون کرونایی در سراسر جهان وجود دارند که حداقل ۱.۴۵ میلیون نفر از آنها درگذشته‌اند. با امروز یکشنبه، موارد ابتلا به کرونا در جهان به ۶۳,۰۳۶,۲۸۲ نفر و ۱,۴۶۴,۶۹۴ مرگ بالغ شده است. بزرگترین مراکز شیوع این بیماری در جهان به ترتیب عبارتند از ایالات متحده آمریکا، هند، برزیل، روسیه و فرانسه که ۵ رده اول را به خود اختصاص داده‌اند. ایران در رده پانزدهم و کانادا در رتبه ۲۹ قرار دارند.
و اما امروز دکتر "فاوسی" ریاست پزشکی ایالت متحده هشدار داد که این کشور ممکن است در هفته‌های آینده شاهد چندین موج پشت سر هم افزایش ابتلا به کرونا باشد. این متخصص بیماری‌های عفونی آمریکا گفت که آمریکا در هفته‌های بعد از جشن شکرگذاری شاهد موج‌های افزایشی موارد کرونا خواهد بود زیرا مردم رعایت موارد بهداشتی را بجا نیاورده بودند و او انتظار ندارد قبل از کریسمس توصیه‌های فعلی مربوط به رعایت فاصله فیزیکی و اجتماعی توسط مردم بکار گرفته شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

تعداد موارد جدید کوید-۱۹ گزارش شده در آمریکا، برای اولین بار در روز جمعه بیش از ۲۰۰,۰۰۰ مورد بود. طبق گزارش دانشگاه جان هاپکینز، بالاترین تعداد قبلی روزانه ۱۹۶,۰۰۰ در ۲۰ نوامبر ثبت شده بود. تعداد کل مبتلایان از ۱۳ میلیون نفر و جان باختگان از ۲۶۵,۰۰۰ نفر گذشته و به ازاء هر پنج نفر مبتلا در جهان اکنون یکی آمریکایی‌ست. اکنون آمریکا به تنهایی ۶ رکورد در بیماری کرونا جهان دارد: تعداد کل مبتلایان، موارد جدید روزانه، مرگ، مرگ روزانه، موارد فعال و تعداد کل آزمایش‌ها انجام شده.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, November 29, 2020 - 18:30

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به