بیشتر مردم روز پس از جراحی به خانه می‌روند ویک هفته پس از بازگشت به خانه‌ قادر به انجام کارهایشان هستند‌
در سال‌های اخیر، حتی در همین شهر خودمان و در کامیونیتی ایرانی مان، بسیار شنیده اید که جوانی سکته کرده، متاسفانه تعدادی از آنها فوت کرده‌اند و تعداد زیادی از آنها کارشان به بیمارستان کشیده.
تعداد سکته‌های قلبی‌ و رشد آن در جوانان‌ حتی از سنین کم، دلیل مهم‌ دیگر‌ی است در به موقع گرفتن بیمه و نیاز ما به آن.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Minister Mary Ng Nowruz Canada, مری نگی نوروز
‌شاید بپرسید چرا؟ جوانان امروز ورزش را به دست فراموشی سپرده‌اند. یک‌جا نشینی و عدم جنب و جوش و اعتیاد به ابزارهای اینترنتی‌، خستگی مفرط و عدم شادابی باعث افزایش آمار سکته‌های قلبی‌ در جوانان شده است. سکته قلبی به طور معمول با افزایش سن و در دهه‌های 60 تا 70 زندگی احتمال وقوعش بیشتر است، اما اکنون به سن 20 تا 30 سال هم رسیده و این یک فاجعه است‌.
تصحیح روش زندگی، رسیدن به وزن ایده‌آل، انجام ورزش‌هایی که ضربان قلب را افزایش می‌دهد، تغذیه مناسب و ... به پیشگیری از سکته‌های قلبی و کاهش آمار مبتلایان کمک می‌کند.
یکی از نگرانی‌ها‌، بیماری‌ قلبی و عروق است و کم نیستند افرادی که چنین پیشینه‌‌ای از نظر سلامتی دارند و یا مستعد آن هستند و یکی از آن موارد آنژیوپلاستی است‌.
لطفا فیلم زیر را نگاه کنید

 
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Shayda شیدا Film-Movie-Persian-Iranian-Shayda-Canada-AmirEbrahimi-Toronto
جراحی باز کردن شریان قلب(Balloon angioplasty.)
لطفا روی عکس تبلیغاتی کلیک کنید تا برای شما شماره بگیرد؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Lumiere-Exchange-Nowruz-صرافی-لومیر-هناره
اگر مبتلا به بیماری گرفتگی شریان قلب هستید‌، شریان‌های قلبی شما توسط ماده چسبناک که پلاک نامیده می‌شود گرفته‌‌ یا باریک شده است‌. جراحی باز کردن گرفتگی شریان روند بازگرداندن جریان خون به حالت قبل است‌.
شما می‌توانید این جراحی را در بیمارستان انجام دهید‌. پزشک از طریق وارد کردن یک لوله باریک از رگ خونی در بازو یا کشاله ران تا قسمتی از رگی که دچار گرفتگی است این جراحی را انجام می‌دهد‌. این لوله دارای یک بادکنک در انتهای آن است‌. زمانی که این لوله در مکان قرار می‌گیرد پزشک در بادکنک می‌دمد تا پلاکی را که موجب گرفتگی شده به سمت خارج از رگ برود‌. این عمل موجب باز شدن رگ و بازگشت جریان خون به حالت قبل می‌شود .
پزشکان جراحی بازکردن گرفتگی را در این موارد انجام می‌دهند‌:
  • کاهش درد سینه در اثر کاهش جریان خون به قلب
  • کم کردن خطر صدمه ماهیچه قلب در اثر حمله قلبی
بیشتر مردم روز پس از جراحی به خانه می‌روند ویک هفته پس از بازگشت به خانه‌ قادر به انجام کارهایشان هستند‌.
به نظر می رسد که شما به عنوان والدین، باید به فرزندتان تاکید کنید که حتما بیمه ای داشته باشد. شاید آنها بقدر کافی به اهمیت اخذ آن پی نبرده باشند ولی تجربه شما در زندگی، یادآوری میکند که باید مانند بسیاری از درسهای زندگی، به آنها گوشزد کنید که برای روزهای بیماری شان از جوانی برنامه ریزی کنند. چرا که در این سنین است که می‌توانند بیمه بیماری های سخت را با قیمت مناسب دریافت کنند.
بیمه بیماری‌های سخت،به صورت دوره های 5، 10 ،20 ،65 ، و همچنین 75 و 100 سالگی فرد بیمه شده عرضه می‌شود. در نمونه کاملتری، بیمه شده می‌تواند در صورت عدم وقوع بیماری، تمامی مبالغ پرداختی حق بیمه را دریافت نماید.
 
اقتباس: www.cover4u.ca
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Leah-Taylor-Roy-MP-Aurora-Oak-ridges-Richmond-Hill-Nowruz

‌از خوانندگان و علاقمندان دعوت به عمل می‌آوریم که تجربه‌های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع‌رسانی می‌باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصین مربوطه نمی‌شود.
لطفا روی عکس تبلیغات زیر کلیک کنید؛ ادامه مطلب پس از این تبلیغات
Mjid-Jowhari-MP-RichmondHill-Nowruz

اگر شما همکاری گرامی ما هستی، مرسی که این مطلب را خواندی، اما کپی نکن و با تغییر به نام خودت نزن، خودت زحمت بکش!
پروتکل علمی - پزشکی جهانی برای مقابله کلیه ویروس‌هایی مانند کرونا که انتقالشان از طریق بسته هوایی است:
۱- ماسک ان-۹۵ بزنید، کرونا از ماسک‌های معمولی رد می‌شود. ۲- فیلتر هوای قوی هپا بگذارید. ۳- تا جایی که می‌توانید از مردم حذر کنید. ۴- تغذیه خوب و سالم داشته باشید، مقادیر زیاد ویتامین C و D مصرف کنید. ۵- بسیار ورزش کنید. ۶- اگر توانستید حتما واکسن بزنید.
Date: Wednesday, December 4, 2019 - 19:00

درباره نویسنده/هنرمند

دیگر مطالب مرتبط

insurance بیمهتعمیرات هرگونه وسایل برقی - آلن

Share this with: ارسال این مطلب به