بیش از نیمی از این افراد در برنامه "درخواست پاسخگویی اضطراری کانادا" ثبت نام کرده‌اند
دولت فدرال می‌گوید نزدیک به 6 میلیون کانادایی در طی یک ماه گذشته اکنون برای جایگزینی درآمدهای از دست‌رفته‌شان به دلیل شیوع ویروس کرونا درخواست کمک‌های اضطراری را داده و به نوعی از انواع آن بهره‌مند می‌شوند. آمار و ارقام صبح دوشنبه نشان می‌دهد که از 15 مارچ دولت در کل 5.97 میلیون مطالبه برای کمک مالی دریافت کرده که به 5.38 میلیون آنها رسیدگی شده؛ این شامل افرادی که در برنامه بیمه بیکاری و نیز مزایای واکنش اضطراری کانادا ثبت‌نام کرده‌اند می‌شود. بدین ترتیب تقریبا 20 درصد کل کانادایی‌ها بعلت بحران کرونا از دولت کمک دریافت می‌کنند.
آمار و ارقام دفتر "کارلا کووالروفی" وزیر اشتغال نشان می‌دهد که بیش از نیمی از این افراد (3.5 میلیون) از آغاز برنامه "درخواست پاسخگویی اضطراری کانادا" (CERB) ثبت نام کرده‌اند. این افراد برای مدت چهار ماه خواهند توانست ماهیانه مبلغ 2000 دلار از دولت دریافت کنند. در طول هفته اول کمتر از 3.5 میلیون درخواست، و نزدیک به 172،000 درخواست در طی دو روز گذشته ثبت شده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
کمک‌های بیشتر دیگری در هفته‌های آینده در قالب یک برنامه جدید وام به مشاغل کوچک واجد شرایط در راه است. بعلاوه دولت فدرال کمک یارانه دستمزدی 75 درصدی به کارمندان را نیز به اجرا می‌گذارد، این برنامه روز شنبه در مجلس اتاوا تصویب شد تا در اوایل ماه مه اجرایی شود.
هفته گذشته افسر بودجه مجلس تخمین زد كه بازگرداندن قسمت فدرال "مالیات‌های فروش" (GST)  به مشاغل كوچک حدود 13 بیلیون دلار خرج خواهد داشت. بازگرداندن این نوع مالیات، به همراه بازگرداند مالیات‌ها به افراد و خانواده‌ها از دیگر برنامه‌هایی‌ست که تحت بررسی یا اجراست.
 
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

موضع محافظه‌کاران
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
"پیر پولیور" منتقد محافظه‌کار در امور مالی، از دولت لیبرال ترودو خواست تا وام‌های اعتباری بیشتری از طریق بانک‌ها و موسسات اعتباری اجرا در اختیار مشاغل کوچک قرار گیرد تا آنها بتوانند از این وام‌ها برای پرداخت دستمزدها استفاده کنند. آنها معتقدند این نوع کمک به شرکت‌ها اجازه خواهد داد تا بجای اینکه چندین هفته منتظر دریافت برنامه یارانه دستمزد بمانند، بتوانند به سرعت به کارمندانشان پول بدهند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
محافظه‌کاران روز دوشنبه بیانیه‌ای صادر کردند و از دولت خواستند تا برای بخش‌هایی مانند رستوران‌ها، هتل‌ها و بیزینس‌های گردشگری که به سختی از شیوع کرونا صدمه دیده‌اند "برنامه عملی" را تدوین کند. آنها افزوده‌اند که باید ابزار لازمه برای باز نگاه داشتن درب‌های این بیزینس‌ها در اختیارشان قرار گیرد.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Sunday, April 12, 2020 - 20:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به