کریستی دانکن ، معاون رهبر دولت در مجلس نمایندگان، که یک جغرافیدان پزشکی‌ست عضو اصلی این کمیته می‌باشد
چهارشنبه 4 مارچ:
نخست وزیر کانادا، ترودو می‌گوید: "ما باید اطمینان حاصل کنیم که مردم تصمیمات درستی را اتخاذ می‌کنند. به همین دلیل ما کمیته‌ای را تشکیل می‌دهیم تا مسئول اطمینان از تصمیم‌گیری مناسب خانواده‌های کانادایی‌ها برای اجتماعاتشان باشند. ما باید هوشیار باشیم، و باید به روشی پیش برویم که بتوانیم کانادایی‌ها را ایمن، و چرخ اقتصاد خود را نیز در حال حرکت نگاه داریم". وی که در شمال مونترال صحبت می‌کرد اعلان کرد که رهبری این کمیته را به کریستینا فریلند، جانشین نخست وزیری و وزیر سابق خارجه سپرده و این کمیته علاوه بر سیاستمداران، شامل مقامات عالی رتبه کشوری مانند "ناوید بیز" وزیر صنعت، "بیل بلر" وزیر ایمنی عمومی، "پتی حاجدو" وزیر بهداشت، "ملانی جولی" وزیر توسعه اقتصادی، "بیل مورنو" وزیر دارایی، و "کارلا کووالروو" وزیر اشتغال می‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
کریستی دانکن ، معاون رهبر دولت در مجلس نمایندگان، نیز "عضو اصلی" خواهد بود. دانکن یک جغرافیدان پزشکی است که قبل از انتخاب شدن در مجلس، در مورد همه‌گیری‌ها (اپیدمی) درس خوانده و سخنرانی کرده و یک کتاب نیز درباره مطالعات خود در مورد آنفولانزای اسپانیایی در سال 1918 نوشته است. او مدتی نیز وزیر علوم بوده است.
براساس وب‌سایت استان انتاریو، از روز سه‌شنبه تا آخر روز چهارشنبه، 45 نفر تحت بررسی قرار گرفتند تا مشخص شود که آیا آنها کرونا زده هستند یا خیر. تعداد موارد تحت بررسی انتاریو از صبح چهارشنبه به 102 نفر رسیده و تعداد اشخاصی که نتیجه آزمایش آنها منفی بوده نیز از 1.061 مورد به 1،216 بالغ گشته است.
موارد تأیید شده این هفته انتاریو و بریتیش کلمبیا تاکنون مربوط به مسافرانی‌ست که از ایران یا مصر به کانادا آمده‌اند و در مواردی نیز شامل اعضای خانواده آنهاست. دولت از مسافرانی که از ایران به کانادا وارد می‌شوند خواسته تا دو هفته خود را قرنطینه کنند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

بریتیش کلمبیا نیز امروز اعلان کرد که بیمار سیزدهم این استان در وضعیت بحرانی بسر می‌برد؛ وی که زنی حدود 80 ساله در بیمارستان ونکوور است به مسافرت هنگ‌کنگ و هند رفته بود و بنا به گفته مقامات به احتمال زیاد در هنگ‌کنگ این بیماری را گرفته است. 4 بیمار از 12 بیمار کرونایی که 7 نفر آنها مربوط به ایران و 5 نفر مربوط به چین هستند، کاملا خوب شده‌ و 3 نفر نیز منتظر جواب آزمایش خود هستند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, March 4, 2020 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به