ایران استار: بسیاری از کانادایی‌ها به دنبال ایجاد روش‌های جدیدی برای مراسم شکرگذاری (Thanksgiving) هستند زیرا کرونا باعث شده تعداد مجالس خانوادگی و دیدارهای کمتر از گذشته شود. همزمان با افزایش آمار دوباره ابتلا به کرونا در بسیاری از مناطق کشور، از مردم خواسته می‌شود که مجالس شکرگذاری خود را محدود یا مجازی نگه دارند.
دکتر "ترزا تام" مدیر ارشد بهداشت عمومی کانادا می‌گوید افزایش "نگران کننده" کرونا در هفته گذشته به معنای کاهش برخی از مهمانان در مراسم شکرگذاری است. وی گفت كه بهترین راه برای نشان دادن مراسم شکرگزاری امسال این است که کانادایی‌ها با دور ماندن از هر كس خارج از نزدیكانشان، حافط یکدیگر باشند.

توصیه کرونایی دولت فدرال برای عید شکرگزاری، آخرین آمار کرونا در کانادا و کاهش آن در انتاریو

لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما
تام روز یکشنبه در بیانیه‌ای گفت که آنچه که معمولاً برای بسیاری از کانادایی‌ها یک سنت خاص است در واقع یادآوری این سختی است که چگونه باید برای محافظت از خود و کسانی که دوستشان داریم، خود را فدا کنیم. وی گفته است: "هرچقدر که دشوار باشد، ما باید به راه درست ادامه دهیم و برای خود و عزیزانمان دوباره متعهد شویم تا اقدامات بهداشت عمومی را که به ما کمک می‌کند تا منحنی {ابتلا به کرونا} مانند بهار مسطح شود را دنبال کنیم".
این توصیه‌ها در حالی است که با افزایش تعداد پرونده‌های روزانه ابتلا به کرونا در برخی از استان‌ها، افزایش محدودیت‌ها اعمال شده است. داگ فورد، نخست وزیر انتاریو، از مردم خواسته که در خانه‌های نزدیک خود بمانند و گفته که حتی گسترش جشن تا ۱۰ نفر در اجتماع داخلی هم می‌تواند بسیار خطرناک باشد.
این پیام در حالی صادر شده است که استان انتاریو محدودیت‌های شدیدتری را در مناطق سخت آسیب دیده تورنتو، اتاوا و پیل اعمال کرده است.
لطفا روی عکس بنر تبلیغاتی کلیک کنید تا برایتان شماره بگیرد
sina sotodehnia insurance بیمه سینا ستوده‌نیا
 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Marjan Delavar - J.D. B.A. Canadian Bar Association Ontario Legal
آخرین آمار ابتلا به کرونا در کانادا
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
insurance بیمه
این درخواست‌ها در حالی انجام شده که از ساعت ۵:۳۰ بعدازظهر روز یکشنبه موارد ابتلا به کرونا در کانادا به ۱۸۱ هزار و ۸۶۴ نفر رسیده است و ۹ هزار ۶۱۳ مرگ بر اثر آن نیز گزارش شده است.
مانیتوبا ۵۴ مورد جدید ابتلا را روز یکشنبه گزارش کرد که در میان آنها یک افسر پلیس وینیپگ نیز وجود دارد. ساسکاچوان روز یکشنبه ۲۴ مورد و یک مورد مرگ را اضافه کرد. "کریستین الیوت" وزیر بهداشت انتاریو نیز در توئیتی گفت: انتاریو ۶۴۹ مورد جدید ابتلا را روز یکشنبه گزارش کرد که ۱۵۷ مورد جدید آن در منطقه پیل، ۱۴۰ نفر تورنتو، ۸۷ نفر در منطقه یورک و ۵۴ مورد هم در اتاوا بوده است. در کبک هم مقامات بهداشتی اعلام کردند ۹۴۲ مورد جدید در روز یکشنبه و سه مورد مرگ بر اثر کرونا اتفاق افتاده است. از روز شنبه این استان بیش از ۱۰۰۰ مورد ابتلا جدید را برای هشتمین بار در ۹ روز گزارش کرده است. نیوفاندلند و لابرادور روز یکشنبه هیچ مورد جدیدی گزارش نکردند با این حال دستورالعمل‌هایی را برای سفر به مناطقی از نیوبرانزویک منتشر کرد.
ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Best Persian Iranian Directory

نوا اسکوشیا نیز روز یکشنبه هیچ مورد جدیدی گزارش نکرد در حالیکه نیوبرانزویک ۱۴ مورد جدید ابتلا به کرونا را ثبت کرد.


اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, October 11, 2020 - 20:15

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به