آزمایش روی 14 نفر دیگر مربوط به این مورد در حال انجام است
مقامات بهداشت عمومی کانادا می‌گویند یک زن تورنتویی حدود 60 ساله که به تازگی از ایران به انتاریو بازگشته‌، پنجمین مورد از مبتلایان به "کرونا"‌ در انتاریو است. مقامات در حال آزمایش 14 نفر دیگر مربوط به این مورد برای عفونت‌های احتمالی هستند. پزشکان می‌گویند این زن روز دوشنبه به بیمارستان "سانی‌بروک" مراجعه کرده و علائم آن مطابق با بیماری تنفسی کرونا بوده و فاش کرده‌اند که وی 15 فوریه از ایران بازگشته است. گفته می‌شود وی سرفه، گلودرد، درد بدن و گاها تب داشته است. این مورد با دیگر مورد چند روز پیش، مبنی بر اینکه آزمایش کرونای یک زن بیست و چند ساله که اخیرا به ایران سفر کرده بود در پرواز از انتاریو به بریتیش کلمبیا مثبت شده، ارتباطی ندارد. اکنون در بریتیش کلمبیا 7 مورد کرونا وجود دارد.
مقامات بهداشت عمومی انتاریو صبح چهارشنبه (امروز) گفتند: "مطابق دستور‌العمل‌های پیشگیری و کنترل عفونت‌، این بیمار با استفاده از تمام اقدامات احتیاطی مناسب از جمله جدا سازی، در بیمارستان تحت مراقبت قرار گرفته است". البته این زن کمی بعدتر همان روز به خانه فرستاده شد و بر اساس دستور‌العمل‌های موجود در خانه‌اش قرنطینه شد. بازرسان در حال حاضر در حال شناسایی تمام افرادی هستند که با او در تماس بوده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Design Business 3D, VR, AR, 360° and video
تعداد افراد دیگری که در روز چهارشنبه برای عفونت احتمالی کرونا ویروس تحت آزمایش قرار گرفتند 14 نفر بودند که با توجه تعداد آزمایشات انجام گرفته در روز سه‌شنبه که 21 نفر بود، کمی کاهش نشان می‌دهد. تنها مورد فعال کرونا در تورنتو یک زن حدود 20 ساله است که او نیز در خانه قرنطینه شده و در حال بهبودی است. سه بیمار دیگر در این استان بهبودی کامل یافته‌اند.
قرار است ناظران بهداشتی انتاریو و تورنتو عصر امروز درباره آخرین موارد عفونت تایید شده این بیماری در پارک "کوئین" صحبت کنند. مراکز‌ بهداشت عمومی انتاریو در تورنتو از زمان شروع شیوع بیماری‌، 629 نفر را برای احتمال داشتن ویروس آزمایش کرده‌اند.
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات

Best Persian Iranian Directory


کانادا در کل 12 مورد از این بیماری را تأیید کرده؛ این بیمار‌ی تا‌کنون 80000 نفر را در دنیا بیمار و 2700 نفر را به کام مرگ کشانده است.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
بهترین طراحی و سه بعدی برای بیزینس شما

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Tuesday, February 25, 2020 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

تعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به