حداکثر ۶۰ داوطلب، همه بزرگسالانی که بین ۱۸ تا ۶۰ ساله هستند بطور آزمایشی در حال سپری کردن مراحل این تست هستند
به گفته "آلبرت بورلا" مدیر عامل شرکت فایزر، تا پایان سال افرادی که آزمایش کوید-۱۹ مثبت دارند می‌توانند به راحتی قرص‌های کرونا را در خانه ببلعند تا علائم خود را درمان کنند. بولار چند روز پس از اعلان نصفه نیمه حمایت "بوریس جانسون" نخست وزیر انگلستان از چنین طرحی، امروز گفت که شرکتش در اواسط مرحله اول آزمایش بالینی قرص خوراکی ضد ویروس کروناست.
این قرص می‌تواند تبدیل به اولین درمان خانگی بیماری کرونا شود که در یک سال گذشته بیش از ۱۴۹ میلیون نفر را در سراسر جهان آلوده کرده و حداقل ۳ میلیون کشته برجای گذاشته است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
 
فایزر اعلان کرد: قرص کرونای ما تا آخر امسال به بازار می آید
بورلا که در برنامه تلویزیونی "اسکواک باکس" در شبکه "سی‌ان‌بی‌سی" سخن می‌گفت افزود که در صورت موفقیت این دارو و تأیید سازمان غذا و داروی ایالات متحده، این دارو می‌تواند تا پایان سال در سراسر ایالات متحده توزیع شود. او این دارو را در این نیم جمله خلاصه کرد: "بازی تغییر می‌کند". این قرص خواهد توانست افراد تازه آلوده شده به ویروس را درمان كند و هزینه سفرها و معالجه‌های بیمارستانی آنها را از میان بردارد. در دو ساختمان ناشناس فایزر، یکی در ایالات متحده و دیگری در بلژیک، این آزمایش بالینی قابل توجه در حال انجام است. حداکثر ۶۰ داوطلب، همه بزرگسالانی که بین ۱۸ تا ۶۰ ساله هستند بطور آزمایشی در حال سپری کردن مراحل این تست هستند.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

به طور خاص بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس هفته گذشته از تشکیل "گروه ویژه ضد ویروس" برای سرمایه‌گذاری روی چنین محصولاتی خبر داد و در این رابطه اظهار امیدواری کرد که شرکت‌های دارویی هر چه زودتر قدم‌هایشان را به اطلاع مردم برسانند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
قرص ضد کرونا فایزر چیست؟
این دارو حاوی یک کُد ضد ویروسی به نام "پف-۰۷۳۲۱۳۳۲" می‌باشد که به عنوان "بازدارنده پروتئاز" طبقه‌بندی می‌شود، که شالوده اصلی جلوگیری از تکثیر ویروس در سلول انسانی طراحی شده است. در گذشته از بازدارنده‌های پروتئاز برای درمان ویروس‌های دیگر مانند اچ‌آی‌وی (ایدز) و هپاتیت سی استفاده می‌شده است. پفیزر در مورد جزئیات آزمایشات و یا چگونگی ترکیب این قرض صحبت نمی‌کند اما می‌گوید این قرص علاوه بر موثر بودن روی ویروس کرونا، روی نسخه‌های مختلف کرونا نیز موثر است و حتی می‌تواند روی نسخه‌های آینده این ویروس و نیز روی ویروس سرماخوردگی نیز موثر باشد.
"دفیدد اون" مدیر شیمی دارویی فایزر می‌گوید که ۲۱۰ محقق فایزر کار روی قرص را در تابستان گذشته آغاز کردند و تا ژوئیه هفت میلی گرم اول (به اندازه یک قطره باران) را تولید کردند و در اواخر ماه اکتبر، توانستند آنرا به ۱۰۰ گرم و دو هفته پس از آن به بیش از یک کیلوگرم برسند.
آزمایش بالینی برنامه‌ریزی شده روی داوطلبان ۱۸ تا ۶۰ ساله سالم، تقریباً به مدت پنج ماه انجام می‌شود. طبق اسناد بدست آمده توسط دیلی تلگراف، فاز ۱ شامل میزان تحمل دارو، در صورت افزایش مقدار دوز یا مصرف آن به تنهایی یا همراه با "ریتوناویر" می‌شود. فاز ۲ همان آزمایش را انجام می‌دهد اما با چند دوز مختلف، در حالی که در فاز ۳ قرص و شربت این دارو و همچنین تأثیرات روی بدن بعد از مصرف دارو، مانند اثرات مصرف غذا پیش و در حین و پس از خوردن قرص آزمایش می‌شود. در آزمایش رسمی فاز ۳ همچنین بررسی می‌گردد که میزان اثربخشی این دارو روی افرادی که در معرض ویروس قرار گرفته‌اند، چقدر است.
کل این ۳ دوره آزمایشی به مدت ۱۴۵ روز ادامه خواهد داشت و ۲۸ روز پس از اتمام آنها نیز داوطلبان تحت "غربالگری و بررسی دوز" خواهند ماند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

در اسنادی که به طور رسمی در ۸ فوریه سال جاری در شرکت فایزر ثبت شده و از طریق شخصی که نمی‌خواست نامش فاش شود به بیرون درز کرده آمده است: "تاکنون داروی مورد مطالعه روی انسان آزمایش نشده... اما ایمنی داروی مورد مطالعه پیشتر روی حیوانات مورد بررسی قرار گرفته است. در مطالعات روی حیوانات، هیچ خطرات قابل توجهی یا رویدادهای ایمنی نگران کننده‌ای دیده نشده است و داروی مورد مطالعه در هیچ یک از دوزهایی که در مطالعات بالینی استفاده خواهد شد ، عوارض جانبی ایجاد نکرده است". طبق اعلان امروز مدیر فایزر اکنون مشخص شده که آزمایشات بالینی انسانی این قرص آغاز گردیده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, April 28, 2021 - 19:45

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به