پروفسور روسی که دوبار خود را به کرونا مبتلا کرده می‌گوید انتظار نداشته باشید در مقابل مصونیت دسته‌جمعی کسب کنید
این پروفسور روسی پس از اینکه دو بار عمداً خود را به ویروس کوید-۱۹ آلوده کرد تا آنتی‌بادی‌های حاصله را بررسی کند می‌گوید انتظار نداشته باشید که برای کرونا ایمنی دسته‌جمعی وجود داشته باشد.
دکتر "الكساندر چپورنوف" ۶۹ ساله برای اولین بار در ماه فوریه هنگام پرواز از فرانسه به "نووسیبیركس" با توقف در مسكو به این ویروس مبتلا شد اما توانست بدون بستری شدن در بیمارستان در سیبری بهبود یابد. پس از بهبودی، او آزمایشی را پیدا کرد که وجود آنتی بادی در سیستم او را تشخیص می‌داد، او و تیمش در موسسه پزشکی بالینی و تجربی "نوسیبیریسک" تصمیم به مطالعه آن گرفتند و به همین دلیل خود را دوباره نیز به کرونا آلوده کرد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
پروفسور روسی که خود را دوبار به کرونا آلوده کرده: کرونا ایمنی جمعی ندارد
این پروفسور و تیمش می‌گویند که نحوه رفتار آنتی‌بادی‌ها، میزان قدرت آنها و مدت زمان ماندن در بدن را مطالعه کرده‌اند. وی خاطرنشان كرد که تعداد آنتی‌بادی‌ها در بدن او به سرعت كاهش یافته و سه ماه پس از ابتلا به بیماری، او و تیمش دیگر نمی‌توانستند هیچیک از آن آنتی‌بادی‌ها را در بدن او تشخیص دهند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

کنجکاو هستید که ببینید در صورت عفونت مجدد چه اتفاقی می‌افتد؟ خوب، این پروفسور در حقیقت خودش را خوکچه هندی آزمایشگاهی خودش کرد و عمداً بدون محافظت خودش را در معرض بیماران کوید-۱۹ قرار داد. شش ماه پس از اولین ابتلا به کرونا، قدرت دفاعی بدن او افتاد و او دوباره مبتلا به کرونا مبتلا شد. وی در این رابطه گفت: "اولین علامتش گلودرد بود".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
دومین ابتلا بسیار جدی‌تر بود، بطوریکه وی مجبور شد در بیمارستان بستری شود. او چنین توضیح می‌دهد: "به مدت پنج روز دمای من بالای ۳۹ درجه سانتیگراد بود (تب داشتم)، حس بویایی خودم را از دست داده بودم و درک چشایی من هم تغییر کرده بود".
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
در روز ششم بیماری، سی‌تی اسکن از ریه‌ها، آنها را سالم نشان می‌داد اما در روز نهم عکسبرداری با اشعه ایکس ذات‌الریه مضاعف را نشان داد. با این حال در پایان دو هفته، دیگر نشانی از بیماری و ویروس نه در مجاری "نازوفارنکس" (قسمت فوقانی گلو در پشت بینی) بود و نه در نمونه‌های دیگر گرفته شده.
وی بر اساس تجربه خود نتیجه گرفت که امید به اینکه مصونیت دسته‌جمعی بتواند از گسترش کوید-۱۹ جلوگیری کند بی‌فایده است (مانند آنچه سوئد به آن امیدوار است). به گفته وی یک واکسن احتمالا می‌تواند مصونیت ایجاد کند، اما مصونیت موقتی خواهد بود. او افزود: "ما به واكسنی احتیاج داریم كه بتواند چندین بار استفاده شود، واكسن نوتركیبی مناسب نخواهد بود".
در حال حاضر، واکسن‌های پیشتاز جهانی مبتنی بر ناقل "آدنوویرال" هستند (واکسن‌هایی که برای قرار دادن ژن اصلاح شده کوید-۱۹ در بدن انسان ایجاد می‌شوند تا تولید پروتئین‌هایی که فرد را در برابر ویروس واقعی ایمن نگه می‌دارد را تحریک کنند). دنیا امیدوار است این نوع واکسن‌ها راه‌حلی برای جلوگیری از شیوع کرونا باشند، با این حال، چندین محقق، از جمله چپورنوف، ابراز نگرانی کرده‌اند که استفاده مکرر از این نوع واکسن‌ها می‌تواند نتیجه معکوس دهد و به جای ایجاد مصونیت در مقابل ویروس واقعی، یک واکنش ایمنی در برابر خود واکسن ایجاد کند. وی در انتها گفته است: "به محض تزریق واكسن ساخته شد مبتنی بر ناقل آدنوویرال، دیگر نمی‌توانیم آن را تكرار كنیم زیرا در دفعات بعدی نیروی دفاعی و ایمنی بدن در برابر خود آدنو ویرال شروع به مداخله خواهد کرد".
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لازم به ذکر است که روسیه خود دو واکسن کرونا تولید کرده که اولین تولید خود را به چندین کشور نیز فروخته و دومین واکسنش نیز هفته پیش مجوز تولید گرفت.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Thursday, October 29, 2020 - 20:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به